Bli kjent tråden!

Er ei jente på 28 år. Jeg er gift, har hus, stasjonsvogn, snart hund og nesten hytte på fjellet. Jobber til vanlig som miljøterapeut med særdeles utfordrende brukere så kan se frem til å tusle rundt hjemme i noen måneder nå som jeg er blitt gravid. Vi venter vår første 20.juli, så dette er en spennende tid for oss begge to :D
 
Jeg er ei jente på 30 år med to jenter fra før. Vi får se hvordan dette går før jeg sier mer. Har ikke helt tro på at dette skal gå bra riktig enda.
Du må ha masse lykke til :)
Jeg er også 30 og har to jenter fra før :p
 
Heihei!

Jeg er ei jente på 24 år som bor i ei bygd i sør-trøndelag. Jeg er gift og har en gutt på to år. Vi venter en til 25. juli.
Jeg ble ferdigutdanna lærer i sommer, og fikk jobb her i bygda, derfor flytta vi hit i eget hus i juni. Jeg og mannen min har vært gift siden juli 2011.

Prøvere siden sept. 2012, og spira satt på andre forsøk ;)
 
Hei :)
Er 28 år fra rogaland,har vert i sammen med mannen i 8 år og forlovet i 5 av dem!! (kommer aldri videre)
Sammen har vi 3 barn på 5,4 og 1. Og venter nå vårt 4 :) :) VI må nå bygge ut huset for å få flerne rom. Kjøpte hus sammen for 6 år siden som vi har pusset opp siden og er ennda ikkje ferdig...
 
Hei! Jeg er en 25 åring fra Hedmark. Venter mitt første barn med samboeren min. For tiden pusser vi opp hus og trives med det. Jeg jobber som sykepleier og all min fritid går med til hesten min! Det kan bli spennende etterhvert. Blir kos med sommerbarn neste år dere :)
 
Jeg er 31 år, gift med mannen i mitt liv og vi har ei jente født juli 2009 fra før av.
Litt overrasket over denne graviditeten, men likevel ønsket så krysser fingrene for at det går som det skal de nærmeste ukene :)
 
Er ei jente på 25år fra Trondheim og dette er mitt første barn:) Er forlovet og samboer med barnets far og vi har vært sammen i to år nå:) Graviditeten kom plutselig på oss, siden vi trodde at vi måtte få hjelp til dette og hadde startet denne prosessen allerede, men plutselig så satt den og i er veldig glad for å ha klart det selv:)
 
Håper at du har et godt nettverk som kan støtte deg og den lille som er på vei xsmile3
Er glad jeg har min nærmeste familie værtfall og noen gode venner, fant akkurat ut at jeg var 10 uker på vei og ikke 7 så nå begynner jeg virkelig til å glede meg, håper bare jeg klarer det på egenhånd :)
 
Hei alle sammen:) Jeg er 30 år og fra oslo. Samboer med en kjekkas på 29;P
Er i full jobb, og kjæresten student. Dette er vårt andre barn, vi har en liten gutt på 14 måneder fra før:) Blir relativt tett mellom de to, men tror det blir supert altså! Gleder meg til å bli mer kjent med dere!!
 
Jeg er en jente på 27år. Giftet meg nylig med min amerikanske mann(29). Vi bor for øyeblikket i USA, men etter at vi fant ut at vi skulle bli foreldre så begynte vi å "samle trådene" så vi kan komme tilbake til Norge. Dette blir vårt første barn så vi gleder oss veldig! Jeg kan tidvis kjenne på en slags angst for å miste - det ble brått litt mer reelt etter at vi hadde hørt hjerteslagene og sett fosteret på ul i uke 8. Foreløpig termin er 17.Juli :)
 
Må vel skrive litt her jeg også da :D Jeg er 23 år, vernepleierstudent på andre året, bor i Trondheim sammen med gubben (vært sammen i 5 år, gifta oss i vår <3), sønnen på 2 1/2 år og to kattepuser. Foreløpig termin 11.juli <3
 
