Magneter?BeSafe iZi go x1 med isofix-base. Syns det er så lurt med dei magnetaneVis vedlegget 276946 Trur det er denne:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magneter?BeSafe iZi go x1 med isofix-base. Syns det er så lurt med dei magnetaneVis vedlegget 276946 Trur det er denne:
Aton såklartHar et Cybex Anton fra første(2016), som vi kommer til å bruke igjen Kunne tenkt meg et nytt som kan festes på understellet til vogna, men tenker å heller spare de pengene til noe annet
Husk at babystol skal ha 45g helning og 15-20cm avstand til stolen foran. Veldig viktig å prøve i bil før man kjøper. Anbefaler sterkt fbgruppa "bilstoler". Der har jeg lært mye og gjort at jeg har unngått bomkjøp. Bl.a. kunne jeg fra før ingenting om helning og at babystol er mer utrygg enn stol nr 2 og at en dermed bør bytte så snart baby er klar for det.
Når det gjelder stol nr 2 bør en selvfølgelig kjøpe en hvor en kan ha barnet bakovervendt til 25kg og 5/6år. F.eks. Axkid minikid, klippan century eller maxway pluss. Jeg lærte også at isofix kun varer til 18kg og at mange dermed ender opp å snu barnet for tidlig fordi de kjøpte isofix på stol nr 2. Stolen bør være beltemontert (ikke bland med beltestol-de er fra 6år og opp).
Jeg er så glad jeg har tilegnet meg mer kunnskap om bilstoler slik at jeg kan holde jenta mi bakovervendt så lenge som mulig.
Sjekk også dyrebarlast på fb og instagram. Jeg har ingen eierforbindelser med disse sidene, men det burde vært obligatorisk lesning for alle foreldre.
Som holder selene på plass «unna setet» når man putter barnet oppi feksMagneter?
Det finnes beltebaser ja, vi har det til maxicosi pebble. Vi har bil med isofix, men ikke på midten hvor minsten sannsynligvis blir plassert for å få plass til de to andre ungene. En beltebase kan også være enklere å tilpasse til ulike biler enn isofixJeg er veldig usikker..har ikke isofix og har også to beltestoler som vi skal ha plass til i bilen.. fins der baser som monteres med sele? Er dette evt trygt?
Det finnes beltebaser ja, vi har det til maxicosi pebble. Vi har bil med isofix, men ikke på midten hvor minsten sannsynligvis blir plassert for å få plass til de to andre ungene. En beltebase kan også være enklere å tilpasse til ulike biler enn isofix
Elsker de magneteneSom holder selene på plass «unna setet» når man putter barnet oppi feks