Blødninger

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Er da kommet til 5+2 og er kjempe redd.
Hadde blødninger på morgen og ettermiddag i går, og har da begynt med blødninger igjen nå.
Er kjempe redd for at jeg nå holder på å miste igjen og at spiren min ikke vil holde fast.
Er hos legen for å måle HCG nå, men har ikke fått legetime til sjekk før onsdag :-(

Vurdere sterkt om jeg skal gå på legevakten, men jo ikke så mye noen kan gjøre om dette går gale.
 
Er da kommet til 5+2 og er kjempe redd.
Hadde blødninger på morgen og ettermiddag i går, og har da begynt med blødninger igjen nå.
Er kjempe redd for at jeg nå holder på å miste igjen og at spiren min ikke vil holde fast.
Er hos legen for å måle HCG nå, men har ikke fått legetime til sjekk før onsdag :-(

Vurdere sterkt om jeg skal gå på legevakten, men jo ikke så mye noen kan gjøre om dette går gale.
Du har ikke flere HCG tester igjen da? Så kan du følge med om de øker/stagnerer/synker?
 
Er da kommet til 5+2 og er kjempe redd.
Hadde blødninger på morgen og ettermiddag i går, og har da begynt med blødninger igjen nå.
Er kjempe redd for at jeg nå holder på å miste igjen og at spiren min ikke vil holde fast.
Er hos legen for å måle HCG nå, men har ikke fått legetime til sjekk før onsdag :-(

Vurdere sterkt om jeg skal gå på legevakten, men jo ikke så mye noen kan gjøre om dette går gale.
hvis du forsetter å blø hadde eg reist på legevakten å sagt at du har mistet før og at du ikke har time før på onsdag men at du ikke klarer å leve i uvissheten pga psykisk av å vente. det er vendig tungt og gå så mangen dager å vente.
 
Man drar ikke på legevakta for spontanabort. Nesten ingen drar til legen en gang. Ikke så tidlig.
Hva skal de gjøre med det? På legevakta gjør de ikke annet enn å evt ta en graviditetstest som helt sikkert blir positivt. Dette vil jo da vært svært misvisende, fordi det er stigningen/ synkende styrke man er på utkikk etter. Så å dra på legevakten er helt idiotisk med mindre du har sterke smerter og trenger smertelindring.
Tenk heller at andre sitter der som faktisk har hastesaker.
Vet at det er forferdelig å ikke vite, men de kan virkelig ille gjøre noen ting. Jeg foreslår at du kjøper deg noen tester og følger med fram til onsdag selv :) sender en klem
 
Du har ikke flere HCG tester igjen da? Så kan du følge med om de øker/stagnerer/synker?

Jo har en del liggende, så følger med på stigning og eventuelt om den synker.
Får bare smøre meg med tålmodighet og satse på at dette skal gå bra. :)
Skummelt er det jo uansett.
 
hvis du forsetter å blø hadde eg reist på legevakten å sagt at du har mistet før og at du ikke har time før på onsdag men at du ikke klarer å leve i uvissheten pga psykisk av å vente. det er vendig tungt og gå så mangen dager å vente.

Ja tenkte å se dagen an litt og eventuelt vente til i morgen.
Sist når jeg mistet så ringte jeg inn til de og forklarte situasjonen, og da sa de at jeg skulle komme inn med en gang, slik at de kunne sjekke meg.

Legger ved bilde av testene som jeg har tatt i dag.
De to øverste er noen timer gammel, mens nederste er nettopp tatt.
Foreløpig er de sterk, så får bare følge med å håpe de holder seg slik.


ImageUploadedByBV Forum1475240976.353515.jpg
 
Vet ikke hvordan det er der du bor. Men her kan en bare hente blodprøvepapirer hos legekontoret og gå på sykehuse å måle hcg. Får svar etter et par timer..
 
Vet ikke hvordan det er der du bor. Men her kan en bare hente blodprøvepapirer hos legekontoret og gå på sykehuse å måle hcg. Får svar etter et par timer..

Er dessverre ikke sånn her.
Jeg må på legekontoret for å ta blodprøven, så blir den sendt til sykehuset for undersøkelse.
For som oftest svar etter noen dager. :-/
Tungvint, men ikke så mye å gjøre med det.
 
Tok en digital test forrige uke, og den viste 1-2 uker.
Denne tok jeg for 20.min siden og den viste 3+.
Er jo lov å håpe at jeg kan stole på denne og at det bare er en uskyldig blødning.
Har en til som jeg skal ta om noen dager. :)

ImageUploadedByBV Forum1475248827.032409.jpg
 
Håper spiren holder seg fast ♡ Uvisshet er forferdelig!
 
Da er jeg kommet til 5+4.
Blødningene har enda ikke gitt seg, men det er ikke så mye nå.
Men det som kommer er mørkebrunt og det kom noe koagulert.

Når jeg våknet i dag så var jeg kjempe kvalm, og er det forsåvidt enda, så det er jo lov å håpe det er en bra ting.

Noen som har opplevd mørkebrun blødning uten at det har gått gale? :-(

Tok digital igjen i dag, og den viser enda 3+.
 
Back
Topp