Billigst mulig..

Mannen min valgte vogn da vi skulle dele permen 50/50, og jeg fikk velge farge på vognen....og det var så absolutt ikke den billigste vogna på markedet, men en av de bedre...kjøpt i Sverige da for å gjøre det litt billigere for oss da...

Jeg har alltid hatt helt ny vogn til ungene, så at denne får det også er en selvfølge for oss[:)] han setter seg ikke spesielt inn i vognene, den jobben får jeg og han er fornøyd med valgene mine så langt, eneste han sjekker er at den passer inn i bilen[:)]

Greit en vogn er dyr som ny, men da har vi garanti + at vi kan selge den for noen tusen etterpå[:)]

sambo var med i hele prosessen og leste seg fram til hva han ville ha sammen med meg. Ble tilogmed diskusjoner her i huset ang vognkjøp[:D]

Jeg får de vognene jeg vil ha, men han synes ikke det er vits i å bytte så ofte siden jeg aldri blir helt fornøyd uansett[8D]

og så får han alltid hakeslepp når han hører hvor mye de koster, men som jeg sier: prisen glemmer man, vogna skal vi leve med[;)]

ORIGINAL: Sicily

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Min mann er også sånn[8D]
Vi har snakket om vognkjøp å jeg vet hvilken jeg vil ha og at jeg skal ha ny[;)]
Å han er litt sånn vi får se, må jo nødvendigvis ikke ha vong om ungen blir født på vintertid.. ingen som triller da uansett.. m

Meeen heldigvis skal min farmor sponse oss[:D] så da blir d mye enklere å velge akkurat det jeg vil ha å ikke tenke på det nærmeste jeg kan få til en rimelig sum[:)]

Nei, da går vi alle i hi og tar aldri ungen ut. [8D] Et av de teiteste argumentene jeg har hørt. 

Hehe.. ikke sant.. å man går jo ALDRI på kafè eller kjøpesenter i løpet av vinterhalvåret[8D]
Tru virkelig ikke mannen min har noen ide om åssen det blir å ha barn i hus.. haha.. Kommer til å få SJOKK stakkars[:D]

Ikke spøk om det. Det er grunnen til at mange forhold går ad undas når de får barn. [&:]

Tror ikke det blir værre om man spøker om det[8D].. Humor kan komme godt med i mange situasjoner[;)]

ORIGINAL: * BettiSpaghetti *

Min mann er også sånn[8D]
Vi har snakket om vognkjøp å jeg vet hvilken jeg vil ha og at jeg skal ha ny[;)]
Å han er litt sånn vi får se, må jo nødvendigvis ikke ha vong om ungen blir født på vintertid.. ingen som triller da uansett.. m

Meeen heldigvis skal min farmor sponse oss[:D] så da blir d mye enklere å velge akkurat det jeg vil ha å ikke tenke på det nærmeste jeg kan få til en rimelig sum[:)]

Nei, da går vi alle i hi og tar aldri ungen ut. [8D] Et av de teiteste argumentene jeg har hørt. 

Hehe.. ikke sant.. å man går jo ALDRI på kafè eller kjøpesenter i løpet av vinterhalvåret[8D]
Tru virkelig ikke mannen min har noen ide om åssen det blir å ha barn i hus.. haha.. Kommer til å få SJOKK stakkars[:D]

Ikke spøk om det. Det er grunnen til at mange forhold går ad undas når de får barn. [&:]

Tror ikke det blir værre om man spøker om det[8D].. Humor kan komme godt med i mange situasjoner[;)]

Jeg spøker mye med åssen han kommer til bli når vi endelig en gang får barn!! men han er flink med barn og slikt men er ikke så god til å ha ansvar for noenting[&:] men håper å trur at ting faller mere på plass når vi blir foreldre og slutter å tenke at det blir sånn å sånn[8D]

Han driter i pris uansett hva det er... Han kjøpte en ny vogn til dem til 11 eller 14 tuse, husker ikke.
Glad han er sånn vertfall!

Når jeg kjøper nattdrakter kjøper jeg billig på reflex, mens han kommer hjem med nattdrakter til fire hundre kroner stykket[:-]

sambo er litt sånn, men jeg har sagt klart i fra at det er JEG som skal trille store deler av tiden. Så han godtar det og vi har blitt enige om vogner så langt[:D]

han liker ikke når jeg begynner å snakke om nye vogner jeg vil kjøpe[:D]men har ikke sagt noe på di vi må ha![:)]

Back
Topp