Blow job

Ja og ja.
Får så fin hud av det - det er ikke en myte.
Er ganske belønnende å vite at mannfolket blir så tent av det!

Var sikker på at det bare var en myte?

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Nei. Det er så mye proteiner og good stuff i det :p
Jeg er nå ganske sikker på at det er en myte. Det tørker jo med en gang, og kan ikke være veldig effektivt. At den inneholder egenskaper som er bra for huden dersom den prosesseres på riktig måte, tviler jeg ikke på. Men det er en myte at den er god for huden kun ved å smøre den på :p

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Jeg er nå ganske sikker på at det er en myte. Det tørker jo med en gang, og kan ikke være veldig effektivt. At den inneholder egenskaper som er bra for huden dersom den prosesseres på riktig måte, tviler jeg ikke på. Men det er en myte at den er god for huden kun ved å smøre den på :p

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Ehm... Nei. Bruker det ikke PÅ huden.
Svelger det...
Tror aldri jeg har hørt noen si at de smører det PÅ huden, vel??!
 
Gir mannen stadig vekk en blowjob. Ser ikke noe galt i det for jeg vil jo at han skal "gå ned" på meg også. Jeg svelger noen ganger, andre ganger like han å sprute på puppene mine. Så lenge hygienen er i orden og det ikke ser ut som en jungel så er jeg med jeg :p
 
Ehm... Nei. Bruker det ikke PÅ huden.
Svelger det...
Tror aldri jeg har hørt noen si at de smører det PÅ huden, vel??!

Vel, nesten alle jeg vet som tror på dette, tror d skal smøres på huden ;-) uansett en myte :p orgasme gir deg fin hud ;-)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Han får ikke sprute i min munn! Men nå er vi prøvere da:p så ingen svømmere til å sløse ! Haha
Han får blowjobs støtt og stadig, jeg liker det :)
Svelger derimot gjør jeg sjelden. Ikke fordi det er ekkelt eller at jeg ikke liker smaken,
men jeg synes det er ubehagelig at det kommer mye i halsen uten at jeg er helt forberedt :)

Han synes det er like deilig å sprute mellom puppene eller andre steder :)
Og ja, siden vi er prøvere, spruter han helst inni meg :D
 
Ja lar han sprute i munnen, er ikke så gal smak :) men må ha vann etterpå :)
 
Gjør du det på mannen?
Lar du han sprute i munn?

Jeg brekker meg av sperm, så orker det ikke i munn...
En annen drømmer om at jeg svelger... brekker meg bare av tanken:eek:

Jeg elsker å suge!
Jeg blir så tent av å gi han nytelse, spesielt siden hans eks syntes det var SÅ ekkelt!
Jeg har sagt til han at jeg vil at han kommer i munnen min, fordi han aldri har opplevd det før, og han vil det òg ;)
Jeg har svelget sperm siden jeg begynte å suge, jeg synes det er mindre ekkelt enn å tørke det opp alle andre steder :p
Det er da like "ekkelt" å svelge sperm som for gutta å slikke oss ;)
 
Vel, nå skal det være flere fordeler ved å svelge. Kan visstnok være med å hindre at kroppen ser på sædcellene som inntrengere. Så angivelig skal det lønne seg å svelge sperm tidlig i graviditet og ved prøving.
Forøvrig liker jeg gjøre mannen fornøyd og det med å svelge er bare å jobbe med teknikken.
 
Back
Topp