Blåttlag Slankekrigen 2012

Her går det fint:) I går gikk jeg hjem fra byen, tok litt over en time. I dag har jeg sykla en mil på sykkelen og tatt styrketrening. Jeg tør ikke overdrive, kjenner at det ikke er mange muskler igjen i magen etter svangerskapet, så får bygge de opp litt etter litt.

Har nettopp spist havregrøt, men har oppi rosiner, nøtter og kanel og, så er ikke så sunt som det kunne vært.. Men fint å variere med, også tar det søtsuget.

Hadde tenkt å snikveie meg i dag og, men batteriene i vekta ville ikke mer, så må få kjøpt nye før veiing på mandag. Blir vel en snikveiing før den tid uansett;)

Ha en fin dag!

Heisann og god onsdag.
Her ble det ploarbrød extrem til frokost. Så ble Yoghurt med cottage cheese til lunsj.
Måtte ha timen til den andre instruktøren i dag så da ble det 1time zumba, og jeg har tenkt på bli med på zumbaen i kveld.

Her har det sklidd ut, men prøver virkelig å skjerpe meg. Ikke turt å snikveie meg enda.

Hei blådamer!

Jeg har noe jeg må fortelle mine blå lagvenninner, som setter en alvorlig stopper for min slanking.... jeg er GRAVID!!! Det er jo toppen av lykke, selv om planen var å komme meg ned i vekt først. Men så gikk det altså fryktelig fort!

Jeg kommer til å fortsette å leve på Grete Roedekost og trene så mye som mulig så lenge jeg orker, så antagelig vil jeg vel fortsette å gå ned, og ihvertfall ikke opp med det første - men hva tenker du Hege og Chris? Jeg vil jo det beste for laget, og da er det kanskje best at jeg trekker meg fra krigen? (Jeg vet vi binder oss for 12 uker, men håper dette er "gyldig grunn" :))

Gratulerer Zirup!! :)
Er du langt på vei? 
Høres ut som formen er fin siden du følger Grete Roede og trener :)

Så moro Zirup!! Gratulerer:) Det er jo supre nyheter:D Glad på dine vegne:)

Åh så flott, gratulerer så mye med spira
Det er virkelig opp til deg zirup, du er en del av laget uansett, men slanking som du sier passer seg jo ikke som grravid. Men om enn spiser sunt og trener kan man jo faktisk unngå å gå mye opp. Så selvsagt trenger du ikke tenke på at du har bindt deg for 12uker også velger du selv hva du synes er riktig

Nnem skrev:
Her har det sklidd ut, men prøver virkelig å skjerpe meg. Ikke turt å snikveie meg enda.

Du er jo en av dem som virkelig har selvkontroll. Så pust ut og slipp de negative tankene også begynner du på nytt

Tusen takk for gratulasjoner! :)

Det er veldig ferskt foreløpig, men det begynner å synke inn her nå. Jeg er vel i uke 5, så foreløpig merker jeg ikke noe som helst til det.
Krysser fingrene for at kvalmen uteblir, den kom for fullt i uke 7 med førstemann. Og det var da jeg gikk i den fella at jeg spiste for å få bukt med kvalmen. Det skal jeg IKKE gjøre denne gangen!

Men hvis jeg fortsatt får lov å være med dere litt til så setter jeg pris på det altså. Så lenge jeg spiser sunt og trener så er det vel gode muligheter for å gå ned litt allikevel selv om jeg ikke skal sette meg noen mål om annet enn å prøve å unngå å gå opp for mye denne gangen.

Synes du skal fortsette å være her jeg, Zirup:) 

Og, om spising hjelper for å unngå kvalmen, så synes jeg du skal gjøre det og;) Ikke moro å gå og være kvalm hele tida.

*Skorpion84* skrev:
Synes du skal fortsette å være her jeg, Zirup:) 

Og, om spising hjelper for å unngå kvalmen, så synes jeg du skal gjøre det og;) Ikke moro å gå og være kvalm hele tida.

Hehe, joda, hvis det hjelper på kvalmen så spiser jeg. Det handler nok mest om mengdene, og ikke minst HVA jeg spiser!

jeg snikveide meg idag.. og skulle ønske veiedagen var idag...........:)
her går det i dåpsforberedelser så lite trening men helt greit kosthold.
Hva er deres planer for helgen da damer? 

Her er jeg veldig glad det ikke er veiedag, jeg våkna på onsdag 1,5kg tyngre enn mandag, kjenner at fingre og lår er fulle av vann, og i dag hadde enda ikke vekta forandra seg, håper virkelig jeg blir kvitt dette innen mandag

Jeg får ikke snikveid meg siden batteriet i vekta er tomt. Skal kjøpe nytt etterpå, men liten vits å snikveie seg to dager før veiing. Jeg er en av de som nekter å gå på vekta på dagen etter å ha spist. Har ingen som helst formening om hvordan vekta er, men har vært flinkere til å trene denne uka, så håper det er litt ned. Om jeg når målet aner jeg ikke!

Hege og Chris: Håper det er borte til mandag, men hvis ikke får du sannsynligvis en veldig nedgang neste uke da:)

Ja må jo det. Har trent som en gal og spist fornuftig, så håper kroppen min er på min side snart

Jeg har bursdag i morgen, men skal ikke feire før på søndag. Ellers ingen planer for helga.

Lykke til med dåpen :-)

Jo mer jeg tenker på det, jo vanskeligere tror jeg det blir å holde seg unna vekta i morgen... Batteri er på plass, men det er så irriterende, den jobber seg opp noen kg før den stopper, så må trekke fra det på min egen vekt. Hadde håpa den skulle slutte med det nå som det var nye batterier, så jeg slapp å måtte tenke før jeg vet hva vekta mi faktisk er. Men, men, har hvertfall vekt:D

Endelig helg eller... prøvd å spise frokost litt tidligere i dag, så får se hvordan det ender.
Snivkeide meg på onsdag tror jeg det var, da hadde jeg nedgang, men vet ikke hvordan det blir på mandag. Vil ikke veie meg før da.

Jobber på dagen i morgen så blir mye aktivitet da.

Gratulerer med feiring, Hege og Chris.

Ha en fortsatt fin helg alle sammen

Gratulerer så mye med dagen, Hege og Chris!

Jeg har startet dagen med en time dans aerobic i dag. Veldig moro, og så godt å være ferdig med dagens trening allerede før lunch!
Full snøstorm her i dag, så å gå ut på tur er ikke særlig fristende.

Har klart å la være snikveiing denne uka, spent på mandagen selv om jeg ikke skal sette meg noen voldsomme mål lengre.
Jeg begynner å merke at kroppen min sier fra hvis jeg lar det gå for lenge mellom måltidene, da blir jeg småkvalm. Æsj, håpet å slippe unna det denne gangen, men jeg får bare være flink til å spise LITE og noe sunt når kroppen forlanger det :)

Håper alle får en strålende lørdag!

Back
Topp