Jeg likte sist svangerskap best. Februar er en fin tid å gå høygravid.
Hvilken tvprogram liker du best ?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg likte sist svangerskap best. Februar er en fin tid å gå høygravid.
Jeg ser mye på Unge mødre, både det norske og det danske. Det er kanskje ikke kvaliteten på programmet jeg liker, men syns det er morsomt å se andres hverdag med småbarn. Og for å være ærlig, så gir det meg håp om at jeg også kan klare hverdagen som mamma!
Har du tenkt å dekorere barnerommet med wallstickers?
Hvem innen fotball er din favoritt??
Lagsport , samarbeid og fellesskapetJeg må innrømme at jeg ikke har fulgt med så mye som jeg pleide her etter at jeg møtte mannen min (han er IKKE interessert). Det laget jeg fulgte før den tid var Liverpool.
Hva liker du best Lagsport, eller individuelt? Hvorfor?
Lagsport , samarbeid og fellesskapet
Kor mange is har du spist Idag ?
Stjeler en tråd fra september, syns den var artig! (så må vi jo få litt liv her inne)
Her kan vi stille spørsmål så vi blir bedre kjent med hverandre. Er ikke lov til å svare ja eller nei og man må stille nytt spørsmål i samme tråd. Da kjører vi i gang
Er dette din første?
Det må være flytiden
Hater å sitte på flyet mer enn 1 time.
Har dere bestemt navn til den lille?
Skal til legen for å ta blodprøver av guttungen og så skal vi å se etter klær til han til 17. Mai. Og så skal vi handle inn mat til helgenDet har vi ikke bestemt enda
Hva er planen for dagen?
BV app
Har ingen store planer for helgen. Håååper på å få ei lita niese i løpet av helgen daI dag er humøret mitt litt sånn der, da hjelper det med cola så hadde ikke klart meg uten det akkurat i dag
Skal du noe hyggelig i helgen?
Annenkvar eller kvar 3 dag caHar ingen store planer for helgen. Håååper på å få ei lita niese i løpet av helgen da
Hvor ofte vasker du klær?
Annenkvar eller kvar 3 dag ca
Ka skal du ha til kvelds/middag i mrg ?
Til vanlig så er det karameller, salte ting , søt lakris og fruktkatameller.. MEN, no er det sure snoperier som er bare såååå godtI kveld skal jeg lage taco til samboeren min kommer hjem fra jobb
Hva er ditt favorittsnop?
Til vanlig så er det karameller, salte ting , søt lakris og fruktkatameller.. MEN, no er det sure snoperier som er bare såååå godt
Det beste tilbehøret til en god biffmiddag??
Jeg liker å trene på treningssenter - både styrke og utholdenhetWok gr.saker, rødvins/portvin/madegaskarsaus og fløte/båt/chips poteter
Hvilken aktivitet liker du å drive med på fritiden ??