Blør...

Fra juni12, men kan fortelle at jeg har blødd friskt blod i begge mine svangerskap, i siste helt frem til uke 24;)
Begge ungene er friske og raske ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hvordan er det med deg i dag? Har det gitt seg?

6. April 2013
7. April 2015
Hei :)
Var ikke noe mer blod i går å i dag her nei, heldigvis :) Det brune var der litt hele dagen i går da, så ga det seg mot kvelden frem til i dag midt på dagen.. men nå er det på`n igjen. Veldig minimal mengde på papiret etter dobesøk bare da men allikevel, irriterende :p Så bra det går fint med deg også :) Krysser fortsatt fingrene for oss begge jeg til vi får oss en nærmere undersøkelse :)

Jeg hadde sånn forrige svangerskap.

Det gikk fint etterpå altså, men gråt og var lei meg, og kjemperedd.

Forhåpentligvis så er det uskyldig.

Klem til deg uansett, for det er jo kjempeleit å ha det sånn.

Var ikke noe mer blod i går å i dag her nei, heldigvis :) Det brune var der litt hele dagen i går da, så ga det seg mot kvelden frem til i dag midt på dagen.. men nå er det på`n igjen. Veldig minimal mengde på papiret etter dobesøk bare da men allikevel, irriterende :p Så bra det går fint med deg også :) Krysser fortsatt fingrene for oss begge jeg til vi får oss en nærmere undersøkelse :)

Så bra det nesten ikke er mer :)

TuMmY LoVe

Så bra det ikke har økt! Er nok det samme som jeg hadde rundt uke 4, skal se det gir seg igjen snart :-) Det er godt helgen er over i morgen så det går an å ringe og bestille time for sjekk.

6. April 2013
7. April 2015

Så bra det ikke har økt! Er nok det samme som jeg hadde rundt uke 4, skal se det gir seg igjen snart :) Det er godt helgen er over i morgen så det går an å ringe og bestille time for sjekk.

6. April 2013
7. April 2015
Enig, godt det snart er mandag. Har time i morgen jeg da til ny hcg prøve, har også time hos fastlege tirsdag til vanlig kontroll. Fikk svar fredag kveld på hcg prøven jeg tok fredag ettermiddag å den var bra så da gjenstår det å se om den har steget eller ei da.. Må si jeg gruer meg litt til det altså ;) :)

Enig, godt det snart er mandag. Har time i morgen jeg da til ny hcg prøve, har også time hos fastlege tirsdag til vanlig kontroll. Fikk svar fredag kveld på hcg prøven jeg tok fredag ettermiddag å den var bra så da gjenstår det å se om den har steget eller ei da.. Må si jeg gruer meg litt til det altså ;) :)
Skjønner at du gruer deg, men jeg er helt sikker på at at dagens prøve også er fin! :-)

6. April 2013
7. April 2015

Jeg har også litt småblødninger som kommer å går. Tror det er så mye som skjer at det er helt normalt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Da var det min tur til å blø. Hvis også dette svangerskapet ender i sa så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Enn så lenge har det bare kommet litt brunt blod. Jeg SKAL ha ul imorgen. Om jeg så må betale det selv. Er helt nervevrak!

Sent from my iPhone using BV Forum

Da var det min tur til å blø. Hvis også dette svangerskapet ender i sa så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Enn så lenge har det bare kommet litt brunt blod. Jeg SKAL ha ul imorgen. Om jeg så må betale det selv. Er helt nervevrak!

Off ta det rolig enn så lenge, det er bare litt brunt blod! Det hjelper verken deg eller babyen at du blir nervevrak. Vet det er lettere sagt enn gjort, men prøv å tenk at det kun er uskyldig;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Så kjedelig.. Håper det er helt uskyldig, og at du får se en frisk liten spire på ul i morgen!

Uff,nei det er ikke noe morsomt. Lett at en begynner å få katastrofetanker når det skjer! Det er jo sant at det kan være begynnelsen på en abort,men like sant er det jo at det er veldig vanlig med blødning iløpet av svangerskapet og at det ikke er noe farlig med det. Kjenner meg likevel igjen på at når en har erfaring med abort så tenker en gjerne det verste siden det jo er så skremmende (ikke opplevd sa,men ma). Jeg haor hatt litt rosa på papiret de siste dagene selv. Har en soppinfeksjon så håper jo at det kan være pga dette,men vet jo ikke. Var hos legen i dag og fikk henvisning til tidlig ul,men kan nok sikkert fort ta litt tid. Prøver derfor selv å ta det med ro så lenge jeg kan:-)

Huff!! Godt det er brunt om ikke annet, men skjønner deg så godt når det kommer til bekymringene :( Dette er mest sannsynlig helt uskyldig. Masse lykke til på ul :)

Hvordan går det forresten med dere andre som blødde i forrige uke?
Her går det fint nå :) Ikke kommet noe mer friskt blod siden det lille som kom forrige fredags morgen. Har vært litt brun utflod å litt slim med brunt i denne uken men satser på at ting er ok siden alle prøver er fine, bla hcg stigning. Venter på time til tidlig ul for en ekstra bekreftelse :)

Hvordan går det med deg? håper du får ul idag <3

Kommer bare minimalt med brunt blod, men det var slik aborten startet sist så jeg sliter med å holde meg positiv. Ul kl 11.40. Dette føles veldig urettferdig, men det er ingen som fortjener å miste barnet sitt.

Kommer bare minimalt med brunt blod, men det var slik aborten startet sist så jeg sliter med å holde meg positiv. Ul kl 11.40. Dette føles veldig urettferdig, men det er ingen som fortjener å miste barnet sitt.

så bra du får UL. håper det er uskyldig blødning <3 masse masse lykke til <3

Lykke til med UL nå;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Back
Topp