Blow job

Ja, pleier å gi samboer en blow job:) men han får ikke sprute meg i munn!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, det værste jeg gjør, liker ikke!! Brekker meg hele tiden:oops:Har både sugd og svelgd mye, men klarer det nesten ikke nå lenger.

Ja og ja ;)

bj og svelg. smaken er grei, men det vil jo smake "lenger" om jeg spytter det ut, så det er jo greit å svelge. blir jo glad av det og :P

Ja og ja

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Nå er jeg riktig nok mannen i forholdet, så jeg gir ikke bj. Men fruen gjør. Hun sier at hun liker det, men det skjer svært skjeldent. (Noe som får meg til å tro at hun egentlig ikke liker det.) Hun brekker seg av å få det i munnen, så ressultatet blir ikke alltid like bra når hun hele tiden stopper opp for å spørre om jeg kommer nå.
Men, jeg skal ikke klage. Alt i alt er jeg veldig glad og takknemlig for at hun gjør det. :)
Jeg elsker at hun gjør det. :)

ofte, opptil flere ganger om dagen av og til. jeg liker det veldig godt, da. liker ikke å svelge, noen ganger skjer det jo, men som regel kommer han i ansiktet mitt eller noe isteden. synes det funker helt fint :)

Ja, jeg gjør det og nei, jeg tillater ikke at han spruter meg i munn ;-) Jeg har sagt at jeg spytter det på han hvis han ikke sier i fra :-P

Jeg kan godt gjøre det, og har fra tidligere hatt inntrykk av at dte er noe av det beste du kan gjøre for en mann. Men blir sjelden her siden samboeren min stiller seg uforstående til hva som er så stas med en blowjob.... :-p Raringen min! ;-)

Syns det er heilt greit elsket det før eg blei mamma, men edra seg litt etter fødselen :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kan godt gjøre det, og har fra tidligere hatt inntrykk av at dte er noe av det beste du kan gjøre for en mann. Men blir sjelden her siden samboeren min stiller seg uforstående til hva som er så stas med en blowjob.... :-p Raringen min! ;-)
Samme her!!!

14. Januar 2015?

Det finnes bedøvelses-spray (ligner munnspray) for å kunne yte service til mannen din, mtp at du slipper å brekke deg osv :) Med forskjellige smaker! Ikke farlig. Man må ikke svelge for at det skal være godt for partneren, bare så det er klart.

Det finnes bedøvelses-spray (ligner munnspray) for å kunne yte service til mannen din, mtp at du slipper å brekke deg osv :) Med forskjellige smaker! Ikke farlig. Man må ikke svelge for at det skal være godt for partneren, bare så det er klart.

Jøss? Sånn at den går lenger ned liksom? Har lyst å gi mannen en deep throat, vet han tenner på det, men klarer ikke... Prøver og prøver ;) er god på mye annet heldigvis,men skulle ønske eg kunne gi han det

❤️løvemor❤️leon❤️

Jøss? Sånn at den går lenger ned liksom? Har lyst å gi mannen en deep throat, vet han tenner på det, men klarer ikke... Prøver og prøver ;) er god på mye annet heldigvis,men skulle ønske eg kunne gi han det

❤️løvemor❤️leon❤️
Hihi, jepp! :D Du får søke det opp på nettet :) heter faktisk Comfortably Deep Throat Spray :)

Ja og nei. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Joda pga jeg er gravid og kan ikke ha sex pga lavt liggende Mor kake så han skal ikke gå 5 måneder uten noe orgasme :)
At den ligger foran åpningen altså? Det hadde jeg også på ordinær UL, men de sa bare at i 99% av tilfellene flytter den seg oppover og ikke noe farlig, kan ha sex som vanlig osv...

Ja men klarer ikke og svelge.

Back
Topp