Blåttlag Slankekrigen 2012

Synd vi mistet EFM. 
På totalen hadde vi jo ikke nedgang. Det må vi prøve å gjøre noe med til neste uke. 

Jeg har vært og spist resten etter dåpen.. kaker også.. så rett på spinning etterpå. Tungt men passet veldig bra med trening idag etter etegildet. Tror jeg må invitere noen på kake så vi ikke blir fristet til å spise alt opp selv.. :)

Sorry for at jeg ikke oppdaterte. Har ikke hatt mulighet til nettilgang idag :-/

Ny uke er i gang, og i går ble det gåtur hjem fra byen. Var god og varm da jeg kom hjem da:) Nå skal lillegutt få sove, også skal jeg sette meg på sykkelen.

Ha en fin dag!

EFM skrev:
Sorry for at jeg ikke oppdaterte. Har ikke hatt mulighet til nettilgang idag :-/

Synd du ikke hadde skrevet ned nummeret mitt da

Jeg kasta kakene etter bursdagen min jeg, så slapp dem og friste
Jeg trente 2 timer i går og blir 1,5time i dag. 2 timer på onsdag, 1,5 time torsdag og 2 timer fredag. Så kroppen burde å være på min side neste veiing altså.

Hege og Chris skrev:
Jeg kasta kakene etter bursdagen min jeg, så slapp dem og friste
Jeg trente 2 timer i går og blir 1,5time i dag. 2 timer på onsdag, 1,5 time torsdag og 2 timer fredag. Så kroppen burde å være på min side neste veiing altså.

Kanskje jeg også burde kaste de.. for min egen del hvertfall :)

Du som trener så masse, husk at muskler veier mer enn fett.. det er ulempen når vi blir så opphengt i hva vekta viser..

Ja sant det millemari :-) He he, jeg var heldig pga gubben og guttungen ville ikke ha kakene så var ingen som ble fornærma av at jeg kastet dem

Kan være smart det gladmamma, høres ut som en deilig middag. Godt med trening.

Så flinke dere er til å kvitte dere med kaker dere ikke skal spise. Det er jeg dårlig på..

Må si jeg er litt demotivert akkurat i dag. Veide meg (idiotisk, siden det bare er to dager siden sist), og vekta var ikke på min side. Så da gikk jeg rett og trente og ikk heldigvis svetta skikkelig. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve buksene jeg brukte før jeg ble gravid for  å se om det var håp om å komme inn i de. Var 3 bukser jeg ikke fikk igjen engang. Fikk igjen en som kjentes grei ut, selv om det tyter her og der. Så om tre uker skal buksene prøves igjen, og da håper jeg jeg får de igjen hvertfall!!

Håper dere har bedre dag enn meg.

Og nysgjerrig, har dere satt dere noen mål for uka?

Husk at musklene holder på vann etter trening, så prøv heller buksene før trening ;-)
Jeg er blitt kjempeforkjøla, var veldig tungt å ha styrketreninga i går og stepptreninga i dagtidlig orka jeg ikke gå på, prøver å psyke meg opp til zumba om 1 time, men jeg er pottetett og føler meg helt forferdelig, men vet om jeg ikke går på treninga vil det bli enda vanseligere å komme seg på trening i morgen og jeg går ikke ned i vekt om jeg ikke kjemper som en gal for det

Idag er visst dagen for dårlige dager.....
Men kan melde dere om at vi nå er tom for kaker!! Jeg kastet resten i søpla! 

Så utenom det kan jeg også melde om at jeg har fått en skikkelig kink i ryggen og det gjør vondt! Jeg kviner av hver minste bevegelse. Så blir ingen tur på meg idag heller, tror jeg heller skal ta meg et varmt bad og prøve å løsne det litt opp. 

Dagens kosthold skal jeg la være å kommentere...........

Hvordan går det med dere andre blå?

Jeg har blitt så sinnssykt forkjøla denne uka at jeg ikke har fått trent en eneste gang siden søndag... æsj... satser på å komme igang igjen for fullt til helgen.

Her begynner jeg å kjenne igjen symptomene fra første graviditet. Jeg er trøtt og sulten hele tiden. Må bare ta meg sammen for ikke å spise mer enn jeg skal, drikke masse vann for å døyve det. Jeg nekter å gå opp like mye denne gangen som forrige gang :)

Skal prøve å la være å snikveie meg før mandag. Har ikke egentlig noen særlig god følelse denne uken...

Snikveide meg i går og hadde hatt nedgang. Vi får se om det holder til mandagen. På lørdag skal jeg i bursdag ellers jobber jeg i helgen. 

