Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så spent
Sent from my iPhone using BV Forum
Heheh Kjenner at det ikke hadde gjort noe og fått 2 streker i morgen tidlig egentlig :O Hahah
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Heha, bra du har den innstillingen da i alle fall !
Du skal ikke inn i "vi dom prøver" gruppen igjen alt også daHeheh, ja tenker jo som så at har vi klart det "store" så har vi klart det "store" Da får vi bare stå for det også Men nå har vel den tanken brent seg litt for godt inn hos meg virker det som, hahah
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Du skal ikke inn i "vi dom prøver" gruppen igjen alt også da
Gyllen mulighet til å se hvordan det er der nå daHeheh, der var jeg vel egentlig aldri før lillemann heller Siden jeg ble gravid rundt det tidspunktet som vi ble gravide, så rakk egentlig aldri å prøve
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Kjøpte test og spiral i dag. Tar testen dagen før jeg skal til legen tenkte jeg.Da kan det nok være lurt å ta en test ja Best å være sikker med sånne ting
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Signerer denne;-)Nei nå må dere stå opp og ta test jenter !! nå er jeg jommen spent
Nei nå må dere stå opp og ta test jenter !! nå er jeg jommen spent
Tok test te morningen idag, og den var blenda Men siden jeg fikk noen positiv test før ikm dagen sist, så er jeg usikker på om jeg skal test i morgen eller om jeg skal vente te ikm på søndag
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Hadde ventet med ny test til søndag, om en klarer å holde seg da...
Jeg fikk en blendahvit test 7 dpo. Testen glemte jeg igjen på badet og da jeg skulle kaste den dagen etterpå, måtte jeg gni meg i øynene. Der var det faktisk to streker! Googlet masse om skyggestreker og positive tester etter tiden. Kom frem til at det sikkert bare var en skyggestrek, men kjøpte meg en CB digital for sikkerhetsskyld. Den sa jeg var gravid gitt.. Dette var jo en uke før Ikm og alt Var litt vanskelig å tro, men her sitter jeg da og venter på oktober.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Æææh nå asså, ta en test ikveld OG på søndag da ?? *spent*