Black friday tilbud

For de som handler på tilbud på nette så er det lurt og gå på prisjakt og se hvor dere får det beste tilbudet. ;)

Kom en haug med BF reklame i posten i dag. Men syntes ikke tilbudene var så mye å rope hurra for alkurst
Nå er vel posten kommet her også så jeg får se gjennom der i kveld. (vi får post sent. Det skal være levert innen 17 sier postens rutiner. 1745 var den ikke kommet enda mandag, og at den ikke er her 1730 er så dagligdags at jeg har sluttet å sjekke.)

Men det føles mer som oppjaget stress enn gøy hele BF nå

Hvis du vet hva du skal kjøpe fra lefdal nå av annonse tingene så kan du søke de opp nå, så får du før-pris. Et Miele kjøleskap vi har sett oss ut fra Elkjøp (det ser ut som om lefdal og elkjøp har endel av de samme tingene til salgs) så sparer vi 3000 ved å kjøpe det nå i neste uke enn om vi hadde kjøpt det nå. Selvfølgelig ikke alt som er like mye tilbud på. Det burde vært pliktig til å skrive førpris på tilbudene.

De er pliktig til å skrive før pris på ett tilbud ifølg markedsføringsloven

Fikk endelig høre noe fra club name it, som jeg har ventet på. De skal ha 20% rabatt på fredag, som forsåvidt er greit siden jeg uansett hadde tenkt å gjøre en bestilling med julegaver derfra, alle tantebarna ønsker seg klær til jul. :p Men blir usikker siden de skriver at de "starter" black friday med 20% på fredag. Tro om jeg tør å vente og se om det blir noe større rabatt over helga da? Er så sykt irriterende å kjøpe noe og så er det på tilbud/større rabatt like etterpå.

Guttelus.no og snuppelus.no

IMG_5152.jpg

Min hukommelse om at de ofte kommer i sisten liten ser ut til å stemme i stor grad synes jeg. De som kom tidlig i uka gjaldt Black week. Fredag kom noen i går og noen i dag i de fleste butikker jeg har øynene på

Back
Topp