1rosa+spire?
Glad i forumet
Jeg og tenker twins hehe men nydelig mage da Jeg er bare full av luft! Men jeg har kjempe oppblåst mage! og det ser ut som jeg er 25 uker på vei :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min er her, pleier å være litt flatere, står mere ut fra skambeine nede om dere skjønner. Ikke så lett å se på bildet gleder meg til den står ut men puppa derimot er gigantiske selv om jeg har sportsbh påVis vedlegget 2713
Du har Nice boobshihi.. skjønner hva du mener <3 og di nice boobsa da!
Joda,jeg har ikke noe serlig mage enda morsomt å se forskjellSå fine mager trur ikke jeg tørr legge ut enda
Kjempefin mage Jeg har også store problemer med å skjule magen.. Vi skal vente til uke 20 med å fortelle så vi får se om det går..
Joda,jeg har ikke noe serlig mage enda morsomt å se forskjell
Jeg elsker hvaler jeg så bare kos forhaha nei nei blir bare flau av å legge ut bilde av hvalen!!!
Haha søt du er, syntes det så ut som en stram å fin gravid mage du ser gravid ut, og ikke ut som en hvalVis vedlegget 2793 prøver å trekke inn magen så godt jeg kan.... Men går ikke :O prøver å gjemme det slitne syke blubbe trynet mitt oxo
Haha søt du er, syntes det så ut som en stram å fin gravid mage du ser gravid ut, og ikke ut som en hval
Ja nettop, er ikke noe lett å sjule en sånn stram mageHaha joooo! Uff føler meg så fæl hehe Men den overflødige huden fra Emilie er brått blitt stram!!! :O
Ja nettop, er ikke noe lett å sjule en sånn stram mage
Ja jeg har lyst til å fortelle det ganske etter ute 12, så kan jeg slutte å stramme å la magen stå ut så mye den villNå er heldigvis folk vane med å se meg feit og føre jeg testa pos rasa jeg jo ned 4,5 kg Så er litt deilig at jeg kan leve på de fram til magen blir enda større Bare gå med tunica og kjoler som er løse fram til uke 12 hihi