Bli kjent tråden!

Jeg er en jente på 26år. Har vært sammen med min kjære i 7 år og er gift på 2 året. Jobber deltid mens jeg studerer siste året på master. Masteroppgaven skal leveres i april og jeg rekker akkurat to måned med jobb før permisjonen er i gang. Dette var ikke planlagt så vi er litt sjokkerte begge to, men etter å ha tenkt oss litt om så passer det veldig bra både med jobb, studier og nylig huskjøp.

Gleder meg til å bli kjent med dere! :)
 
Hei !

Jeg er 24 år, og bor på Hamar med mannen min Tommy. Vi giftet oss i september, vært sammen siden 2006. Fra før har vi Isak født i feb 2010, og Ingvild født i juli 2012. Når jeg ikke har permisjon jobber jeg i bhg, mens min kjære jobber som energimontør. Om ett par uker flytter vi inn i nyinnkjøpt hus, det blir stor stas! xsmile5
 
Hei :)
Jeg er 25 år og bor i Åsbygda, Stange sammen med min kjære på 37 :) 8 Januar har jeg og gubben vært sammen ett år. Og den 16 januar har vi bodd sammen ett år ;) går fort i svingene, men sånn er det :) Har man funnet den rette så har man det ;) Og når man har sånne artige arvelige sjukdommer må man bare forte seg før alt må fjernes:) Dette blir vårt første barn :) Ingen som har fra før :) Jeg har bodd på hedmarken i 2,5 år så kjenner ikke så veldig mange her. Jobber for tiden gjennom job zone på ring mekanikk på moelv :) utrolig artig jobb. De 4 siste årene har jeg kjørt aviser i østerdalen hver eneste natt :) med dagblad å vg. Men nå er det dagjobb og en liten spire i magen :) Gleder oss masse :)

Kan jo nevne at både jeg og gubben er utrolig interessert i bil ;) helst gamle amerikanere :) Men mye annet også :)
I garasjen står f.eks: 1959 Cadillac cab som seff er rosa ;) 2 granadaer og konebilen min som er en Audi A6 Quattro stasjonsvogn :) Jobb bilen til gubben er en mazda pickup :) har også en audi til men den driver vi å prøver å reparere:)

hmm var det noe mer da? ;) var iallefall litt info om meg :)
 
Kan vel lage en bli kjent tråd først som sist? Jeg er da altså et stk gladfeit kvinnemenneske på 30 år. Har ei jente på snart 6 år fra tidligere forhold, og møtte da altså et bedre stykke av rasen "mann" på Nettby (av alle plasser) i starten av 2009. Vi giftet oss i sommer, og nå har vi da altså bolle i ovnen. Han har også en sønn fra før på 8 år, som er hos oss annenhver helg. Vi snakker altså om A4 familien her.. 2 biler (en 7 seter og en touran) enebolig med stakittgjerde, labrador og dine, mine og (snart) våre barn. Bosatt på sunnmøre, hvor jeg jobber som regnskapsfører (jeg er IKKE av den tørre sorten) og han er varehussjef på XXL sport og villmark. Så? Hva med dere?

Haha, herlig du. :)
Jeg er en student på 25 år. Ferdig med studiene i juni så dette kaller man tima graviditet. VI har vært sammen i 9 år og har en herlig sønn sammen på 3,5 år. Bor for tiden i en annen by for å studere men flytter hjem til eneboligen vår og all familie og venner i juni.
 
Hei :)

27år og akkurat flyttet til Oslo med min forlovede. Kjenner veldig få her i Oslo så blir veldig spennende / skummelt med en liten spire i magen i tilegg :) Jobber fulltid,men er blitt sykmeldt pga kvalme så gleder meg til 1. trimester er ferdig. Ellers gleder jeg meg veldig til å bli mamma, krysser fingrene for at alt går bra :)
 
Hei :)

Jeg er 30 år, og vi venter vårt andre barn. Vi har en sønn på 18 mnd fra før :) Jeg er oppvokst i sør, men bodd på vestlandet i litt over 14 år. Det ble slutt mellom meg og bf i fjor, men vi bestemte oss i høst for å prøve igjen.. Jeg studerer utenbys, men om alt går bra flytter jeg tilbake til hjembyen til sommeren og håper jeg kommer inn på skolen der etter permisjonen :)
 
Hei.

Snart 30 år, venter vårt tredje barn om alt går bra. Som de fleste her skriver, lever et normalt A4 liv.
Mer informasjon kommer etthvert.
 
Hei :)
Hopper inn her jeg ;)

Er nå gravid med 3.mann, og da ett uplanlagt sv.skap ;) Foreløbig termin 31 juli
Har en sønn født 2006 og en født 2008
Så får vi ta resten senere når man er kommet litt lenger ut i sv.skapet :)
 
Jeg er 29 år og bor i Røyken med samboer og to jenter på 2 og 4 år.

