Bli kjent med hverandre

Lene_84

Elsker forumet
Stjeler en tråd fra september, syns den var artig! (så må vi jo få litt liv her inne)

Her kan vi stille spørsmål så vi blir bedre kjent med hverandre. Er ikke lov til å svare ja eller nei og man må stille nytt spørsmål i samme tråd. Da kjører vi i gang :)

Er dette din første?
 
Det er mitt andre barn :)


Hvor kommer du fra?
 
Jeg har ikke husdyr.

Vet du kjønnet på barnet i magen?
 
Jeg har dessverre ingen husdyr, men vi har lovet 2 åringen en katt etter sommeren. Jeg elsker dyr, og ønsker meg egentlig en hund, men det vil ikke mannen ha ;)

Hva er din største hobby?
 
Nei, denne lille var ikke planlagt og vi fikk sjokk begge to. Hadde vært en tøff mnd med mye inn og ut på sykehus med storesøster. Men sjokket ble raskt til lykke:) hva er ditt drømmeyrke?
 
Veldig planlagt og ønsket etter dødfødsel mai i fjor.

Hvor gammel er du?
 
Har bestemt meg for hvilket navn jeg ønsker, men pappan har en annen favoritt, så navnet er ikke helt spikret ennå.

Hvor mange barn tenker du å få tilsammen?
 
Tenker å få 2 barn .) hvor lenge prøvde du å bli gravid med august gullet? :)
 
Bestemte oss ved mensen i midten av nov, ble gravid ved første eggløsning ;)

Hva tanker har du rundt fødsel ?
 
Gruer meg veldig, men gleder meg til å møte vesla <3 hvilke plager har du i forhold til graviditeten?
 
Bekkenløsning og kvalme :(

Mamma og pappa , eller mamma/mamma pappa/pappa , hva syns du ?
 
Mamma og Pappa, hvis jeg skjønner spørsmålet rett?? Uansett viktig med gode rollemodeller av begge kjønn, om man er lesbisk/homofil er jo forsåvidt ikke så nøye, men her er vi altså mamma og pappa :)

hva er det beste du får nå når du er gravid(å spise altså;)) ?
 
Hjemmelaget pizza, jordbær-blåbær med vanilje kesam :-D

Hvor lenge har du og barnefar vært sammen?
 
Back
Topp