Blødninger

Da var endelig prøven kommet svar på.
Det var en flott stigning siden fredag da jeg lå på 7300, mens jeg nå lå på 17500 :)
Sååå deilig å få bekreftet ❤️❤️❤️
Heia lille spiren min! :-D
Så bra!! :smiley-bounce016
 
Gleden ble snudd til bekymring. Begynt å blø friskt blod i dag, men litt klumper i :-(
Håper ikke det er farlig.
 
Ja, en kan så si.. :wideyed:
Er så fordømt uggen også.. fysj..

Hehehe I know the feeling! :)
Ser ut til at det var en kort blødning sol forhåpentligvis nå har gitt seg :)

Er kvalm etter mat, trøtt som fy og puppene er på spreng.
Så håper på bakgrunn av det, at alt er bra.
 
Hehehe I know the feeling! :)
Ser ut til at det var en kort blødning sol forhåpentligvis nå har gitt seg :)

Er kvalm etter mat, trøtt som fy og puppene er på spreng.
Så håper på bakgrunn av det, at alt er bra.
Ja, heldigvis er det verdt det til slutt. Hadde bare håpt å slippe hyperemesis denne gangen. Grøss!
 
Gleden ble snudd til bekymring. Begynt å blø friskt blod i dag, men litt klumper i :-(
Håper ikke det er farlig.
Hvis det stoppet er det forhåpentligvis ufarlig. Men legen bør vel uansett prøve å finne ut hvorfor du blør?
 
Hvis det stoppet er det forhåpentligvis ufarlig. Men legen bør vel uansett prøve å finne ut hvorfor du blør?

Skal på tidlig ul på tirsdag, så da finner de vel ut om det er noe inni der og de kan kanskje se hvorfor jeg blør. :)
Begynner å bli bekymret siden puppene mine ikke er så ømme lenger.
Er redd for en ny MA :-(
 
Skal på tidlig ul på tirsdag, så da finner de vel ut om det er noe inni der og de kan kanskje se hvorfor jeg blør. :)
Begynner å bli bekymret siden puppene mine ikke er så ømme lenger.
Er redd for en ny MA :-(
Så bra du skal på ul :) Det kan være helt andre grunner. Ufarlige også. Symptomer kan komme og gå. Sender deg en klem ❤ Siden du har hatt stigning i hcg er det sikkert ikke det ❤
 
Skal på tidlig ul på tirsdag, så da finner de vel ut om det er noe inni der og de kan kanskje se hvorfor jeg blør. :)
Begynner å bli bekymret siden puppene mine ikke er så ømme lenger.
Er redd for en ny MA :-(

Men du tok en hcg prøve eller?
Sist så sa de at det var økning. Er det ikke normalt at symptomene kan forsvinne litt etterhvert selv om man fortsatt er gravid? Hvor mye blør du? Kanskje du kunne fått mer oppfølging pga blødningene?
 
Men du tok en hcg prøve eller?
Sist så sa de at det var økning. Er det ikke normalt at symptomene kan forsvinne litt etterhvert selv om man fortsatt er gravid? Hvor mye blør du? Kanskje du kunne fått mer oppfølging pga blødningene?

Har ikke blødninger lenger nå.
Var på tidlig ul forrige tirsdag og der var det et lite nurk som hadde fin hjertelyd og rytme. Så alt er bra :)
 
  • Liker
Reactions: TJ
Så leit å høre :( En liten oppmuntring fra meg, jeg hadde blødninger fra uke 6 til 8 sist, og jenta mi er snart 2 år.. Så det kan gå veldig bra også :) Men husker godt bekymringen, sender deg en god klem og krysser fingrene for at alt er i orden :)
 
Har ikke blødninger lenger nå.
Var på tidlig ul forrige tirsdag og der var det et lite nurk som hadde fin hjertelyd og rytme. Så alt er bra :)

Jeg så ikke denne før jeg svarte jeg visst! :p Så bra at alt var fint :D
 
Back
Topp