Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!!!Jeg kan godt gjøre det, og har fra tidligere hatt inntrykk av at dte er noe av det beste du kan gjøre for en mann. Men blir sjelden her siden samboeren min stiller seg uforstående til hva som er så stas med en blowjob....Raringen min! ;-)
Det finnes bedøvelses-spray (ligner munnspray) for å kunne yte service til mannen din, mtp at du slipper å brekke deg osvMed forskjellige smaker! Ikke farlig. Man må ikke svelge for at det skal være godt for partneren, bare så det er klart.
Hihi, jepp!Jøss? Sånn at den går lenger ned liksom? Har lyst å gi mannen en deep throat, vet han tenner på det, men klarer ikke... Prøver og prøverer god på mye annet heldigvis,men skulle ønske eg kunne gi han det
løvemor
leon
![]()
Hihi, jepp!Du får søke det opp på nettet
heter faktisk Comfortably Deep Throat Spray
![]()
At den ligger foran åpningen altså? Det hadde jeg også på ordinær UL, men de sa bare at i 99% av tilfellene flytter den seg oppover og ikke noe farlig, kan ha sex som vanlig osv...Joda pga jeg er gravid og kan ikke ha sex pga lavt liggende Mor kake så han skal ikke gå 5 måneder uten noe orgasme![]()