Ja det er nok mulig det er mer vanlig enn man tror. Men han hadde jobbet som gynekolog i 40 år og så det veldig sjeldent, selv om det nå også er vanligere å ta UL tidlig privat nå. Jeg fikk også veldig sakte stigning på CB digital, men visste ikke så mye om det da. Hadde heller ingen blødning som tydet på at noe var galt, og masse kvalme.
Er 5+4 i dag
Nå hadde jeg stigning fra 1-2 uker til 2-3 på 5 dager, så håper det ikke skjer det samme denne gang for meg heller
Har sluttet å teste fordi jeg blir så stresset hvis jeg synes det er lite stigning, og har lest at når man kommer til et viss nivå, så kan man ikke stole på styrken på strekene lenger. Kjenner jeg er så mye mer stresset nå, og sliter med å knytte meg noe fordi jeg ikke kan stole på kroppen. Tør ikke være glad eller nyte det fordi jeg tenker det går galt. Synes det var veldig tøft psykisk og fysisk sist MA. Så jeg vil ikke tro jeg venter baby med masse symptomer som påvirker hverdagen hvis det er en MA en gang til. Skal til fastlege neste uke, så vil høre om jeg kan få en UL tidligere før jeg bestiller privat. Hvis ikke er det verdt pengene å enten få se et frisk embryo, eller å få avsluttet en evt. MA før det går for lang tid til uke 12+ på vanlig UL.