blir vanskelig å holde dette hemmelig fremover..

Jeg og tenker twins :P hehe men nydelig mage da :P Jeg er bare full av luft! Men jeg har kjempe oppblåst mage! og det ser ut som jeg er 25 uker på vei :O

Min er her, pleier å være litt flatere, står mere ut fra skambeine nede om dere skjønner. Ikke så lett å se på bildet:p gleder meg til den står ut:) men puppa derimot er gigantiske selv om jeg har sportsbh på:pImageUploadedByBV Forum1358885935.442485.jpg

Min er her, pleier å være litt flatere, står mere ut fra skambeine nede om dere skjønner. Ikke så lett å se på bildet:p gleder meg til den står ut:) men puppa derimot er gigantiske selv om jeg har sportsbh på:pVis vedlegget 2713

hihi.. skjønner hva du mener <3 og di nice boobsa da! ;)

:cool05 :cool05 :cool05

Kjempefin mage:) Jeg har også store problemer med å skjule magen.. Vi skal vente til uke 20 med å fortelle så vi får se om det går..

Kjempefin mage:) Jeg har også store problemer med å skjule magen.. Vi skal vente til uke 20 med å fortelle så vi får se om det går..

det kommer ike til å gå her :P

føler meg så!!! men kan legge ut bilde :P må bare finne tråden med tlf!!

ImageUploadedByBV Forum1358958933.347011.jpg prøver å trekke inn magen så godt jeg kan.... Men går ikke :O prøver å gjemme det slitne syke blubbe trynet mitt oxo :P

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1358958906.568265.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1358958906.568265.jpg
    72,4 KB · Visninger: 45
Haha søt du er, syntes det så ut som en stram å fin gravid mage:) du ser gravid ut, og ikke ut som en hval ;)

Haha joooo! Uff føler meg så fæl :( hehe Men den overflødige huden fra Emilie er brått blitt stram!!! :O

Ja nettop, er ikke noe lett å sjule en sånn stram mage:)

Nå er heldigvis folk vane med å se meg feit :P og føre jeg testa pos rasa jeg jo ned 4,5 kg :P Så er litt deilig at jeg kan leve på de fram til magen blir enda større :P Bare gå med tunica og kjoler som er løse fram til uke 12 hihi

Nå er heldigvis folk vane med å se meg feit :P og føre jeg testa pos rasa jeg jo ned 4,5 kg :P Så er litt deilig at jeg kan leve på de fram til magen blir enda større :P Bare gå med tunica og kjoler som er løse fram til uke 12 hihi
Ja jeg har lyst til å fortelle det ganske etter ute 12, så kan jeg slutte å stramme å la magen stå ut så mye den vill:)

Back
Topp