Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkLykke til Valli Håper du får en fin opplevelse av det hele
Takk for det Krysser fingrene!Håper dere får innsett!!
Åh så utruleg kjipt!! Veit akkurat korleis du har det. Samme skjedde oss på 2. forsøk. Det absolutt verste er å ikkje få innsett. Men på forsøk nr. 3 fekk eg satt inn to blastocystar (!) og fekk positiv test!! Er 6+6 i dag. Ting kan snu fort med annan type behandling og ny syklus. Ikkje gi opp!! Sender mange styrkeklemmarDa kom den telefonen vi absolutt ikke ønsket å få. Egget har ikke delt seg slik det skal, og det blir dermed ingen innsett. Å si at jeg har der forjævlig nå er en underdrivelse.
Åå, tusen takk for gode ord Det varmer mye når alt føles dritt. Så godt at det klaffet for dere! Lykke til med graviditetenÅh så utruleg kjipt!! Veit akkurat korleis du har det. Samme skjedde oss på 2. forsøk. Det absolutt verste er å ikkje få innsett. Men på forsøk nr. 3 fekk eg satt inn to blastocystar (!) og fekk positiv test!! Er 6+6 i dag. Ting kan snu fort med annan type behandling og ny syklus. Ikkje gi opp!! Sender mange styrkeklemmar
Så utrolig trist å høre Venter selv på tlf fra klinikken i skrivende stund for å høre om noen av de 8 eggene er blitt befruktet! Sykt nervepirrende! Kommer til å gå i kjelleren om det ikke går veien. Mange klemmer til degDa kom den telefonen vi absolutt ikke ønsket å få. Egget har ikke delt seg slik det skal, og det blir dermed ingen innsett. Å si at jeg har der forjævlig nå er en underdrivelse.
Åå takk for klemmer og gode ord Krysser fingrene for befruktning hos deg!Så utrolig trist å høre Venter selv på tlf fra klinikken i skrivende stund for å høre om noen av de 8 eggene er blitt befruktet! Sykt nervepirrende! Kommer til å gå i kjelleren om det ikke går veien. Mange klemmer til deg
Tusen takk for gode ord Blir noen tøffe dager fremover, men det går seg jo til etter hvert. Håper de treffer bedre og det blir flere egg ut nestegangÅnei så trist!!! Har selv under et fryseforsøk opplevd at embryoet ikke overlevde opptiningen, jeg var helt knust. Det er en mager trøst, men når du ikke har fått innsett så er forsøket avbrutt, derfor tells ikke dette som et forsøk. Det er fint å vite at man ikke mister et forsøk, selv om det ikke fjerner den sorgen over de triste nyhetene idag. Mange gode tanker og klemmer til deg
Ja jeg tenker at postitiviteten og håpet er viktig å beholde selv om det er tøft, for vist ikke tror jeg det blir vanskelig å stå i Nå krysser vi fingrene for dette nye forsøket. Er jo veldig glad for at Porsgrunn har valgt å prøve noe helt annet, når det vi gjorde forrige gang tydelig vis ikke nyttet. Mensen er forventet om ei uke, så da begynner jeg med synarela på syklusdag 20, det er ca 3 uker til etter som jeg forsto fra meldingen fra Porsgrunn, men jeg skal sende melding til de når mensen kommer for mer utfyllende informasjon planlegger egguttak i uke 50!Åh, dette gjør meg vondt å lese! Men det er ikke rart at du gikk i kjelleren, IVF er virkelig ikke noen spøk. Jeg har selv i ettertid tenkt mye på hvor tøft det var å være i den bobla, selv om jeg også som du beskriver var veldig naiv og positiv når vi startet det første forsøket vårt. Men kanskje godt det på en måte, at vi beskytter oss selv og holder på håpet? Håper den nye protokollen gir bedre uttelling!! Skal du allerede begynne med synarela denne uken?
Jeg mente å skrive om du skulle starte denne syklusen, ikke denne uken. Men utifra hva du skriver ser at du starter neste syklus Så spennende! Måtte tiden gå fortJa jeg tenker at postitiviteten og håpet er viktig å beholde selv om det er tøft, for vist ikke tror jeg det blir vanskelig å stå i Nå krysser vi fingrene for dette nye forsøket. Er jo veldig glad for at Porsgrunn har valgt å prøve noe helt annet, når det vi gjorde forrige gang tydelig vis ikke nyttet. Mensen er forventet om ei uke, så da begynner jeg med synarela på syklusdag 20, det er ca 3 uker til etter som jeg forsto fra meldingen fra Porsgrunn, men jeg skal sende melding til de når mensen kommer for mer utfyllende informasjon planlegger egguttak i uke 50!
Ja! Håper på detJeg mente å skrive om du skulle starte denne syklusen, ikke denne uken. Men utifra hva du skriver ser at du starter neste syklus Så spennende! Måtte tiden gå fort