Bli kjent tråden!

Ei livsglad jente på 23 år, som bor i ei lita fjellbygd i Hedmark sammen med mann og barn. Har 1 sønn, født på Februar 2011. Vært sammen med min bedre halvdel siden 2009. Vi forlovet oss Mars 2010. Sommeren 2012 kjøpte vi oss hus, som vi nå holder å pusse opp! Skal ha hund med tiden, vil bli ferdig med barn først. Ellers lever vi et ganske så A4 liv! Står opp på morgenen - kjører sønnen i bhg - hjem og spise frokost - rydde og vaske hus/klær - hente sønnen i bhg - hjem å spise middag - lek med sønnen - kveldsmat - leggetid for sønnen - slenge rumpa i sofaen og føttene på bordet - så legge seg! Ellers inni mellom alt dette, pusser vi opp huset og mens vi gjør det bor vi med svigerforeldrene mine! Håper å komme inn i huset i løpet av januar! Så jobber mannen selvstendig næringsdrivende, så jobber mye i perioder og andre perioder roligere. Jeg jobber på sykehjem, fast helge stilling og jobber en del natt utenom.
 
Hei!

Jeg er 28 år, og fant ut i dag at jeg skal bli tobarnsmamma. Jeg har en sønn på 15 mnd, som heter Sebastian og er født i Juli 2011. Jeg er gift med min kjære amerikanske mann, og vi er bosatt i Asker. Han har en sønn på 4,5 år fra et tidligere forhold, som vi har annenhver helg. Vi bor i en tomannsbolig, har to svarte katter og to biler.

Jeg fryder meg over at det blir et nytt julibarn, og gleder meg til å bli kjent med dere! <3
 
Hei hei :) Novemberskatt her :) (Må vel bytte nick kanskje?) 26år (igår og pos test i bursdagsgave<3 ). Gift med verdens beste :) Møttes på nettby i 07, og gift i 09 :) Har ei lita prinsesse som snart har sin første bursdag <3 Nettopp flytta litt mer landlig i et svært hus :D  Har maaaange biler, så orker ikke skrive alle, jeg kjører en volvo :) ooog vi bor i nord... og lille persille i magen brukte 8mnd på å komme til oss <3 ny rekord for storesøster brukte 34pp (3år).. Synes det er helt fantastisk å få oppleve å bli gravid igjen <3 Å har noen ønsker for svangerskapet: velskapt baby som melder sin ankomst i midten av juli, håper å slippe unna bekkenløsning denne gangen, og et stort ønske om vaginal fødsel denne gang!! Livredd for et nytt keisersnitt... Wohoo hel avhandling her... Well this is me :D 
 
Jeg er ei jente fra Telemark, 20 år og forlovet med pappaen til vår lille skatt på 1 år (29. oktober 2011) Vi holder på å skal kjøpe oss hus, men ennå ikke funnet drømmeboligen hehe ;)
Kjører en '02 Mazda 6 og skal også om ikke lenge kjøpe oss en gullfisk. Tror det blir stas, krysser fingrene for at den ikke dør, det gjorde de to siste :( :(

Ellers hadde jeg et relativt grusom sv.skap sist, la på meg nesten 20 kg (ikke så bra da jeg er overvektig fra før) (MEN GLADNYHETEN er at jeg nå veier 17 kg mindre enn da jeg BLE gravid, så det er derfor 35 kg siden jeg var høygravid)
Skal prøve hardt å ikke gå opp så mye dette sv.skapet.
Jeg hadde også lett preeklampsi (svangerskapsforgiftning) og skulle egentlig bli satt i gang 1 uke før termin.
Det ville ikke legene, for de mente at jeg ikke var dårlig NOK, og gikk derfor gravid til 7 dager over termin. Da var jeg på kontroll og de fikk PANIKK siden jeg hadde lite fostervann, OG 200/110 i BT.... Ble satt i gang på flekken, men fikk ikke ut gutten vår før 3 dager etter, altså 10 dager over termin.

