Bli kjent tråden!

Hei.hiver meg på her siden jeg er ny her.
Jente på 31 år som bor i Sande i nærheten av Drammen.har ei datter på 4 år og er gift:)
Jobber i barnehage som førskolelærer.
Har foreløpig termin 7.juli:)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Får vel presentere meg jeg også siden jeg er kommet ut av undercoverskapet ;) 29 år gammel frue fra Bergen som bor i en av nabokommunene. Mamma til en liten prinsesse som kom til verden første søndag i advent 2011. Har stor enebolig, opptil flere biler, katt og høns, men nå må audien min byttes ut med en større bil. Var veldig klar for en ny baby og fikk sjokk da det viste seg å være to i magen. Planene for sv.skapet var å jobbe fullt frem til permisjon, men de kan jeg bare legge på is nå når jeg plutselig befinner meg midt i et høyrisikosvangerskap...

Jobber som lærer på en barneskole og trives godt med det (selv om jeg helst vil på ungdomsskolen). Elsker å strikke, men energien har vært på bunn så det har blitt lite av det de siste mnd. Forhåpentligvis er jeg snart på topp med strikking igjen :)

Foreløpig termin (i følge tidlig ul) er 11. juli, men med planlagt ks pga de to deler fostersekk, kommer de nok til verden allerede i juni en gang.
 
Håper at du har et godt nettverk som kan støtte deg og den lille som er på vei xsmile3
Har bare min mor og søster som bor i nærheten. Men tror det er mye hjelp i det, så satser på at det skal gå helt fint:) hadde vært koselig å bli kjent med noen andre som skal ha barn
 
Har bare min mor og søster som bor i nærheten. Men tror det er mye hjelp i det, så satser på at det skal gå helt fint:) hadde vært koselig å bli kjent med noen andre som skal ha barn
Jeg var også 20 da jeg fikk min første, og faren var ikke tilstede.
Det var ikke alltid lett, men vi klarte oss med hjelp fra de få jeg hadde.
Regner med dette går fint for deg også jeg :)
 
Hei! Jeg er 29 år fra Bodø og venter nr 3 16 juli. Har to gutter fra før sammen med min samboer, de er 6 og snart 8 år. Jeg går siste år på førskolelærerutd, så håper å bli ferdig før lille mage trollet kommer :)
Er stupe trøtt om dagen, men håper det går over ;)
 
Hei dere,
Fint å lese litt om alle dere andre som også skal ha julibarn denne sommeren :)
Jeg er ei oslojente på 33 som bor i Kristiansand, venter nummer to med han jeg
har vært sammen med i snart 10 år, vi har en fin 2-åring (des '10) fra før og
gleder oss stort til å få baby i huset igjen.
Han er økonomiarbeider, jeg jobber på den lokale flyplassen :greet025 Vi klarer oss
sålangt med kun en bil, og et lite hus, ser for meg at det blir bilshopping etterhvert,
har isåfall lyst på el-bil ;) (er det å banne i kirka av bilentusiaster her eller? :D)

Fin form, foreløpig termin 10.juli
 
Hei
Jeg er ei jente på 35 år. Jeg er gift og min mann er 38. Vi har ei nydelig jente som blir 3 år den 22 januar. Hun blir 3,5 når lillesøster eller lillebror kommer. Terminen min er 27. juli. Vi gleder oss veldig til å bli en familie på 4
 
Hei

Jeg er en jente på 33år som bor i Sandefjord med samboer, en gutt på 2år og 2 bonusbarn (9 og 11) på deltid:) Terminen er 6.juli og vi gleder oss masse!!! Er innflytter i byen, så det er hyggelig hvis det er fler fra området her som kunne tenke seg å møtes etterhvert, er en sosial jente som er gla i trilleturer og cafeliv;)
 
Hei

Her har jeg også lyst til å være med! :) Jeg er ei jente på 27 år, opprinnelig fra Nordland, men har bodd i Stavanger i 8 og et halvt år. Bor sammen med mannen min, datteren vår på 18 mnd og kattene. Har kommet meg gjennom kvalmen nå, og det føles befriende :) Var ikke like ille denne gangen, så det håper jeg egentlig gjelder for resten av svangerskapet også. Det var tøft sist og jeg hadde ikke noe særlig glede av å være gravid. Var innlagt på sykehuset 2 ganger pga høyt BT, til slutt satte de meg i gang. Dagen derpå, etter å ha presset i over 2 timer og fått sugekopphjelp, kom det ut ei jente på 4770 gram og 55 cm. Denne gangen ønsker jeg at det blir ihvertfall bittlitt lettere...

