Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ok her har det aldri vært noe tema, tror han hadde synes det var sært om jeg gjorde det! Og det hadde føltes helt feil for meg. Så står over! Men hver sin lyst
Ja og ja, men sjeldent at jeg gjør det så han kommer i munn.
Går greit, men jeg liker ikke å svelge der;-) Føler at jeg er uren i munn og tenker det er sædceller over alt. Haha!
Ja og ja. Varierer hvor ofte, men en gang i blant her svelges det også ;p syns ikke det er ekkelt, føles helt naturlig. Mannen sier ifra så er jeg forberedt
Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Jeg lar han sprute i munnen, men aldri om jeg svelger... Han kunne tenkt seg at jeg gjorde det, men nei takk, du... Smaken er jo ekkel. Får av og til vondt i kjeven, da.. Jeg vet hvor mye han setter pris på det, så da er det også digg å gjøre det
Ja og ja.
Ang det siste: trikset er å få det bak på siden i munnen og svelge med en gang, da merker man omtrent ikke smaken. Treffer det på feil sted brekker man seg jo som en tulling og har rar smak i munnen i 24 timer etterpå
Orker ikke holde på til krampa tar kinna, hjelper heller til med hånda og konsentrerer meg om det mest følsomme området, da er det over før man rekker bli sliten og lei
Joda det blir både sug og svelg, men ikke så ofte svelging. Men gir han gjerne en innsats der nede som "vorspiel" utn at han får komme da. Har også opplevd brekkninger hvis det kommer mye og fort og det er ikke så stas, hehe.
Det er vel biff and Bj dag snart, så han har vel forventer da tenker jeg
Jeg ville bare nevne at dama mi bruker noe som heter deep throat spray, og det funker som gull for henne ihvertfall
Det gjør så hun ikke brekker seg så lett.