Travel mamma
Gift med forumet
Min samboer liker ikke å bruke mye penger på vognkjøp. vi har allid kjøpt brukt men jeg vet godt hva jeg ikke vil ha og ha. Jeg som skal trille den vogna 99% av tiden og vil ikke ha hva som helst. Hvordan er deres menn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Malleleo
min er like hengivent engasjert som meg[:D][:D] wee[;)] Emmaljunga for life[8D]
vi starta med en brukt emmaljunga edge duo og spart opp til en splitter ny city cross 2010[:D] Han elska den fra begynnelsen, jeg ville egentlig haa trehjuling men d fikk jeg ikke[8|]
nå er d søskenvogndiskusjon her da[;)]
ORIGINAL: *Prinsessa
min mann er som din mann.
men jeg ville ha en god, stor, solid vogn, ikke så jævelig dyr og en som varer hele vogn tiden.
alt for mange jeg kjenner bytter vogner i hytt å pine, unødvendig.
men får man en vogn man ikke liker så skjønner jeg at folk bytter.
men jeg var suuuuper heldig og fant en emmaljunga edge duo 08 modell på finn som vi fikk for 2400. kosta ny 7990 nesten ikke brukt. så da ble det vogna jeg ønsket meg likevell. bare pgr at flyselskapene hadde bøyd litt på metallet på sportsdelen som ikke har noe å si for vogna eller sikkerheten (vi har bøyd den tilbake)også ene hjulkapselen var borte.
så lenge det er du som er den store vogn trillern så er det du som bør få velge. ikke den som triller nå og da.[8D]
jeg er enig med gubben at 8000kr for en vogn er ran. selv om de skal vare lenge.