1rosa+spire?
Glad i forumet
Ja her blir det å fortelle alle andre det rundt uke 12-13 Skal på ny ul 1 mars, så da blir det offentlig hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin å stram liten mage ja den så ganske gravid ut på bildet i all fall en liten stram enSåå mange flotte fine mager ♡♡ I dag er min mage stooor!! Er skikkelig oppblåst, så bildet er nok litt lureri.. men men hbis den minker igjen får jeg oppdatere
(Vanligvis er den så og si flat..)
Fiiin ja jeg har ingen tidligere barn og har masse strekkmerker men det var fordi jeg var overvektig når jeg var yngre
Fin Sånn var min for et par dager siden, men nå er den borte igjen gleder meg til å få en kul jeg ogType masse mat og mer fast mage større i dag enn den var sist i all fallVis vedlegget 2836 rart driver å blåser opp magen hele tia når jeg går forbi speilet, sikker på at den blir større av det
Kan godt hende den forsvinner om jeg slutter å innhalere alt som heterFin Sånn var min for et par dager siden, men nå er den borte igjen gleder meg til å få en kul jeg og
Då morsomt, å hadde sikkert hatt over 1000 til om den hadde hete mage bildersøte mager dere har lagt ut mens jeg har vært på jobb sjekk antall visninger!!! over 1000 visninger! folk er nysgjerrige as!
Altså, livmora har vel ikke kommet sååå langt over skambeinet så tidlig i svangerskapet? Hvis dere mener at det er livmora, og ikke bare en oppblåst mage, så hadde jeg nok kommet meg til lege. Da må dere jo enten være mye lenger på vei, eller ha flere der inne? Eller? Det er nå i hvert fall det jeg har hørt
Jeg har også skikkelig gravidmage innimellom, men det er som regel etter at jeg har spist, eller generelt på kvelden. Oppblåst =D På morran er den "flat" igjen... Den kan godt vente med å komme for min del!