Mca81
Forelsket i forumet
Overskyet og snart klart for regn vil eg truHar iphone 4s. Veldig fornøyd
Hvordan er været hos deg i dag?
BV app
God eller dårlig tolmodighet i svangerskapet ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Overskyet og snart klart for regn vil eg truHar iphone 4s. Veldig fornøyd
Hvordan er været hos deg i dag?
BV app
Anorakk i str 9-12 mnd på SARA i Spania , bare måtte ha anEkstremt dårlig tålmodighet..
Hva var det siste du kjøpte til minien?
9-15 jobb , jobbe med vanskeligstilte ungdommer ...Det må være fotball
Hva er din drømmejobb?
Eg har jente fra før av og syns det var ekstra stas med gutt , samboer har ikkje egne barn så han tenkte ikkje såååå mykje på da .. Bonus med gutt dåJeg er fokusert på vekten og tenker over hva jeg trykker i meg. MEN jeg er dårlig på å holde meg unna usunn mat likevel
Hadde/har du noe ønske om kjønn på babyen i magen?
Jeg tenker nok litt på mote/stil. Eller, i allefall til den grad jeg gjorde før jeg ble gravid, om ikke litt ekstra Men skal ikke skryte på meg at jeg er såå moteriktig av meg altsåMin gutt veide 3786gr, gikk 13 dager over. Håper denne blir mindre og at jeg slipper overtid. Om hun blir født til termin så blir hun vel statistisk sett noe mindre iallfall
Tenker du på mote/stil nå i graviditeten eller går du for behagelige klær?
Liker å se fresh ut før jeg forlater huset, men har nok ingen dagsritualer nei. Eller - teller det at jeg må ha minst 1 sjokoladebit hver dag?Jeg har født en gang før. Ble satt igang før termin pga svangerskapsforgiftning.
Har du noen spesielle dagsritualer nå når du er gravid?
Nei, det har eg ikkje , og ikkje samboer hellerLiker å se fresh ut før jeg forlater huset, men har nok ingen dagsritualer nei. Eller - teller det at jeg må ha minst 1 sjokoladebit hver dag?
Har du i et tidligere forhold planlagt barn med noen andre enn han du venter barn med nå?
Nei, det har eg ikkje , og ikkje samboer heller
Eg har ei jente fra før, men det var ikkje planlagt , men kunne ikkje vært ho foruten
Sniker du på samboers tlf og/eller fb ? Og evnt korfor?
Kose meg med familie og venner i tog og på skuleplassen når leikane begynner Spise is og masse kaker forhåpentligvis blir det ute, men kan jo endre seg som så mange andre årNei det gjør jeg ikke. Sambo bruker ikke sin fb, og telefonen synes jeg han skal få ha i fred Er svært lite interessant der uansett, og han prøver aldri å skjule hvem har får eller sender meldinger med. Ofte er det jobbrelatert..
Hva er dine planer for 17.mai?