HUFF dette ble langt, men har ikke snakket med så mange om akkurat dette, og synes fryktelig synd på meg selv hehehe ;)

Håper jeg blir tatt på alvor nå, og at de tar historien min til betraktning. Kanskje de ikke lar meg gå til termin denne gangen...
 
Hei! Jeg er en jente på 28 år, bor i Oslo og har termin 11. juli. Barnefaren og jeg giftet oss i sommer og vi er begge overlykkelige for graviditeten. Kjøpte oss en tre-roms før sommeren, så det passet jo perfekt! Klør i fingra etter å fortelle, men planen er å fortelle det til alle på julaften. Det må vel være årets julegave!?!?
 
Dytter litt her til dere nye som ikke har fått denne med dere ;)
 
Hei!:)

Er en jente på 27 år. Bor i Bergen med samboer og sammen har vi en fantastisk jente som ble 2 år nå i sommer. Venter i spenning på nr 2 som etter termin skal komme 10 juli!! Er pedagog og jobber i bhg :)
 
Vestlandsfrue med spire nr. 2 i magen. Har en jente født i 2011 fra før. Kan fortelle mer om meg selv når jeg er kommet ut av skapet og bruker mitt vanlige nick :)
 
Jente på 24 år, fra Finnmark,men bor nå i Nordland sammen med min kjære mann som jeg har vært ilag med i 6 år snart :) Har en sønn på straks 16 mnd, og venter en liten bror/søster i slutten av juli 2013 :) og vi gleder og, og håper det går rette veien :)
 
Hei.

Jente på 27 år. Student og jobber, er snart sykepleier. Har to gutter fra før og venter nå nr 3. Har 1 bil nå men over jul når dette er helt sikkert skal vi kjøpe bil nr 2 og investere i en 7 seter.
 
Jeg er 30 år fra Oslo og gift med den herlige mannen min.
Jeg har 2 barn fra før, 10 og 6 år gamle.

Vi har 2 biler, og nettopp kjøpt hus med ekstra soverom, så da var det god nok plass til å få en til!
Dette lille frøet satt etter 2PP, og vi gleder oss veldig til sommeren, selv om det føles veldig rart nå =) Føler meg jo ikke gravid, bare kjempetrøtt!

Gleder meg til å fortelle ungene og alle andre at vi skal ha en til, men det blir jo ikke før jul....
Ungene klarer jo virkelig ikke å holde på hemmeligheter :)
 
Hei ,

Jeg er en jente på 32 år. Bor i Bærum der jeg deler en leilighet med mannen min og den litt ustabile katten Baltasar. På dagtid arbeider jeg som regnskapsfører i et lite firma kun 5 min. kjøring fra der jeg bor. Jeg og mannen min har vært sammen i 10 år og giftet oss i sommer. Nå gleder vi oss til å bli en familie. 
 
Hei og gratulerer til alle :)
Eg er da ei på 27 år og er fra Haugesund :)
Har ei lita jente på 2,5 år og venter nå en liten skatt
som har termin 19 juli :)
 

Hei:-) jeg er så glad for kunne gå inn her igjen etter 2 veldig triste SA. Denne gangen skal det gå bra!:-) Jeg er 25 år, treningsnarkoman og student. Jeg bor i enebolig med samboer og katten Cristina i Sarpsborg, men skal etter hvert tilbake til min hjemby, Fredrikstad.

Det høres ganske rart ut, men jeg gleder meg så utrolig over alle gravid-symptomene, og til å bli større:-D gleder meg også til å bli bedre kjent med dere her inne:-)

 
Hei.

