Billige tester

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har erfaring med testene fra billige-tester.no? :) Og hvor tidlig fikk dere positiv test? :) Blir jo gal av å ikke vite siden jeg har starta med symptomer! :p Forrige gang så fikk jeg svaaak positiv med strimmel fra billige-tester.no dagen for ikm... Men nå så lurer jeg så mye på det at jeg funderer på å kjøpe en rfsu test som jeg da kan ta på fredag, altså 2 dager før ikm :p Har jo kjøpt stavene nå isteden for strimlene, men aner altså ikke hvordan dem er :p

Såå, noen erfaringer? :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Har testet positivt både 9 og 10 dpo.

Billige-tester.no har fått noen 1000-lapper opp igjennom prøveperioden vår :p Rask levert og gode tester :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har testet positivt både 9 og 10 dpo.

Billige-tester.no har fått noen 1000-lapper opp igjennom prøveperioden vår :p Rask levert og gode tester :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Å så bra :D Har fundert på å starte med testing hver dag, for har 4 staver og 1 strimmel :p Er 9 dpo idag, så var blendahvit idag... Men fikk ikke positiv test med strimlene før dagen for ikm og da var den svaak, men fikk positiv med rfsu med en gang samme dagen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Har kun prøvd de fra cb. Testet fire dager førforventet mens og den slo ut:)
 
Gravid igjen allerede?? Jeg pleier ikke gå tilbake mensen før etter et år grunnet amming, så her er det ikke vits med noe testing ;)


Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.
 
Gravid igjen allerede?? Jeg pleier ikke gå tilbake mensen før etter et år grunnet amming, så her er det ikke vits med noe testing ;)


Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Ja er fare for det siden jeg fikk tebake mensen 5 uker etter fødsel, og vi glemte oss bort å kosa ubeskyttet under el nå sist :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Fikk positiv 5 dager over tia...er vel sånn ca 12 dager dpo
 
Åj, jeg hadde aldri orket et nytt svangerskap nå:p Men det blir spennende å se da!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, tror jeg hadde dødd om jeg hadde blitt gravid nå! Men spennende da:) hva tenker du om å bli evt gravid igjen nå da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, tror jeg hadde dødd om jeg hadde blitt gravid nå! Men spennende da:) hva tenker du om å bli evt gravid igjen nå da?


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei vi tenkte jo å prøve og starte prøvingen igjen når guttungen blir 1 år, men vi er positivt innstilt på det hvis det blir positiv test nå :) Da blir det bare litt tettere enn hva vi hadde tenkt i første omgang :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Sprekt av deg å ta så lett på det altså, jeg tror virkelig ikke at jeg hadde orket å gå gravid igjen allerede nå :p kan ikke si noe før en står i det såklart men wow, jeg syns det er tøft gjort :)! Selv ble jeg glad for at mensen kom :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heheh, gleder meg ikke akkurat te svangerskap igjen hvis det er så, men men, det er jo verdt det te slutt :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Sprekt ja:) og det er mange fordeler om dere får to så tette også! Så om du orker det så er det jo bare å håpe den er positiv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sprekt ja:) og det er mange fordeler om dere får to så tette også! Så om du orker det så er det jo bare å håpe den er positiv:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh, ja er nesten så jeg håper på positiv test ^^

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Syntes du er tøff! Kjenner jeg er så utrolig spent på resultatet ditt!!! Klarer nesten ikke å vente. :p




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syntes du er tøff! Kjenner jeg er så utrolig spent på resultatet ditt!!! Klarer nesten ikke å vente. :p




Sent from my iPhone using BV Forum

Heheh, du er ikke alene der altså! :p Blir en test i morgen tidlig altså :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Tok en test nå (sovet noen timer nå ikveld) og den var blendahvit... så nå skal jeg vente te fredags morningen med å ta test, siden jeg lurer på om jeg produserer hcg litt tregt :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Tok en test nå (sovet noen timer nå ikveld) og den var blendahvit... så nå skal jeg vente te fredags morningen med å ta test, siden jeg lurer på om jeg produserer hcg litt tregt :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Fortsatt veldig spennende. :) tror jeg skal kjøpe rest i morgen jeg også. Hadde et lite uhell... Kondomen sprakk...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fortsatt veldig spennende. :) tror jeg skal kjøpe rest i morgen jeg også. Hadde et lite uhell... Kondomen sprakk...


Sent from my iPhone using BV Forum

Da kan det nok være lurt å ta en test ja ;) Best å være sikker med sånne ting :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
 
Back
Topp