Billige tester

Tror jeg venter en uke til før jeg tester, men føler meg ikke gravid, men greit å være sikker. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror jeg venter en uke til før jeg tester, men føler meg ikke gravid, men greit å være sikker. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Kan ikke si at jeg føler meg gravid jeg heller :p Men har da kvalme, svimmelhet, klarer ikke å spise enkelte matprodukter igjen og vondt under sex igjen :p Men føler meg mere oppblåst i magen, men det kan jo fort være pga jeg spiser lite en dag og så mye en annen dag :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Kan ikke si at jeg føler meg gravid jeg heller :p Men har da kvalme, svimmelhet, klarer ikke å spise enkelte matprodukter igjen og vondt under sex igjen :p Men føler meg mere oppblåst i magen, men det kan jo fort være pga jeg spiser lite en dag og så mye en annen dag :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Oooofff får helt sommerfugler i magen joo !! :D det er NESTEN så jeg kunne prøvd selv, men så slår det meg at det ikke haster igjen enda haha :p men jeg er såå iiinnamri spent at jeg får ikke sagt det nok !! :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oooofff får helt sommerfugler i magen joo !! :D det er NESTEN så jeg kunne prøvd selv, men så slår det meg at det ikke haster igjen enda haha :p men jeg er såå iiinnamri spent at jeg får ikke sagt det nok !! :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh :D Kjenner det er ekstra spennende selv altså :D Sist så var jeg 100% sikker på at jeg var på tjukka lenge før ikm, så den positive testen kom ikke som noe sjokk :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Noen som har erfaring med å teste på kvelden før ikm? Er 2 dager te ikm, og jeg har så utrolig lyst te å ta en test ikveld for å se om pendelen min stemmer :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Tok en Rfsu test idag, og den var blendahvit, så da regner jeg med at tr kommer i morgen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Spennende :D Hva tenker du om det da? Hvis testen viser 2 streker :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg vet faktisk ikke... Tror jeg kommer til å få sjokk, så gå ned i kjelleren en tur (for føler meg ikke klar kroppsligsett) men så kommer jeg nok til å komme ut å være glad. :) men må nok igjennom sirkelen... Hva med deg da?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg vet faktisk ikke... Tror jeg kommer til å få sjokk, så gå ned i kjelleren en tur (for føler meg ikke klar kroppsligsett) men så kommer jeg nok til å komme ut å være glad. :) men må nok igjennom sirkelen... Hva med deg da?


Sent from my iPad using BV Forum

Det er jo fullt forståelig da ;) Nei når jeg først skjønte at det var en stor sjanse for det, så fikk jeg litt panikk, det skal jeg ærlig innrømme! :p Men nå så hadde jeg vendt meg te tanken faktisk :) Så var nesten litt kjedelig med blenda test idag, hahah :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Jeg blir nesten litt sjalu av å lese denne tråden. Skulle ønske det var meg som hadde en mulihet for å være gravid. Men har ikke hatt seks ukers kontrollen enda, å tør i kle ha sex før den. Også vil ikke mannen ha flere barn Han synes to er mer enn nok


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg blir nesten litt sjalu av å lese denne tråden. Skulle ønske det var meg som hadde en mulihet for å være gravid. Men har ikke hatt seks ukers kontrollen enda, å tør i kle ha sex før den. Også vil ikke mannen ha flere barn Han synes to er mer enn nok


Sent from my iPhone using BV Forum

Man vet aldri hva man selv eller mannen sier hvis man plutselig står i den situasjonen ;)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Hmmm, våkna ikke opp med tr idag (pleier som regel alltid å få den på natten) så tok en test nå... Så blenda ut, men etter en skikkelig nøyere kikk så tror jeg synet bedrar meg med en SÅ svak strek :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Hmmm, våkna ikke opp med tr idag (pleier som regel alltid å få den på natten) så tok en test nå... Så blenda ut, men etter en skikkelig nøyere kikk så tror jeg synet bedrar meg med en SÅ svak strek :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Nå dævver jeg av spenning også :eek: :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå dævver jeg av spenning også :eek: :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh :p Tok en test te bare for å se! :p Der også syntes jeg å kunne skimte en ultra svak strek hvis jeg vrir testen litt, men ser blenda ut når jeg demonterte :/

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Ååå spennende frkMina:D virker som om du virkelig håper på to streker! Så fantastisk:D den spenningen og gleden/skuffelsen er så ... Ja, finner ikke ord. Herlig! Har lyst å oppleve det igjen jeg også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå spennende frkMina:D virker som om du virkelig håper på to streker! Så fantastisk:D den spenningen og gleden/skuffelsen er så ... Ja, finner ikke ord. Herlig! Har lyst å oppleve det igjen jeg også.


Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh, ja har jo vendt meg te tanken på 2 tette så :p Men er nå så heldig at jeg skal te legen med lillemann i morgen tidlig, så hvis tr ikke har kommet te da, så tar jeg en test der :) For bruker de stavene fra billige-tester.no nå, og stoler ikke helt på dem etter erfaringen med strimlene derifra i fjor :p

Ja denne følelsen er helt spesiell :D Fikk jo aldri opplevet den på denne måten i fjor, så ekstra spennende nå ^^

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Back
Topp