Jeg er 23 år, og er bosatt i Øyer kommune. Her bor jeg sammen med min samboer og min sønn, på snart 3 år, fra et tidligere forhold. Jeg studerer ved lærerhøyskolen i Hamar, og jobber ved siden av som servitør:)
 
Jeg er ei jente på om noen dager 23År. Har ei fantastisk jente som blir 2 år 26.november. Pappan hennes og jeg er ikke sammen men jeg har en fantastisk kjæreste og samboer som har stilt opp fra dag en. Mathea er hos pappan sin en etm i uka og annem hver helg, fungerer greit men jeg sliter med å måtte dele henne, spesielt i høytidene. Men Mathea liker pappan sin å det er det viktigste. Har vært sammen med kjæresten min snart ett år så er kanskje litt tidlig og få barn sammen men det føles veldig rett. Vi begge vet hva vi vil og har erfart fra tidligere forhold på 6 år at det kan gå galt uanz. Vi testet positivt på mandag og er lykkelige om det begge to. 

Jeg jobber som Miljøarbeider på ei vgs, passer meg perfekt og ha fritt i alle skolens ferier. Er 1års vikariat så håper på å få fortsette etter svangerskapspermisjonen. Fortiden leier vi ei leilighet i sentrum i mo i rana, vi er på hus jakt og har akkurat kjøpt en større bil. Drømmen er å starte for meg selv med interiør og barneklær, men det er når barna har blitt store. gleder meg til å bli kjent med dere og håper spirene sitter
 
Jeg er 26 år, gift og har en hærlig sønn på 2 år! Vi bor sør i Rogaland.
Møtte mannen min på nettet i 2006, vi ble sammen på den første blind daten. Forlovet oss etter 3 mnd og giftet oss etter 11 mnd.. Nå har vi vært gift i snart 6 år.
Vi prøvde 3 år før jeg ble gravid ved hjelp av pergo (hadde mange kurer)..
Jeg hadde et supert svangerskap men en beinhard fødsel.
Nå "prøvde" vi ikke. Har jo fått beskjed om at jeg trenger pergo for å bli gravid.. Men denne lille spira har vi laga på egenhånd, det er en stor bragd!
 
Hei
 jeg er en jente på  29 år fra Bergen,dette blir vårt første barn. ;)  

jeg jobber i interiørbutikk. 
meg og min sambo holder på å bygge hus som skal stå ferdig ca 2-3 uker før termin,så dette kommer til å bli veldig spennende!

og dette kommer til å bli den beste bursdagspresangen EVER! da jeg fyller THE big 30 i slutten av juli!!

gleder meg til å male baby rom i nytt hus!!


 
Hei hei :) Jeg er 24år, har en datter fra før på 3 1/2år :) Jeg er student, kommer vell akkurat hallveis i studiene før knøtte kommer :) Bor på nordmøre :)
 
Hei eg er ei jente på 24 år, er gift med gode snille mannen min som er 34 år :)
Vi leier leilighet og har en bil, som e MIN! :P en 7-seters touran :)
Er fra vestlandet, eg har ingen barn fra før, han har 2 barn fra før som er her annakver helg ;)
Gleder meg til de magiske 12 ukene er godt så eg kan juble og fortelle det til hele verden! ;) Tør ikkje si det før siden eg gjorde d sist og d gikk gale..:/

 
Så spennende å bli litt kjent med dere alle her på juli-forumet.
Mange flotte jenter her
Ser tråden tuller litt nå med at de nye innleggene legger seg inn i mellom de gamle.
Håper det snart kommer på styr igjen.
 
Hei :)

Jeg er 25 år og per dags dato er jeg 6+1 dag på vei. Det var en stor glede å få møte plusstegnet igjen. Vi har vært prøvere siden oktober 2012 og har en spontanabort bak oss (uke 5+0). Men nå har vi et nytt håp i magen!

Dette plusset er veldig kjærkomment! Jeg var ferdig utdanna som lærer for ett års siden, og er i gang med mitt andre arbeidsår i fast stilling, vi kjøpte hus for 1 1/2 år siden og har stasjonsvogn og bikkje.

Håper bare spiren vil holde seg fast, er ganske bekymret... Håper at denne gruppen kan roe meg ned litt, hehe. Man trenger noen å prate med!
 
