Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. Ja, det er skikkelig ekkelt når det skjer. Jeg er 6 uker i morgen, så håper de kan se noe på innvendig ul neste uke. Ellers er hcg nivå en god indikator. Håper det blir med dette for oss begge. Krysser fingrene for degDa har dessverre vi opplevd det samme forferdelige i dag ser det ut til Rundt 07.30 i dag tidlig rett etter at jeg hadde kledd på sønnen min klar til bhg føler jeg meg ganske så "våt" mellom bena, går på do får å sjekke dette å der er det litt friskt blod.. Foreløpig ble det med dette blodet, kom bare litt brun aktig utflod etterpå som akkurat har stoppet nå.
Jeg visste at fastlegen min var på ferie, så jeg ringte gyn for å spørre om råd. Sa jeg var 4-5 uker på vei å da mente hun at ul hadde ingen hensikt så tidlig da hun ikke hadde fått gitt meg noe fornuftig svar uansett.. Hun sa jeg måtte ta en blodprøve for å måle stigningen i hcg, en i dag å en på mandag.. Er visst ikke bra om den synker, den skal ligge på et viss nivå ettersom hvor langt man har kommet, finnes masse slike tabeller på nett Så blir veldig spennende å få svar på dette. Kjedelig at slike ting skal skje nå når det er helg altså Forferdelig at det i det hele tatt skjer.. Uvant dette her da mitt forrige svangerskap gikk etter boka i graviditeten + fødsel. Håper virkelig det bare er en uskyldig liten blødning for oss begge, krysser fingrene for det *Ops, dette ble langt gitt*
Så godt å høre Her stoppet visst ikke den brune utfloden eller hva det er allikevel, er litt hele tiden etter dobesøk. Liker ikke det heller jeg altså Rart hvor urolig å bekymret jeg skulle bli denne gangen altså...Tusen takk snille dere . Heldigvis har det ikke kommet noe mer de siste timene, så håper og tror alt er i orden.
6. April 2013
7. April 2015
Jeg hadde brunt utflod i en uke rundt ikm, altså rundt uke 4. Plutselig så gav det seg. Skal se det gjør det for deg også. Testet hele den perioden og testene ble bare sterkereSå godt å høre Her stoppet visst ikke den brune utfloden eller hva det er allikevel, er litt hele tiden etter dobesøk. Liker ikke det heller jeg altså Rart hvor urolig å bekymret jeg skulle bli denne gangen altså...
Oi, ja der ser du Da satser jeg på at det er helt normalt å at det gir seg om en stund. Syns nok bare det var litt ekkelt med den blødningen først, også er det slik brunt hele tiden nå etterpå.. Men det er kanskje litt logisk at det er den rekkefølgen.. Er ikke brun utflod det samme som gammelt blod da?Jeg hadde brunt utflod i en uke rundt ikm, altså rundt uke 4. Plutselig så gav det seg. Skal se det gjør det for deg også. Testet hele den perioden og testene ble bare sterkere
6. April 2013
7. April 2015
Jo, brunt er gammelt. Jeg har det samme i dag (bitte litt brunt slim), så håper det er slutten.Oi, ja der ser du Da satser jeg på at det er helt normalt å at det gir seg om en stund. Syns nok bare det var litt ekkelt med den blødningen først, også er det slik brunt hele tiden nå etterpå.. Men det er kanskje litt logisk at det er den rekkefølgen.. Er ikke brun utflod det samme som gammelt blod da?
Takk Det er mye bedre i dag. Ingen smerter annet enn de vanlige murringene og bare bitte litt brunt slim. Regner med at det er restene etter gårsdagens blødning. Håper og tror det ikke kommer noe mer, men tar allikevel kontakt med privat gyn til uken for å få en sjekk.Går det bra med begge? Ikke mer tegn til blod?
Ingen ting i dag på meg. Så da tror jeg at jeg kan slappe avOff så utrolig kjipt å oppleve!!! Håper dere ikke blør i dag og at dere føler dere bedre
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Hvordan er det med deg i dag? Har det gitt seg?Oi, ja der ser du Da satser jeg på at det er helt normalt å at det gir seg om en stund. Syns nok bare det var litt ekkelt med den blødningen først, også er det slik brunt hele tiden nå etterpå.. Men det er kanskje litt logisk at det er den rekkefølgen.. Er ikke brun utflod det samme som gammelt blod da?
Så bra, håper det forblir slikIngen ting i dag på meg. Så da tror jeg at jeg kan slappe av
6. April 2013
7. April 2015
Ingen ting i dag på meg. Så da tror jeg at jeg kan slappe av
6. April 2013
7. April 2015