Blow job

Suger gjerne - syns nesten det er det beste som fins :p
Men å svelge - nei takk. Ta det i munn? - Nei takk.
Jeg takler det ikke, konsistensen, lukten, smaken - BLÆ. Sprut meg hvor du vil, pupper, hals, mage, bare ikke i munn eller i øyet ;)
 
Ja - Synes det er godt å gi det og får en godfølelse av at det gjør godt for han ;)
Nei - Gravid eller ikke, så liker jeg ikke svelge. Har prøvd, men synes konsistensen er ekkel og får ikke svelget uten å brekke meg :p
 
er det bare jeg som klør i munnen og halsen av å svelge sæd? Gjør det ytterst sjelden, hvis det ikke er så mye, men han kan sprute meg i munnen ikke så ofte det heller, men det klør :O
 
er det bare jeg som klør i munnen og halsen av å svelge sæd? Gjør det ytterst sjelden, hvis det ikke er så mye, men han kan sprute meg i munnen ikke så ofte det heller, men det klør :O
Kanskje du er sædallergiker? :p hehe, neida, men jeg klør nå ikke hvertfall jeg. Bare brekker meg meeeget. Nå skal det sies at det er ca 7 år siden minst jeg hadde det i munn, så kan ikke huske helt :p
 
Kanskje du er sædallergiker? :p hehe, neida, men jeg klør nå ikke hvertfall jeg. Bare brekker meg meeeget. Nå skal det sies at det er ca 7 år siden minst jeg hadde det i munn, så kan ikke huske helt :p
tanken har streifet meg at jeg er allergisk, men da burde det kanskje klø litt andre steder også..? ;p
 
Hos meg svir det litt i halsen da, men ikke kløe.. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
ja
ja
 
Jeg nyter godt å gi oralsex, men er ikke glad i å svelge. Blant annet fordi jeg har funnet ut at jeg er allergisk mot sæd, og blir vannvittig dårlig i magen dagen etter. Har også hørt at jeg er dronninga av blow jobs, og beste noensinne på det området. Vet ikke hva jeg gjør rett heller...
 
Tar det litt som det kommer xD pund intended xD
Men gir gjerne oral, og er jeg i rette hjørnet så svelger jeg like gjerne og. Hvis ikke bare setter jeg meg on top like før :D funker det og og mannen klager ikke :p


Lillegull 070414 :D
 
Ja
Tja, kommer ann på hva han spist siste døgn.
Hva en spiser påvirker smaken på sæden.
 
Bj gir jeg gjerne, liker å gi for å få igjen noe godt selv eller bare for å glede han til tider :) men å svelge, det gjør jeg ikke!


Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
 
Jeg suger, men gir meg førhan spruter. Det er virkelig ikke alt som skal i munnen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja og ja :)
Men ettersom at han er ganske stor så blir jeg så sliten i kjeven at det er sjeldent jeg klarer å holde på til han kommer. Når det gjelder smaken og det å svelge så syns jeg at jeg merker mindre til smaken dersom jeg svelger det raskt unna istedenfor å evt spytte det ut :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Suger gjerne litt som forplay helt greit for meg ikke noe problem i det hele tatt .. Jeg kan også svelge men han er ganske stor så blir sliten å kjeften av å holde på lenge men hender seg jeg gjør det innimellom.er ikke stoor fan av og svelge da jeg ikke syntes konsistensen er noe god, jeg brakk meg en gang jeg ble flau og han lo. Var kun pga konsistensen syntes ikke det smaker så ille Hehe :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja og ja.
Får så fin hud av det - det er ikke en myte.
Er ganske belønnende å vite at mannfolket blir så tent av det!
 
Back
Topp