Billigst mulig..

Travel mamma

Gift med forumet
Min samboer liker ikke å bruke mye penger på vognkjøp. vi har allid kjøpt brukt men jeg vet godt hva jeg ikke vil ha og ha. Jeg som skal trille den vogna 99% av tiden og vil ikke ha hva som helst. Hvordan er deres menn?

min mann likte ikke noen av de jeg har hatt særlig mye, men kjøpte seg en selv som han elsker:
bebe confort

ja. han kjøpte brukt til 2000kr av en annen mann, så tror ikke de hadde peiling egentlig, for de vognene koster 14000 ny [8D]

samboeren respekterte meg sist da jenta var 3mnd å jeg ville bytte vogn.

jeg bytte fra 4 til 3 hjul fordi vi bodde i byen å hadde bruk for ei vogn som var lett fremkommelig og lett å kjøre. samboeren er også veldig nøye på utseenet på vognen så vi klaffer ganske greit selv om det er jeg som 98% kjører vognen..

Samboeren min mener også at det ikke skal bli så dyrt, å at man sikkert kan spare på enkelte ting, å da kan man feks kjøpe brukt. kjempegreit å gjøre det. sparer miljø også..

Han var ikke fornøyd, men jeg brukte penger som jeg hadde spart selv[:)]
Også fikk han kjøpe snøfreser så da var det greit[;)] Menn er egentlig ikke så kompliserte[8D]

min er like hengivent engasjert som meg[:D][:D] wee[;)] Emmaljunga for life[8D]

vi starta med en brukt emmaljunga edge duo og spart opp til en splitter ny city cross 2010[:D] Han elska den fra begynnelsen, jeg ville egentlig haa trehjuling men d fikk jeg ikke[8|]

nå er d søskenvogndiskusjon her da[;)]

ORIGINAL: Malleleo

min er like hengivent engasjert som meg[:D][:D] wee[;)] Emmaljunga for life[8D]

vi starta med en brukt emmaljunga edge duo og spart opp til en splitter ny city cross 2010[:D] Han elska den fra begynnelsen, jeg ville egentlig haa trehjuling men d fikk jeg ikke[8|]

nå er d søskenvogndiskusjon her da[;)]

min er helt motsatt, bryr seg ikke om vogn i det hele tatt. bare at han ikke vil trille rundt på en rosa vogn. (når vi fikk jente).
Vi kikket i barnas hus reklamen i dag og jeg så quinny sin,han så den grizzly vogna for den var billigere.. aldri hørt om grizzly engang jeg

quinny ville jeg ikke hatt! tyngre enn emmaljunga edge duo og breiere på bakhjulene[8|]

min mann er som din mann.

men jeg ville ha en god, stor, solid vogn, ikke så jævelig dyr og en som varer hele vogn tiden.
alt for mange jeg kjenner bytter vogner i hytt å pine, unødvendig.

men får man en vogn man ikke liker så skjønner jeg at folk bytter.

men jeg var suuuuper heldig og fant en emmaljunga edge duo 08 modell på finn som vi fikk for 2400. kosta ny 7990 nesten ikke brukt. så da ble det vogna jeg ønsket meg likevell. bare pgr at flyselskapene hadde bøyd litt på metallet på sportsdelen som ikke har noe å si for vogna eller sikkerheten (vi har bøyd den tilbake)også ene hjulkapselen var borte.

så lenge det er du som er den store vogn trillern så er det du som bør få velge. ikke den som triller nå og da.[8D]

jeg er enig med gubben at 8000kr for en vogn er ran. selv om de skal vare lenge.

ORIGINAL: *Prinsessa

min mann er som din mann.

men jeg ville ha en god, stor, solid vogn, ikke så jævelig dyr og en som varer hele vogn tiden.
alt for mange jeg kjenner bytter vogner i hytt å pine, unødvendig.

men får man en vogn man ikke liker så skjønner jeg at folk bytter.

men jeg var suuuuper heldig og fant en emmaljunga edge duo 08 modell på finn som vi fikk for 2400. kosta ny 7990 nesten ikke brukt. så da ble det vogna jeg ønsket meg likevell. bare pgr at flyselskapene hadde bøyd litt på metallet på sportsdelen som ikke har noe å si for vogna eller sikkerheten (vi har bøyd den tilbake)også ene hjulkapselen var borte.

så lenge det er du som er den store vogn trillern så er det du som bør få velge. ikke den som triller nå og da.[8D]

jeg er enig med gubben at 8000kr for en vogn er ran. selv om de skal vare lenge.

Heldig du da! jeg har lyst på emmaljunga city cross siden den var lettere enn edge duo. den var egentlig førstevalget mitt. Vi kjører ikke bil og jeg bruker vogna hele tiden. til bhg. i butikken og turer. Ja alt!

Men har hatt troll duo og basson duo før og fornøyd med de. jeg er for gjerrig selv til å betale over 4000 for en vogn. har så mye pengene skal rekke til.

Vi arvet! Men diskuterte litt hor mye vi skulle arve da; jeg ville kjøpe litt nytt, han syntes vi skulle spare. Fornuftig med tanke på økonomien vår da, så forstod jo det. [;)]

Mannen min mener at hvis det er noe vi virkelig trenger, så får det koste hva det koster.

ORIGINAL: fysak

Mannen min mener at hvis det er noe vi virkelig trenger, så får det koste hva det koster.

min mann mener at når vi først skulle kjøpe vogn, skulle vi kjøpe en skikkelig vogn vi var veeldig fornøyde med!!![:)]

Min fikk velge  vogn denne gangen og det ble den dyreste av alle vi så på....

Vi fant sammen og brukte masse tid på å finne en vi begge likte. Ingen begrensning på penger på den heller. Veldig kjekt å kunne være enig.. Selv om det er jeg som kommer til å bruke den mest.

mange fine city crosser og city bagger på finn.no, og så sparer du opp til drømmevogna[;)]

Min ser ihvertfall poenget med kjøp billig=kjøp to ganger. [;)] Enkelte ting, sånn som barnevogn som skal brukes hver dag i flere år, er verdt å investere i. Og om man kjøper nytt, har man garanti. Vi har kjøpt brukte ting også, men det har vært sånt som voksipose og reiseseng. 

hehe, slik er min mann og...forsåvidt jeg og...men jeg gjorde som så da det kom til bilstol..jeg SKULLE ha ny stol..BASTA! og det ble med base! fordi det er jeg som må styre med bilstolen mest, og makke inn og ut av bil med to barn..det var helt og holdent opp til meg å bestemme fant jeg ut..

Back
Topp