Blør...

Kommer bare minimalt med brunt blod, men det var slik aborten startet sist så jeg sliter med å holde meg positiv. Ul kl 11.40. Dette føles veldig urettferdig, men det er ingen som fortjener å miste barnet sitt.

Sent from my iPhone using BV Forum
Håper alt har godt fint! Krysser fingrene for deg!

6. April 2013
7. April 2015

Hjertet slo!!! Ååhh jeg er så lettet! Ul-bildet viste en liten blødning på den ene siden av livmoren. Takk for alle støttende ord! Men jeg tørr ikke juble ordentlig før etter neste ul i uke 9.

Hjertet slo!!! Ååhh jeg er så lettet! Ul-bildet viste en liten blødning på den ene siden av livmoren. Takk for alle støttende ord! Men jeg tørr ikke juble ordentlig før etter neste ul i uke 9.

Såååå bra!!!!;) liten blødning på utsiden eller? Håper blødninger et uskyldig!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

• Liker
Reactions: Isa
På utsiden ja :) gyn mente den var helt uskyldig.

Ååh, så godt å høre at den lille hadde det bra! Krysser fingrene for at den holder seg er i alle ni månedene! :)

• Liker

Så godt å høre :) Da kan du senke skuldrene litt og tenke framover. Små mål er bra, og jeg tenker det er lov å være realist uten å være pessimistisk!

• Liker
På utsiden ja :) gyn mente den var helt uskyldig.

Åhhh så godt!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

• Liker

hurra :) så bra!!!:Heartpink

• Liker
Her går det fint nå :) Ikke kommet noe mer friskt blod siden det lille som kom forrige fredags morgen. Har vært litt brun utflod å litt slim med brunt i denne uken men satser på at ting er ok siden alle prøver er fine, bla hcg stigning. Venter på time til tidlig ul for en ekstra bekreftelse :)
Så fint at det går bra nå! Godt uansett å få tidlig ul:-)

Da var det min tur til å blø, hadde noen kraftige tak med magesmerter i går kveld, i dag tidlig begynte jeg å blø. Har en ganske dårlig følelse, er i dag 6+4. Kjedelig at det er lørdag :s

Da var det min tur til å blø, hadde noen kraftige tak med magesmerter i går kveld, i dag tidlig begynte jeg å blø. Har en ganske dårlig følelse, er i dag 6+4. Kjedelig at det er lørdag :s

Nei og nei, så utrolig kjedelig... Håper det likevel viser jeg å være noe uskyldig, og at alt står bra til med lille spiren!

Jeg håper at det ikke er noe galt med dere som blør! :(

blør du mye?
jeg begynte å spotte igår... meget dårlig følelse... å så enormt kjedelig at det er helg ja :(

Nei så kjedelig å høre om dere som blør, håper det er uskyldige blødninger!

<3 Gutt 04.02.12 <3

Uff så dumt å høre,føler med dere! Får håpe blødningene og spottingen gir seg og at det viser seg å være uskyldig!

Og da var det visst min tur.. kom ganske mye litt utvannet blod på papiret da jeg var på toalettet isted. Har fått time til ul på torsdag men akkurat nå kjennes det veldig lenge til..

Og da var det visst min tur.. kom ganske mye litt utvannet blod på papiret da jeg var på toalettet isted. Har fått time til ul på torsdag men akkurat nå kjennes det veldig lenge til..
Her har det også gått fra spotting til blødning :( har lest at dette er veldig vanlig at 20-30%blør tidlig i svangerskapet. Men mine erfaringer sier blør jeg, mister jeg :( men klamrer meg til håpet om at det fremdeles banker et lite hjerte... Håper på å få komme til ul på mandag...

Krysser alt jeg har for at våre blødninger er ufarlige <3

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp