Billige tester

Kjenner jeg nesten håper at det er en ny babiss på vei:) Hehe så spent på dine vegne:)!!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hmmm, fortsatt ikke fått tr! :O

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Til morgen i dag så var jeg kvalm og kastet opp. Ble bra etter jeg kastet opp. Var sånn når jeg var gravid med Isak!!! :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum

Oi oi oi, ny spire kanskje? :D Hvor mange dpo er du? :)

Fortsatt ikke fått tr jeg, men negativ test hos legen :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Oi oi oi, ny spire kanskje? :D Hvor mange dpo er du? :)

Fortsatt ikke fått tr jeg, men negativ test hos legen :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Har ikke snøring... Føler meg litt dum, men vet ikke hva dpo eller tr er... :eek: Isak skjedde liksom bare...



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke snøring... Føler meg litt dum, men vet ikke hva dpo eller tr er... :eek: Isak skjedde liksom bare...



Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh, tok laaang tid før jeg kom meg inn i alle forkortelsene her :p

Dpo er "dager etter eggløsning"
Tr er " Tante rød altså mensen" ;)

Så hvis man vet når man hadde el (eggløsning), da er dpo antall dager etter el :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Heheh, tok laaang tid før jeg kom meg inn i alle forkortelsene her :p

Dpo er "dager etter eggløsning"
Tr er " Tante rød altså mensen" ;)

Så hvis man vet når man hadde el (eggløsning), da er dpo antall dager etter el :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hehe... Skjønner. er ikke helt sikker på når eggløsningen er. For vi prøvde ikke helt å få barn. Men hadde heller den holdningen at skjer det så skjer det. men mistenker at jeg har det rundt 12. men vi får se, tenkte p vente en uke til før jeg tester meg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe... Skjønner. er ikke helt sikker på når eggløsningen er. For vi prøvde ikke helt å få barn. Men hadde heller den holdningen at skjer det så skjer det. men mistenker at jeg har det rundt 12. men vi får se, tenkte p vente en uke til før jeg tester meg.


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei er jo ikke alle som har oversikten over el :) Jeg får smerter under el jeg, så jeg vet når den er :) Da er du flink som klarer å vente altså :D Jeg hadde aldri klart det :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Nei er jo ikke alle som har oversikten over el :) Jeg får smerter under el jeg, så jeg vet når den er :) Da er du flink som klarer å vente altså :D Jeg hadde aldri klart det :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Er bok fordi jeg ikke vet hvordan jeg vil reagere uansett resultat... :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen tr på meg ennå :O

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Ingen tr på meg ennå :O

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Skal ikke du ta en test? Sniker litt jeg, og ble så spent på hvordan det ender.. Hehe :)
 
Skal ikke du ta en test? Sniker litt jeg, og ble så spent på hvordan det ender.. Hehe :)

Jo glemt å oppdatere her også jeg :p Tok en Cb digital idag, den var negativ, men ingen tegn på at tr skal komme snart :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Humm.... Men har du fått mens etter fødselen da? Kanskje kroppen ikke er helt klar ennå?!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Humm.... Men har du fått mens etter fødselen da? Kanskje kroppen ikke er helt klar ennå?!


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja fikk tebake mensen den 25 mai (5.5 uke etter fødselen) og eggløsning hadde jeg den 8 juni, og klarte å ha ubeskyttet samleie både 7 og 9 juni :p Men ingen mens etter det :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Kan jo være mensen ikke er helt regelmessig enda. Kan av og til ta en stund før den blir det etter fødselen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp