Oppdater oss når du har fått svar på hcg nr. 2 ❤Åh så bra da![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppdater oss når du har fått svar på hcg nr. 2 ❤Åh så bra da![]()
![]()
Oppdater oss når du har fått svar på hcg nr. 2 ❤
Oi.. så ufattelig tregt det går da. Her får en svar etter 2-3 timer.Legekontoret hadde ikke fått svar på blodprøve nr.2 enda, så da er det bare til å smøre seg med tålmodighet til i morgen![]()
Oi.. så ufattelig tregt det går da. Her får en svar etter 2-3 timer.
Men i morgen tidlig må de da ha svaret. Og da skal den hcg prøven være helt på topp![]()
Når sykehuset først har fått den er svaret klart rimelig kjappt i alle fallJa det tar veldig lang tid.
De må sende blodprøven til sykehuset for testing. :-(
Hurra!! Så gøy å lese!Da var endelig prøven kommet svar på.
Det var en flott stigning siden fredag da jeg lå på 7300, mens jeg nå lå på 17500
Sååå deilig å få bekreftet
Heia lille spiren min! :-D
Veldig glad på dine vegne!!!Da var endelig prøven kommet svar på.
Det var en flott stigning siden fredag da jeg lå på 7300, mens jeg nå lå på 17500
Sååå deilig å få bekreftet
Heia lille spiren min! :-D
Jeg skjønner ikke helt hvorfor noen drar på legevakta? Legevakta kan ikke gjøre noe. De gjør ikke noe etter uke 12 en gang. Om man blør så blør man liksom. Legevakta har nok å gjøre om man ikke skal insistere på å komme inn til sjekk. Sa er veldig vanlig såpass tidlig i svangerskapet. Så med mindre man får vanvittig mye smerter og blør noe hinsides, så synes jeg det er spesielt å kontakte legevakt.