Heisann!

kvinne på snart 25 år fra Bergen. Bor sammen med min snille og flotte mann og min søte sønn på snart 3 år.
Arbeider som lærer på ungdomsskole og har verdens beste jobb! har hus og bil og alt som hører med:)
vi gleder oss til en travlere hverdag når nr to kommer i juli:)
 
Hei:) Jeg kommer ifra Ålesund, er 27 år og har ei lita datter på 2.5år :) Jobber 50% i barnehage (halvt sykmeldt). Å jeg gleder meg til å bli medre kjent med dere:)) Ja, åsså har vi en pappa, værdens beste kjereste så klart;)
 
Hei :)
Er ei jente på 24 år bosatt i nordland sammen med min herlige samboer på 26, mine to barn fra et tidligere forhold på 3 og 7 år,og til tider hans sønn på 5 :)
Jobber som assistent/pleier på et rehabiliterings/eldre hjem,og samboer jobber som selger/montør av kontormøbler o.l :)
Vi har vært sammen i 2 år,og har snakket om at vi ønsker oss barn sammen,men ikke akkurat nå...vel,ting går sjeldent som planlagt,men den lille er hjertelig velkommen og vi gleder oss mye! :)
 
Er ei 20 år gammel sørlandsjente, som gleder seg masse til å bli kjent med den lille i magen. Er allerede superforelska. Har ikke vært sammen med barnefaren såå lenge, men vi har vært veldig nære venner i 5 - 6 år nå, og vi er veldig glad for dette begge to, selv om det kom litt som ett sjokk idet vi fant ut at jeg var gravid! Jeg jobber som resepsjonist på ett lokalt hotell, og hjelper til med servering i julebord og bryllup i høysesonger. Samboer er tømrer i 100% stilling, og vi har en koselig liten leilighet med et lite ekstra soverom med plass til kommode og sprinkelseng :) Fikk høre hjertelyden for første gang idag, 11+6 ! :)
 
Hei!
Jente 28 år, venter barn nr 2 med foreløpig termin 19 juli:) gleder oss masse!! Alt ligger tilrette og er klart for et nytt familiemedlem. Er kvalm som fy, så tolker det veldig positivt!! Ellers har vi bestilt tidlig ul 27 des, bare for å roe ekstranervene litt.
Blir nok mer aktiv her etterhvert, når ting ikke er så hemmelig lenger:)
 
Hei.

Jente på 24, bur sammen med kjæresten men vi er ikkje forlova eller gift endå. :) Første graviditet, som satt på PP1. Var på Tidlig UL i går og fekk sjå at alt stod bra til med babyen :) Er no litt over 8 veker på vei. :) VI gleder oss masse :)
 
Hei alle sammen.

Jeg 21 år, har samboer og sammen har vi verdens herligste jente på 13 mnd. Venter et nytt lite vidunder rundt midten av juli, og vi gleder oss veldig. Kommer nok til å bli tøft, da jeg tenker å fortsette med studiene mine, men jeg takket være alle de fantastiske menneskene vi har rundt oss, tror jeg at alt løser seg til slutt :) Gleder meg til å bli bedre kjent med dere :)
 
Er fra trønderlag, snart 30. Giftet oss i sommer etter å ha vert sammen i 13 år. Har en sønn født mai 2011. Har termin 30 juli, men spent da første mann kom 5 uker før tiden...

Sent from my GT-P7500 using BV Forum
 
Heisann alle sammen :) jeg er ei jente på 23 år fra hedmark, giftet meg med verdens herligste mann på 25 nå i høst! Vi eier hus, tre biler og to kattepuser.. Vi er akkurat 12 uker på vei i dag og har da termin 11.juli! HURRA!! Gleder meg til å bli kjent med dere :)
 
Back
Topp