BellaTullball
mamma til to gullskatter
Jeg har to brødre
Har du hage der du bor?
Har du hage der du bor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stoooooor hage rundt hele huset vårtJeg har to brødre
Har du hage der du bor?
Lett blanding , dei dagene eg ikkje har gjort nåke særlig og ikkje verker , då søv eg stort sett bra .. Men, vanskelig å ikkje gjera nåke kvar dag dåDenne graviditeten var ikke planlagt.
Sover du god om nettene under graviditeten?
Jeg gruer meg med tanke på forrige fødsel. Samtidig er jeg veldig spent, og jeg vet at alle smertene er verdt detLett blanding , dei dagene eg ikkje har gjort nåke særlig og ikkje verker , då søv eg stort sett bra .. Men, vanskelig å ikkje gjera nåke kvar dag då
Tanker rundt fødselen ?
Grovbrødskive med fårepølse,majones, agurk og tomat ... Mmmmmmm!!! Og en med salamiJeg gruer meg med tanke på forrige fødsel. Samtidig er jeg veldig spent, og jeg vet at alle smertene er verdt det
Hva er det første du vil spise etter fødselen? (som du ikke har kunnet spise under graviditeten).
God og sunn mat , gjerne med wokHer er det sol
Hva spiser du helst til middag?
Dersom du hadde vunnet flere millioner, hva ville du da ha gjort?
Likte meg veldig godt på Rhodosvært døvetolk..
hvor i syden liker du deg best?
Jeg er ikke noe spesielt spillglad, men liker tetris eller wordfeud innimellom...Likte meg veldig godt på Rhodos
Hvilket spill er du hekta på ?
Jeg er ikke noe spesielt spillglad, men liker tetris eller wordfeud innimellom...
Hvilken bok leser du nå?
Er trener på turn på 6-9 år og 10-12 år på det lokale IL her , er også med i styret på barnekoret , ellers så er eg veldig glad i å være med familie og venner , og gå turerfiffty shades og grey
Hva gjør du på fritiden?
Om du fikk muligheten til å endre på tre ting som har skjedd i livet etter valg du selv har tatt, hva ville det vært ?!