blir vanskelig å holde dette hemmelig fremover..

Finnsikkemer

Forumet er livet
syns t.o.m med vide gensere :p
 

Vedlegg

  • 8+2.jpg
    8+2.jpg
    95 KB · Visninger: 251
8+2.. men begynner å lure litt når jeg ser på magen min.. føler meg gigantisk... har liksom flat mage til vanlig.. nesten ihvertfall
 
Wow, du ser jo gravid ut jo! Gleder meg til det begynner å vise, men kan godt vente til uke 12 ;)
 
Nydelig mage:) blir vanskelig å holde den skjult ja

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Åi :) du har fåttmage ja! Jeg hadde sånn mage rundt uke17 :-O



veit! samme som meg.. var sånn i uke 17-20 sist.. men nå har den kommet alt :p
 
Åå, sjalu. :)
Jeg er selv 8+2 idag, men føler meg bare oppblåst. Klarer ikke å holde magen min inne like mye lengere, men siden jeg er litt smålubben fra før av, føler jeg bare at jeg blir tjukkere - uten å se gravid ut. :p
 
Åå, sjalu. :)
Jeg er selv 8+2 idag, men føler meg bare oppblåst. Klarer ikke å holde magen min inne like mye lengere, men siden jeg er litt smålubben fra før av, føler jeg bare at jeg blir tjukkere - uten å se gravid ut. :p


hihi.. men syns sikkert fortere på meg siden jeg har vært gravid før? :) hadde det bare sett ut som jeg bare hadde lagt på meg litt så.. men jeg syns magen min ser veldig gravid ut.. iiiik
 
Ja, hvem vet! Men du hadde iallefall en veldig fin gravidmage. :) Håper jeg også får det. Ender nok bare opp som en hvalross, som mamma så fint kalte seg selv når hun gikk med meg. :p


Edit: Jajaja, dette skulle være en reply til Susa87. Litt for teknisk for meg, dette her. :p
 
Ja, hvem vet! Men du hadde iallefall en veldig fin gravidmage. :) Håper jeg også får det. Ender nok bare opp som en hvalross, som mamma så fint kalte seg selv når hun gikk med meg. :p


Edit: Jajaja, dette skulle være en reply til Susa87. Litt for teknisk for meg, dette her. :p


hihi.. er ikke så teknisk selv jeg :p vi får krysse fing for at vi slipper å bli hvalrosser.. jeh prøvde det forrige gang :p
 
Fiiiiiiine magen <3
 
Back
Topp