Blue_ prøver på nytt <3

CD24 - 6DPO

Dagens temp:
Vis vedlegget 208970

•Mye creamy CM om dagen. Men det hadde jeg sist også. Kanskje en anelse mer denne gangen, ser jeg når jeg blar tilbake...
•Mye murringer, stikk og "mens-følelse". Men det hadde jeg sist også.

Ingen ting som betyr det ene eller andre her altså....
Ikke sant det er irriterende? Er så 50/50 på om det har klaffa el ikke:p

Shit, jeg gleder meg til testinga!!!! :D :D Jeg har trua!! :D :D

7 dpo! :)) Jeg begynte testing på 8 dpo, fikk positiv 9 dpo. Men jeg kunne skimte en strek på 8 dpo. Såååå. Det kan jo hende du kan skimte streken din allerede 7 dpo :)) ❤ ❤ ❤ :))

Iiih, gleder meg til i morgen!! Du begynner å teste, og Lille Lykke tar forhåpentligvis en digital ❤

Hehe :D må prøve å huske det da :p
Hvilke tester har du? Huff, misunner deg ikke det å enda være i uvisshet! Det er så nervepirrende de dagene når man kan begynne å teste. Men regn nå med negativ test i morra siden det er så tidlig da! Så kan dennpositive komme dagen etter eller enda noen dager senere ;)

Hvilke tester har du? Huff, misunner deg ikke det å enda være i uvisshet! Det er så nervepirrende de dagene når man kan begynne å teste. Men regn nå med negativ test i morra siden det er så tidlig da! Så kan dennpositive komme dagen etter eller enda noen dager senere ;)

Har wondfo fra eBay og bt :)
Regner med at den er negativ. Er bare godt å begynne. Men har jo aldri testet så tidlig før. Så frykter jo jeg glemmer ut hele greia. Er jo ikke så lenge siden jeg pisset i kopp sist :p

Har wondfo fra eBay og bt :)
Regner med at den er negativ. Er bare godt å begynne. Men har jo aldri testet så tidlig før. Så frykter jo jeg glemmer ut hele greia. Er jo ikke så lenge siden jeg pisset i kopp sist :p
Jeg syns det var godt å begynne på 8 dpo! Gjorde ingenting at testen var negativ siden det var så tidlig. Men så funka den også som en demper på forventningene om en positiv test siden hodet allerede hadde fått se én negativ :-P Men jeg spår deg gravid jeg ;)

Gleder meg skikkelig til du skal teste nå :D Når ryker første test?

Jeg syns det var godt å begynne på 8 dpo! Gjorde ingenting at testen var negativ siden det var så tidlig. Men så funka den også som en demper på forventningene om en positiv test siden hodet allerede hadde fått se én negativ :-P Men jeg spår deg gravid jeg ;)

Det kan jeg forstå :) Må prøve å huske det da :) Hehe ❤️

CD25 - 7DPO

Dagens temp:
ImageUploadedByBV Forum1480249742.336276.jpg

Sammenlignet:
ImageUploadedByBV Forum1480249775.068750.jpg

Dagens temp ligger altså ca hvor den har vært tidligere.

Fortsatt en del creamy CM, stikk og murring, mensfølelse og våkner hver morgen med vondt i ryggen. Meeeen tilfeldigheter, I tell you!

CD25 - 7DPO

Dagens temp:
Vis vedlegget 209100

Sammenlignet:
Vis vedlegget 209101

Dagens temp ligger altså ca hvor den har vært tidligere.

Fortsatt en del creamy CM, stikk og murring, mensfølelse og våkner hver morgen med vondt i ryggen. Meeeen tilfeldigheter, I tell you!
Ville helst at den skulle ha skutt oooppp nå! :-P Jeg kan jo ikke dette her med temping helt, når bør den begynne å stige om det er bebis der inne? MÅ jo være bebis der! :)

Ville helst at den skulle ha skutt oooppp nå! :-P Jeg kan jo ikke dette her med temping helt, når bør den begynne å stige om det er bebis der inne? MÅ jo være bebis der! :)

:) den ikke stige for at det skal være baby. Den må bare holde seg over coverline ;) Man kan også få kjempehøy temp uten baby. Men man ser vel gjerne høy temp oftere på gravid-grafer enn uten.

Men jeg vil jo helst at den skal stiiiiiiige da ;)

Back
Topp