Jeg er 26 år, eier et hus i Siljan, Telemark, der jeg bor sammen med min kjære samboer og sønnen vår på 15mnd. Jeg jobber som ass butikksjef på Prix, og samboeren har ikke jobb for tiden. Vi har 6 biler, 1 touran, 1 transit, resten bmw og en liten katt :p Driver med bilsport (banekjøring og skruing) på fritiden vår, derfor så mange biler ;) Følelsen av å kunne kjøre så fort bilen bare orker er helt sinnsyk!! Jeg synes det verste med å gå gravid er at jeg må legge bilkjøringa på hylla fram til babyen kommer ut, og det beste med å gå gravid er å kjenne liv og spark <3
 
Jeg er en 24 år gammel bergenser,har vært sammen med mannfolket mitt i snart syv år,vi har en nydelig datter på 2år og 5mnd. vi har vært prøvere siden mars og endelig klaffet det:)
 
Jeg er 28 år fra Bergen.
Jobber som sykepleier på akuttmottak.
Samboer, en sønn på 3 år :)
aktiv med friidrett, elsker å løpe. (men ikke nå da..HAHA!)
 
Jeg er 31 år og ber rett utenfor Oslo med min fantastiske samboer.
Vi er på jakt etter en ny, større bolig så her blir det salg av leilighet og kjøp av forhåpentlig hus!
Dette er vår første graviditet, vi har ingen fra før hverken sammen eller hver for oss, så vi gleder oss voldsomt til å følge med videre.
Nå må lille skatten bare holde seg der inne til den blir stor og sterk. Har ikke vært hos lege enda, men beregnet termin er rundt 20 Juli.

Gleder meg til å henge her med dere :)
Veldig gøy å lese om alle andre her inne også!
 
Hei på dere. :) Jeg er en jente på 37 år, samboer og jobber som paragrafrytter (saksbehandler - :) ) i en statlig etat. Bor i Rogaland. Samboer og jeg har ingen barn fra før, så dette blir vårt første hvis alt går bra. Forrige gang jeg var gravid mistet jeg i uke 5, tar ingenting for gitt denne gang. Jeg føler meg lettere skrekkslagen men samtidig lykkelig. ;)
 
Hei alle sammen =)

Bodøjente på 23 år, har en fantastisk gutt født i 09. Og testa positivt i går, så termin ca 22 Juli.
Vært sammen med Samboer i over 8 år, og har det veldig bra sammen..

 
Slenger meg på her,
Jente på 28, full jobb og bånn gass.
Bor i Stavanger med samboer og ser etter større hus. Vi har snart vært sammen i 6 år.
Ingen barn fra før, dette blir stilig.
Vi er kjempespente og gleder oss til å bli en familie.
Og til å slippe nyheten på julaften!
 
Dette er meg :)

30 år og jobber som Hjelpepleier på et Omsorgssenter.
Møtte mannen min i november 2000, giftet oss påsken 2009 <3
Etter mange års prøving fikk vi 18 august 2010 en sønn med prøverørsbehandlig (icsi) <3
Så nå i sommer bestemte vi oss for å prøve på nytt, å gi snuppen en lillebror/søster :)
Så nå sitter jeg her 8 uker på vei i dag med Tvillinger (denne gangen også med prøverør) :D
Har alltid ønsket meg 3 barn!Så håper dette går bra! <3

Gleder meg til å bli kjent med dere :D
 
Hei hei!

Jente på 21 år som bor i Oslo. Vi har vært sammen i 2 år og kjøpte leilighet sammen for 1 år siden, og vi trives veldig godt! Ønsker å flytte ut av Oslo om et par år, men siden vi begge studerer her og vi trives, så blir vi her foreløpig!
Dette er vårt første barn og vi gleder oss veldig! Håper spiren klamrer seg fast :)
 
Jeg er en jente på 26år.
Har vært sammen med min fantastiske kjæreste i 5mnd.
Jeg har 3barn fra ett tidligere ekteskap, så dette blir mitt 4 barn, men kjæresten min sitt første.
Ikke kommet helt over sjokket, men gleder oss allikevell begge til at det skal komme en liten skatt rundt 23.juli-13.
 
Back
Topp