Har et julibarn fra før, så det blir spennde å se hvilken dato nr 2 velger å titte fram. Terminen er litt usikker, men det er ca mellom 9. og 15. juli ;) (og da bommer jeg forhåpentligvis på lillemor sin bursdag).
Har hatt mye trøbbel med nakken de siste årene, og til slutt sørget nav for at jeg ble arbeidsledig. 2 dager etter testet jeg positivt. Nå prøver jeg veldig å finne meg en ny jobb, og jeg kjenner jeg blir stressa av all ventingen...hehe. Så sånn går nå dagene :p

Så det var dagens utbrodering:smiley-ashamed005
 
God kveld! Jeg er ei 27 år gammal småbygdejente. Bor sammen med min kjære Sperminator og våre to barn: storebror jan-10 og lillesøster feb-11. Nummer 3 kommer i juli-13 en gang - produsert 3 barn på 3,5 år og da er det stopp! :) Kjøpte hus for et år siden, men noen fancye biler har vi ikke ;) Her har vi sykkelvogn og den kommer seg fram i (nesten) all slags vær :D
Ellers så ser jeg fram til et like knirkefritt svangerskap som med de to andre, dog litt raskere fødsel :p I morgen skal vi på UL fordi jeg aldri tror på at det kan bo noe inni meg siden det er så få symptomer :)
 
Hei alle sammen,

Jeg er en jente på 24 år som er utdannet barn og ungdomsarbeider. Samboeren min er 29 år og vi venter vårt første barn i juli 2013.

Gleder meg til å bli kjent med dere:)
 
Hei alle sammen :)
Jeg er 36 år og sammen med samboer på 38 som nettopp har fridd, så neste sommer blir det brylup! Vi har lillegutt på 2 år sammen og jeg har lillemor på 10 år fra før. Vi gleder oss alle over den lille i magen.
Vi har to katter og to biler og har en stor drøm om å kjøpe oss enebolig i nærmeste fremtid. Bor i nyoppusset rekkehus i dag og mangler plutselig et rom...! Har også lyst på ny romslig bil. Drømmmmmmeeeee!
Jeg jobber i et entreprenørfirma og som fotograf, samboer er eiendomsmegler.
Vi har søkt fødeplass på Ullevål men ikke fått svar ennå(?)
Kjapt om oss :flower
 
Hei hei:)
Får nok hive meg med her. Jeg er da snart 31, gift med verdens beste som snart blir 35, og vi har ei datter som ble 5 år i januar. Vi bor i Haugesund. Jeg jobber som barnevernspedagog på en barneskole, og er også SFO-leder. Vi har vært sammen siden -99 og gift siden -06. Gleder oss masse til den lille som er ventet å komme 23 juli. Formen har vært veldig opp og ned, men mye verre enn med nr 1,så kanskje det er gutten som kommer;)
 
Hei hei alle sammen! Jeg er 29 år og venter nr 2 19.juli. Har vært gift med mannen i overkant av et år og vi har en sønn på 10 mnd sammen. Har nettopp flytta til Buskerud i enebolig fra liten leilighet i Oslo. Jobber imidlertid fremdeles i Oslo begge to. Er spent på hvordan tilværelsen som tobarnsforeldre og pendlere kommer til å være. Forhåpentligvis har vi fremdes tid til det som er viktig for oss :)
Håper veldig på å unngå ks denne gangen, håper på hjemmefødtsel :)
 
Hei! Da fikk jeg endelig somlet meg til å melde meg inn i forumet :)
Jeg er straks 24 år og kommer fra Bodø. Har vært sammen med samboeren min i 6 år nå, og vi gleder oss veldig til å bli foreldre i juli :) Terminen er den 21.
Hadde en veldig hard start på svangerskapet, med hyperemesis som førte til flere sykehusinnleggelser. Fra uke 16 har jeg bare blitt bedre og bedre, og nå i uke 20 føler jeg meg helt frisk igjen :) heldigvis.
 