Kostholdet går bra, alt føles bedre, men er ganske trøtt for tiden. Sover tidlig. 
Målet for denne uken er nedgang. Bryr meg ikke hvor mye, bare at det er ned noen gram. 

En skikkelig driit dag i dag! Sorry språkbruken. Har vært så sulten, så jeg spiste to knekkebrød og en sånn allevo-bar rundt halv to. Da var jeg ikke sulten til middagen, men spiste likevel. Og mer enn jeg hadde trengt fordi jeg synes det var godt. 

Etter middag dro tuppa og jeg til byen for å kjøpe badedrakter siden vi skal i svømmehallen i morgen. Hun var litt sutrete, så tenkte hun kanskje begynner å blir forkjøla igjen. Kom hjem, hun satte seg på fanget mitt og kasta opp på hele meg og seg selv. Men, humøret hennes steg betraktelig etterpå. Hun la seg fint, men så begynte lillemann å skrike, og brekker seg no veldig, også kaster han opp på meg og. Nå har han roa seg, og jeg sitter her og spiser sjokolade!! På en torsdag. Skulle skamma meg. Men, nå er det slutt, og det blir hvertfall ikke sjokolade på meg i helga. Nå skal jeg hoppe i dusjen, det trengs. 

Ha en finfin kveld, håper dere har klart å holde dere i skinnet litt bedre enn hva jeg har klart i dag;) 

Uff god bedring til dere alle. Jeg er fortsatt dritforkjøla men har trent alikevel. Har blitt enig med hun på bailine at jeg skal ta kontakt med legen, jeg har ikke blitt kvitt vannet som kom over natta for snart 2 uker siden, hun tok mål og jeg har gått opp 2cm rundt kneet, der er det en lymfe som liksom skal drenere beinet og den gjør jo tydligvis ikke jobben sin, så usj, kjenner at jeg er litt skremt og lurer fælt på hva som skjer med kroppen min  Får vel bare håpe det er noe hormonkrøll som ordner seg selv vel??

Ja ja, jeg spiser riktig og trener masse, så jeg får dessverre ikke gjort noe mere jeg, ikke skeiet ut i det heletatt.

Skorpion84, sorry men jeg flira litt når jeg leste innlegget ditt... skjønner hva du mener med drittdag :)

Håper ikke det er alvorlig Hege og Chris. 

Ryggen min er litt bedre idag. La meg i badekaret igår, kjempedeilig! :)
Er skikkelig drittvær så har holdt oss inne idag. Til og med vanskelig å komme seg frem med bil. Kostholdet er endelig litt bedre, men langt fra så bra som det burde. Har ikke så store forhåpninger til mandag..

Så var det fredag igjen.
Jeg har trent på morgenen i dag og forbrent over 500 kalorier.
Sunn frokost er spist og jeg er klar for dagen!

Jeg veide meg, I DAG IGJEN!!! Hadde jo tenkt å la det være med en dag i uka, men jeg veier meg stadig morgen OG kveld...
Uansett; vekten viste en nedgang på 400 gram siden mandag, men nå kommer jo helgen......jeg er spent på hvordan veiing på mandag blir.
Jeg har egentlig drømt om smågodt hele uken, men siden vekten går så sakte ned tror jeg at jeg skal droppe det i helgen.
Jeg har heller planlagt en god middag i morgen kveld og skal kjøpe en Atkins-sjokolade. Den er veldig god og bare 140 kalorier. Så det får bli lørdagskosen.
Ellers er planene en fjerde treningsøkt i løpet av helgen

Så flink du er Gladmamman :)
Smågodt drømmer jeg også om.. og godteri i helgene er guleroten min gjennom hele uken. Jeg hadde ikke greid å kutte det helt ut, det hjelper på min motivasjon at helgen nærmer seg og da er det lov. Veldig demotiverende dersom det aldri er lov.. og skeier jeg da ut så blir alt ulovlig.. dårlig forklar, men tror jeg fikk litt av poenget frem hvertfall :)

Du er ikke alene om å stadig snikveie seg.. jeg kan prestere å veie meg før og etter et måltid.. herregud...:)

God helg alle sammen!!
I dag tok jeg med eldste jenta på Disney on ICE, det var stas for oss begge. Kjøpte popcorn som hun spiste, jeg smakte ikke. Hadde litt mørk sjokolade som jeg spiste. Deretter tok jeg henne på mc'rn og hun spiste burger. Jeg kjøpte meg hot wings:) 
Jeg kommer til å jobbe dobbelt hele helgen, det er krise på jobb så latt meg villig til å jobbe. Det blir nok tøft, men jeg gleder meg. Trives så godt på jobben og veldig koselige kollegaer. Mye gåiing på jobb

Back
Topp