Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omg !!!
Klør i fingrene etter å kjøpe, men har jo ingen å kjøpe til endaOmg !!!
Jeg har 3 ! Men ikke penger til detKlør i fingrene etter å kjøpe, men har jo ingen å kjøpe til enda![]()
Er tilbud på noen av lillelam produktene på babyshop.no også
Jupp! Vil man ha en smakebit av galskap så er det stedetDe vet hva Black Friday er !
Nå er vel posten kommet her også så jeg får se gjennom der i kveld. (vi får post sent. Det skal være levert innen 17 sier postens rutiner. 1745 var den ikke kommet enda mandag, og at den ikke er her 1730 er så dagligdags at jeg har sluttet å sjekke.)Kom en haug med BF reklame i posten i dag. Men syntes ikke tilbudene var så mye å rope hurra for alkurst
Burde nesten hatt en black friday premie her inneKom en haug med BF reklame i posten i dag. Men syntes ikke tilbudene var så mye å rope hurra for alkurst
Det var billig! Da vi kjøpte kosta den 4000kr ( derfor vi kjøpte brukt)
Hvis du vet hva du skal kjøpe fra lefdal nå av annonse tingene så kan du søke de opp nå, så får du før-pris. Et Miele kjøleskap vi har sett oss ut fra Elkjøp (det ser ut som om lefdal og elkjøp har endel av de samme tingene til salgs) så sparer vi 3000 ved å kjøpe det nå i neste uke enn om vi hadde kjøpt det nå. Selvfølgelig ikke alt som er like mye tilbud på. Det burde vært pliktig til å skrive førpris på tilbudene.
Derfor kaller de det oftest tillegg tilbud, men kampanjepris etcDe er pliktig til å skrive før pris på ett tilbud ifølg markedsføringsloven
Dessverre er det ikke alle som følger loven...De er pliktig til å skrive før pris på ett tilbud ifølg markedsføringsloven
http://pierrerobert.no/Vet dere om det er noen som har tilbud på ull til voksne?![]()