Hei! jeg er 32 år og har to barn fra før. EN prins og en prinsesse på snart 5 og 3 år ( når nestemann kommer) De gleder seg masse til lillesøster skal komme som sommergave til oss allesammen. Er gift på 11året <3 med en musiker, vi har to biler, hus som er akkurat passe til familie på fem og bor i ei koselig lita bygd i nærheten av Tønsberg. Selv så studere jeg for tiden og kulen på magen kom som en bombe på oss alle. Fant det ut via test og ul hos legen i uke 12. Hadde menstruasjon helt frem til uke 10, men kjempe dårlig og dro til legen for å få hjelp til det jeg trodde var en kraftig influensa og bronkitt .
 
Nå kom jeg meg gjennom alle sin introduksjon. Så mange flotte mennesker! Gleder meg til å bli bedre kjent :)

Jeg er altså snart 28 år, opprinnelig fra Haugesund, men bor i det store utland per dags dato og studerer.
Kommer til Norge og Haugesund i slutten av mai og krysser fingrene for at eksamensstress ikke framskynder fødsel...
Har termin 21 juli på en skjønn liten gutt som er særdeles aktiv i magen *koselig*

Blir 1 år med permisjon, før jeg må dra tilbake til studiene mine og fullføre dem (blir jo aldri ferdig jo :p )

Ellers er jeg sammen med barnefar som er like gammel som meg. Han er også fra Haugesund og dette blir vårt første barn sammen.
Barnefar er vel kanskje litt mer "etablert" enn hva jeg er da jeg har bodd utenlands såpass lenge. Så jeg er meget heldig som får komme hjem til leilighet og bil og greier...
Barnet var meget planlagt, og heldig som vi var, så ble det klaff på første forsøk. Det er ikke bare bare når det er avstandsforhold og timer i fly for å se hverandre :)
Så nå gleder vi oss kjempemasse til å bli foreldre og til å få mer tid sammen med både hverandre og det nye tilskuddet i familien.
 
Hei alle sammen

så koselig lesning. Jeg er en trønderjente på 28 år som bor i Bergen sammen med min kjære og vår herlige staffe. Graviditeten var planlagt og vi gleder oss veldig til å hilse på den lille gutten. Jeg jobber som Siv.ing innen miljøteknologi og trives kjempe godt med det :) tiden frem til fødsel går for det meste i å få vår 70 kvm leilighet klar for en liten en, så vi driver vel med det en kan kalle redebygging på høyt plan.

Gleder meg til å bli kjent med dere :)
 
Så artig å lese alle sine koselige introduksjoner. Nå har jeg kommet meg igjennom innleggene og kan introdusere meg selv litt.
Jeg er 25 år, har en fantastisk samboer som jeg har vært sammen med i 5 år. Vi venter en søt liten guttekrabat (blir nummer en for oss). Graviditeten går veldig bra, han sparker og rører seg masse noe som er kjempe stas for både meg og pappan. Gleder meg til de siste månedene som gravid og gleder meg til sommeren!
 
Kan vel omsider skrive noen ord om meg selv jeg også :)

Jeg er en ung distrè kvinne på 23 (eller var det 24?). ;)
Har en datter på 3 år fra et tidligere forhold og er nå samboer og forlovet med J som jeg nå venter en liten Juliprins med.
Vi bor i landlige omgivelser på boligfelt ikke så langt fra OSL og trives godt her. :)
Til vanlig jobber jeg kommunalt med psykisk utviklingshemmede men er for tiden sykmeldt da dette til tider kan være ekstra tungt/ belastende arbeid.
Mannen min har en bra jobb og god inntekt så vi har stadig noen husprosjekter (- eller skal jeg si jeg har) men en jobb som av og til krever litt ekstra av hans tid og et par reisedøgn i året blir det men det går bra.

Ellers forsøker jeg å ta livet som det kommer på godt og vondt og er heldig å ha fått bli litt kjent med dere her inne i tillegg til å ha mange flotte mennesker i livet mitt. :)

Ønsker alle en fin dag - her er det skyfri himmel :D
 
Back
Topp