S
* supermeg*
Guest
jeg kommer meg forslag og han får bestemme fargen[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LitteMissMom
min mann mener at når vi først skulle kjøpe vogn, skulle vi kjøpe en skikkelig vogn vi var veeldig fornøyde med!!![:)]
ORIGINAL: Mibah
ORIGINAL: Shopoholic
Han blander seg ikke, jeg får kjøpe det jeg vil [:)]
samme her, noen ganger er han kanskje litt opptatt av fargevalg, men bare fordi han helst vil slippe å bære/trille rundt i rosa eller noe med voldsomme mønster[8D]
ORIGINAL: **Tusen Nick 87**
Min mann er også sånn[8D]
Vi har snakket om vognkjøp å jeg vet hvilken jeg vil ha og at jeg skal ha ny[;)]
Å han er litt sånn vi får se, må jo nødvendigvis ikke ha vong om ungen blir født på vintertid.. ingen som triller da uansett..
Meeen heldigvis skal min farmor sponse oss[:D] så da blir d mye enklere å velge akkurat det jeg vil ha å ikke tenke på det nærmeste jeg kan få til en rimelig sum[:)]
ORIGINAL: Sicily
Vi har snakket om vognkjøp å jeg vet hvilken jeg vil ha og at jeg skal ha ny[;)]
Å han er litt sånn vi får se, må jo nødvendigvis ikke ha vong om ungen blir født på vintertid.. ingen som triller da uansett..
Meeen heldigvis skal min farmor sponse oss[:D] så da blir d mye enklere å velge akkurat det jeg vil ha å ikke tenke på det nærmeste jeg kan få til en rimelig sum[:)]
Nei, da går vi alle i hi og tar aldri ungen ut. [8D] Et av de teiteste argumentene jeg har hørt.
ORIGINAL: Sicily
Nei, da går vi alle i hi og tar aldri ungen ut. [8D] Et av de teiteste argumentene jeg har hørt.
Hehe.. ikke sant.. å man går jo ALDRI på kafè eller kjøpesenter i løpet av vinterhalvåret[8D]
Tru virkelig ikke mannen min har noen ide om åssen det blir å ha barn i hus.. haha.. Kommer til å få SJOKK stakkars[:D]