blir vanskelig å holde dette hemmelig fremover..

Ja her blir det å fortelle alle andre det rundt uke 12-13 :) Skal på ny ul 1 mars, så da blir det offentlig :p hehe
 
Såå mange flotte fine mager ♡♡ I dag er min mage stooor!! Er skikkelig oppblåst, så bildet er nok litt lureri.. men men :p hbis den minker igjen får jeg oppdatere;)
(Vanligvis er den så og si flat..)
 

Vedlegg

  • 1358961949674.jpg
    1358961949674.jpg
    45,4 KB · Visninger: 84
13010031.jpg

Min bolle mage med opptegnet kart fra mine to små gullunger <3
 
Type masse mat og mer fast mage:p større i dag enn den var sist i all fall:pVis vedlegget 2836:p rart:) driver å blåser opp magen hele tia når jeg går forbi speilet, sikker på at den blir større av det:p
Fin :) :) Sånn var min for et par dager siden, men nå er den borte igjen :p gleder meg til å få en kul jeg og :)
 
søte mager dere har lagt ut mens jeg har vært på jobb :D sjekk antall visninger!!! over 1000 visninger! folk er nysgjerrige as!
 
Altså, livmora har vel ikke kommet sååå langt over skambeinet så tidlig i svangerskapet? Hvis dere mener at det er livmora, og ikke bare en oppblåst mage, så hadde jeg nok kommet meg til lege. Da må dere jo enten være mye lenger på vei, eller ha flere der inne? Eller? Det er nå i hvert fall det jeg har hørt :)

Jeg har også skikkelig gravidmage innimellom, men det er som regel etter at jeg har spist, eller generelt på kvelden. Oppblåst =D På morran er den "flat" igjen... Den kan godt vente med å komme for min del!
 
Altså, livmora har vel ikke kommet sååå langt over skambeinet så tidlig i svangerskapet? Hvis dere mener at det er livmora, og ikke bare en oppblåst mage, så hadde jeg nok kommet meg til lege. Da må dere jo enten være mye lenger på vei, eller ha flere der inne? Eller? Det er nå i hvert fall det jeg har hørt :)

Jeg har også skikkelig gravidmage innimellom, men det er som regel etter at jeg har spist, eller generelt på kvelden. Oppblåst =D På morran er den "flat" igjen... Den kan godt vente med å komme for min del!

No står no det og under nesten alle bilda at det er luft eller kansje til og med to :) For min del vertfall er det mest luft! Men syns det er koslig med bilde uansett :D Kjekt og se tilbake på når magen begynde og vokse for fult :)
 
Så søte mager : ) jeg er å av di som vokser fort i magen, merker den er ganske oppblåst allerede, skjuler meg bak en stor boblejakke i butikken, magen min var egentlig ikke gått helt ned fra sist svangerskap, men sånn er det for mange tror jeg som har vert gravide før - at magen vises fortere di andre gangene : )
 
Eg fekk beskjed av legen til guttungen at d viste godt at eg var gravid igjenn :) å han sa det var fult mulig å få mage så tidlig.. spesielt når du har vert gravid noen ganger før :) livmiora blir større etter kvart svangerskap :) eg kjenner livmora mi så vidt over kanten nå :) å resten av indre organ blir dytta oppover av livmora = mage :p elr rettare sakt indre organ mage ;) Hehe..
 
Back
Topp