Wooow, spennende tråd. Her må jeg bare følge med
Lykke til
Heheh Takk takk
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooow, spennende tråd. Her må jeg bare følge med
Lykke til
Tror jeg venter en uke til før jeg tester, men føler meg ikke gravid, men greit å være sikker.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan ikke si at jeg føler meg gravid jeg heller Men har da kvalme, svimmelhet, klarer ikke å spise enkelte matprodukter igjen og vondt under sex igjen Men føler meg mere oppblåst i magen, men det kan jo fort være pga jeg spiser lite en dag og så mye en annen dag
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Oooofff får helt sommerfugler i magen joo !! det er NESTEN så jeg kunne prøvd selv, men så slår det meg at det ikke haster igjen enda haha men jeg er såå iiinnamri spent at jeg får ikke sagt det nok !!
Spennende. tenkte å sjekke om en uke.
Spennende Hva tenker du om det da? Hvis testen viser 2 streker
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Jeg vet faktisk ikke... Tror jeg kommer til å få sjokk, så gå ned i kjelleren en tur (for føler meg ikke klar kroppsligsett) men så kommer jeg nok til å komme ut å være glad. men må nok igjennom sirkelen... Hva med deg da?
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg blir nesten litt sjalu av å lese denne tråden. Skulle ønske det var meg som hadde en mulihet for å være gravid. Men har ikke hatt seks ukers kontrollen enda, å tør i kle ha sex før den. Også vil ikke mannen ha flere barn Han synes to er mer enn nok
Nå dævver jeg av spenning ogsåHmmm, våkna ikke opp med tr idag (pleier som regel alltid å få den på natten) så tok en test nå... Så blenda ut, men etter en skikkelig nøyere kikk så tror jeg synet bedrar meg med en SÅ svak strek
♥Lille prinsen 17/4-14♥
Nå dævver jeg av spenning også
Ååå spennende frkMina virker som om du virkelig håper på to streker! Så fantastisk den spenningen og gleden/skuffelsen er så ... Ja, finner ikke ord. Herlig! Har lyst å oppleve det igjen jeg også.