Da har det jammen gått noen måneder siden jeg tittet innom her sist. For meg har dette vært noen tøffe mnd psykisk i denne prøvekarusellen. Jeg kjente derfor et behov for å distansere meg selv litt fra alt som omhandlet prøving og ivf en stund, og heller prøve å vende tankene over på noe annet (selv om det er lettere sagt en gjort) Som så mange andre er inne også har fått oppleve, kom jo coronaen inn og satte en bråstopp på alle planer om oppstar av ivf på ubestemt tid. Jeg tok det svært tungt. Selv om jeg har FULL forståelse for at ressurser må omprioriterers og og poliklinisk og andre «ikke livsnødvendige» avtaler må vike. Jeg jobber selv på sykehus og har kjent på kroppen hvordan coronaen har påvirket oss. Likevel føles kdet utrolig surt og urettferdig at vi her inne som har ventet så utrolig lenge skal få slengt corona i fleisen når vi endelig ser ivf lyset i enden av tunnelen. Så ja.. noen tøffe mnd har det vært. Men nå har de endelig ringt fra Porsgrunn og jeg skal få starte opp med medisinene på syklusen i august med planlagt egguttak i uke 37! Så utrolig deilig å ha en plan og et tidsperspektiv igjen! Vi prøver jo også på egenhånd hver mnd, så alt kan jo skje, selv om troa på at det kommer til å gå naturlig ikke er veldig stor. Nå føler jeg at jeg går en fin, men annerledes sommer i møte og gleder meg stort til høsten. Så vil jeg sende en stor klem til alle tøffe ivf jenter her på forumet. Jeg krysser fingrene får dere alle sammen enten dere skal få gå å ruge i sommer eller til høsten