Bilder fra TUL

Ja, når jeg tenker sånn tilbake så hadde jeg jo i grunn sterke tester :shy:
Men tenke du sånn så testa du jo positivt 4dpo og då :cool: men ja, mulig du var lengre :happy: uansett er dette ufattelig gøy:woot::Heartpink:Heartblue tenk om dei e enegga då:love017
 
Men tenke du sånn så testa du jo positivt 4dpo og då :cool: men ja, mulig du var lengre :happy: uansett er dette ufattelig gøy:woot::Heartpink:Heartblue tenk om dei e enegga då:love017
Haha, jaa! Da testa jeg positivt usannsynlig tidlig! :hilarious: Ser den skilleveggen jordmor snakket om er myye tynnere enn @Tosmåhjerter sin, så spent på hva neste ultralyd viser! :love017
 
Haha, jaa! Da testa jeg positivt usannsynlig tidlig! :hilarious: Ser den skilleveggen jordmor snakket om er myye tynnere enn @Tosmåhjerter sin, så spent på hva neste ultralyd viser! :love017
Våre kan også være eneggede i teorien om egget delte seg tidlig. Men de var bare så veldig tydelig adskilt, og legen mente toeggede, og det jo uansett mer vanlig! ☺️ Jeg gleder meg til fasiten vår og deres! :excited001
 
Så vondt og trist at du også har gått gjennom det samme.

Jeg har også hatt BO, eller «tom fostersekk» som vell egentlig regnes som en MA fordi kroppen ikke forstod den hadde mistet og fortsatte å produsere hcg. Jeg tror dessverre ikke at det er en uvanlig måte å miste på når man mister. Det er bare at fosteret har sluttet å utvikle seg veldig tidlig. Jeg er glad vi gjorde TUL av den grunn bare for å oppdage det i uke 7, og var livredd for å se det samme igjen. Sist gang tenkte jeg at alt gikk bra om jeg ikke så en blødning før TUL, hadde liksom ikke tenkt på at dette gikk an. Gynekologen sa at det er mange med BO hvor det gjerne ikke blir oppdaget før de går på sin første UL uke 12 eller OUL. Både under- og i etterkant av svangerskapet ser jeg at det var signaler som jeg tydet på at ting ikke var helt som det stemte, og hadde jeg tatt en beta hcg prøve hos fastlegen er jeg sikker på at det ville kommet frem der. F.eks tok det over en uke fra jeg fikk 1-2 til 2-3 på CB digital, og jeg fikk aldri 3+ før TUL. Dagene før TUL merket jeg også litt mindre symptomer enn tidligere.


Jeg håper virkelig at TS bare har en liten luring som gjemmer seg godt og at hun snart få se et bankende hjerte ❤️
Var innom apoteket for å kjøpe noe, og klarte ikke å stå imot å kjøpe en ny digital etter at det jeg skrev i stad :hilarious::dead: Fikk 1-2 for 10 dager siden (var 10DPO). Tok en ny digital nå, og den viste 3+xsmile9 Jeg er 20DPO i dag, så det er veldig mye bedre enn forrige gang som endte i BO og MA :happy: Hååååper virkelig denne sitter :smiley-ashamed004:Heartred
 

Vedlegg

  • 20230424_204532.jpg
    20230424_204532.jpg
    1,7 MB · Visninger: 41
Godt å dele tanker med andre, så slipper man å følge seg så alene :Heartred Jegg prøver også å tenke det, men de andre tankene tar liksom størst plass allikevel. Kjenner jeg er superspent for tiden fremover. Tusen takk for gode tanker :smiley-angelic003 :Heartred
skjønner utrolig godt hva du mener :Heartred Det er kjipt å ikke tørre å glede seg hundre prosent fordi man har opplevd å miste før.

Jeg finner mye håp i alt som er annerledes denne gangen enn den vi mistet. Da hadde jeg nesten ingen symptomer i det hele tatt helt til uke 11, mens denne gangen er det masse og helt likt som når jeg var gravid med gutten vår :Heartred Har du noe som skiller seg ut fra sist kanskje?
 
Var innom apoteket for å kjøpe noe, og klarte ikke å stå imot å kjøpe en ny digital etter at det jeg skrev i stad :hilarious::dead: Fikk 1-2 for 10 dager siden (var 10DPO). Tok en ny digital nå, og den viste 3+xsmile9 Jeg er 20DPO i dag, så det er veldig mye bedre enn forrige gang som endte i BO og MA :happy: Hååååper virkelig denne sitter :smiley-ashamed004:Heartred
Åååh, hurra :love7 Det er jo en kjempefin stigning!!
 
Har ikke noe bilde, men vært på ultralyd idag og sett en liten bønne med blinkende hjerte :nailbiting:
Ble satt tilbake 1 uke i forhold til mine beregninger, målt til 11,6 mm tilsvarende 7+2. Holder meg til mine beregninger heller enn så lenge siden jeg tror gynekologen kan ha bommet litt og hele undersøkelsen tok maks 1 minutt. Om ikke har jeg potensielt fått 2-3 på clearblue digital når jeg var 3+0 :hilarious:
 
Etter gynekologen bare kunne se em tom fostersekk i forrige uke så har jeg vært på kontroll igjen. Jeg gråt meg igjennom hele undersøkelsen ..av glede. Et lite hjerte slår ❤️❤️❤️
Jeg fikk med meg bilde til tross at det var "dårlige" bilder han sa. Men det bryr jeg meg ingenting om.
jeg er mentalt utslitt av denne berg og dalbanen..og ikke minst ubeskrivelig takknemlig på hva jeg går å bærer på ❤️❤️❤️
 

Vedlegg

  • 16825779224285111258332854400596.jpg
    16825779224285111258332854400596.jpg
    1.003 KB · Visninger: 138
Etter gynekologen bare kunne se em tom fostersekk i forrige uke så har jeg vært på kontroll igjen. Jeg gråt meg igjennom hele undersøkelsen ..av glede. Et lite hjerte slår ❤️❤️❤️
Jeg fikk med meg bilde til tross at det var "dårlige" bilder han sa. Men det bryr jeg meg ingenting om.
jeg er mentalt utslitt av denne berg og dalbanen..og ikke minst ubeskrivelig takknemlig på hva jeg går å bærer på ❤️❤️❤️
For en enorm glede og lettelse! ❤️ Gråter med deg av glede ❤️
 
Back
Topp