Bli kjent med hverandre

Mindre (dessverre). Var ikke slik sist, så det er til stor frustrasjon for oss begge egentlig.

Har du gått opp i skostørrelse under graviditeten?

Jeg prøver å huske å ta tran og magnesium (har krangler i leggene nesten hver natt).

Hvilken sport engasjerer deg mest?

Jeg er fokusert på vekten og tenker over hva jeg trykker i meg. MEN jeg er dårlig på å holde meg unna usunn mat likevel :p

Hadde/har du noe ønske om kjønn på babyen i magen?

Jeg er fokusert på vekten og tenker over hva jeg trykker i meg. MEN jeg er dårlig på å holde meg unna usunn mat likevel :p

Hadde/har du noe ønske om kjønn på babyen i magen?
Eg har jente fra før av og syns det var ekstra stas med gutt , samboer har ikkje egne barn så han tenkte ikkje såååå mykje på da .. Bonus med gutt då :)

Kva er ditt forhold til nikotin/alkohol i svangerskap ?! :)

Jeg er sterk imot nikotin og alkohol i svangerskapet og har dermed 0 respekt på de som utsetter barnet sitt for fare.

Hvor mye veide dine barn ved fødselen? Tror dette barnet vil være større enn de andre?

Min gutt veide 3786gr, gikk 13 dager over. Håper denne blir mindre og at jeg slipper overtid. Om hun blir født til termin så blir hun vel statistisk sett noe mindre iallfall :binkybaby

Tenker du på mote/stil nå i graviditeten eller går du for behagelige klær? :)

Min gutt veide 3786gr, gikk 13 dager over. Håper denne blir mindre og at jeg slipper overtid. Om hun blir født til termin så blir hun vel statistisk sett noe mindre iallfall :binkybaby

Tenker du på mote/stil nå i graviditeten eller går du for behagelige klær? :)
Jeg tenker nok litt på mote/stil. Eller, i allefall til den grad jeg gjorde før jeg ble gravid, om ikke litt ekstra :) Men skal ikke skryte på meg at jeg er såå moteriktig av meg altså :p

Har du født tidligere? Fødte du eventuelt før eller etter termin?

Jeg har født en gang før. Ble satt igang før termin pga svangerskapsforgiftning.

Har du noen spesielle dagsritualer nå når du er gravid?

Jeg har født en gang før. Ble satt igang før termin pga svangerskapsforgiftning.

Har du noen spesielle dagsritualer nå når du er gravid?
Liker å se fresh ut før jeg forlater huset, men har nok ingen dagsritualer nei. Eller - teller det at jeg må ha minst 1 sjokoladebit hver dag?

Har du i et tidligere forhold planlagt barn med noen andre enn han du venter barn med nå?

Liker å se fresh ut før jeg forlater huset, men har nok ingen dagsritualer nei. Eller - teller det at jeg må ha minst 1 sjokoladebit hver dag?

Har du i et tidligere forhold planlagt barn med noen andre enn han du venter barn med nå?
Nei, det har eg ikkje , og ikkje samboer heller :)
Eg har ei jente fra før, men det var ikkje planlagt , men kunne ikkje vært ho foruten :)

Sniker du på samboers tlf og/eller fb ? Og evnt korfor? :)

Nei, det har eg ikkje , og ikkje samboer heller :)
Eg har ei jente fra før, men det var ikkje planlagt , men kunne ikkje vært ho foruten :)

Sniker du på samboers tlf og/eller fb ? Og evnt korfor? :)

Nei det gjør jeg ikke. Sambo bruker ikke sin fb, og telefonen synes jeg han skal få ha i fred :) Er svært lite interessant der uansett, og han prøver aldri å skjule hvem har får eller sender meldinger med. Ofte er det jobbrelatert..

Hva er dine planer for 17.mai?

Nei det gjør jeg ikke. Sambo bruker ikke sin fb, og telefonen synes jeg han skal få ha i fred :) Er svært lite interessant der uansett, og han prøver aldri å skjule hvem har får eller sender meldinger med. Ofte er det jobbrelatert..

Hva er dine planer for 17.mai?
Kose meg med familie og venner i tog og på skuleplassen når leikane begynner :) Spise is og masse kaker :p forhåpentligvis blir det ute, men kan jo endre seg som så mange andre år :p

Bunad eller finklær 17. Mai?

Back
Topp