Har aldri forestilt meg å skulle ha mer enn 2 barn, men nå skal vi visst bli en familie på fem i midten av juli. Har termin 15. juli, og tror nok at jentene kommer til å bli superstolte storesøstre. :)
 
Heisann! Har visst glemt å skrive her :)
Jeg er en nordlending på 28 (for 4. gang...) som venter småtroll den 17. juli.
Har vært sammen med mannen i en evighet, og vi fikk en jente i 2008 og en liten gutt i 2010 som dessverre ikke ble gamle karen. Nå prøver vi på nytt etter en spontanabort tidligere i år, og krysser fingrene for at det skal gå bra denne gangen. Er spent og nervøs, men gleder meg masse. :D
 
Hei dere!
Jente på 25, samboer og har en liten gutt født i 2010 :) a4 her også, med to biler, huslån og det som måtte følge. Foreløpig termin er 31.juli, så er bare 5 uker på vei. Mer info kommer når det er gått litt lengre tid :)
 
Hei!
Jente på 26 år, samboer og bor i Oslo!
Er min første graviditet dette her, veldig spennende!
 
Hejsan :)

Jente 34 år fra Oslo. Jeg har en fantastisk sønn som er 12 år fra et tidigare forhold. Jeg og kjæresten har vært sammen i 7 år og dette er hans første barn.
Hadde et SA i oktober og blev gravid rett etterpå, så nå krysser vi fingre og tær!! :)
 
Jente 35 år fra Oppland. har ei datter på snart 7 år fra et tidligere forhold også har jeg verdens beste samboer (som de fleste her sikkert vil si om sine respektive... hehe) Jobber i barnehage, er pedagogisk leder, men har vikariat som daglig leder for øyeblikket.
Vi gleder oss veldig til spira kommer :)
 
Får hive meg på her jeg også da :)

Gift, 28 år,sykepleier, og fra før har vi har ei jente som ble 3 år nå i Oktober. Vi bor i Drammensområdet.

Forrige svangerskap hadde jeg Hyperemesis, ekstrem svangerskapskvalme, lå på sykehuset i 2 mnd og brukte Zofran kvalmestillende hele svangerskapet.. En forferdelig opplevelse, og dette har gjort at jeg ikke har turt å bli gravid igjen... før nå ;)
Får god oppfølging fra sykehuset for å få tidlig væskebehandling om jeg kaster opp så mye at jeg blir dehydrert, alt for å slippe å bli så dårlig som sist! Derfor har jeg vært på tidlig UL, og det ble spørsmål om legen så anlegg til en til. Dette anlegget var borte i dag, og ble flyttet en uke frem igjen, så min termin er et sted litt over midten av juli :)

Er 8 uker i dag, og en liten seier for meg, siden forrige svangerksap ble jeg innlagt pga dehydrering da jeg var 8 uker! Håper kvalmen holder seg på det nivået den er nå, litt oppkast skal jeg klare, så lenge jeg slipper sykehus og alt det der.

Gleder meg til å bli kjent med dere alle! :) Og ikke minst, gleder meg MASSE til juli! <3
 
Denne siden har jeg ikke fått med meg :)
jente på 25 år. Mitt første svangerskap, en liten spire som ventes 31 Juli!!
Jeg bor sammen med barnefaren, en hund og en katt :) jeg er veldig glad i dyr og friluft.
jobber i butikk og trives med det :)
Spiren i magen er veldig velkommen og ønsket, det satt på første pp så vi er super happy!! :)

Gleder meg til og forsette å følge dere blivende mammar!!! :)
 
Hei:) jeg er en jente på 20 år som akkurat har fått vite at jeg er gravid. Jeg kommer til å bli en enslig mor, og har mye blandede følelser om dette, hyggelig å bli kjent med alle :)
 
Hei alle sammen
Jeg er 37 år og gravid med nr 2. Har samboer og ei jente som blir 3 år i januar. Mistet tvillinger i uke 20 i mai, så krysser fingre og tær for at det skal skal gå fint denne gangen!
Jeg er førskolelærer og jobber som fag og HR leder i et privat barnehagefirma.
Ønsker alle sammen en fin graviditet:)
 
Hei:) jeg er en jente på 20 år som akkurat har fått vite at jeg er gravid. Jeg kommer til å bli en enslig mor, og har mye blandede følelser om dette, hyggelig å bli kjent med alle :)
Håper at du har et godt nettverk som kan støtte deg og den lille som er på vei xsmile3
 
Jeg er ei jente på 30 år med to jenter fra før. Vi får se hvordan dette går før jeg sier mer. Har ikke helt tro på at dette skal gå bra riktig enda.
 
Back
Topp