Så vondt og trist at du også har gått gjennom det samme.
Jeg har også hatt BO, eller «tom fostersekk» som vell egentlig regnes som en MA fordi kroppen ikke forstod den hadde mistet og fortsatte å produsere hcg. Jeg tror dessverre ikke at det er en uvanlig måte å miste på når man mister. Det er bare at fosteret har sluttet å utvikle seg veldig tidlig. Jeg er glad vi gjorde TUL av den grunn bare for å oppdage det i uke 7, og var livredd for å se det samme igjen. Sist gang tenkte jeg at alt gikk bra om jeg ikke så en blødning før TUL, hadde liksom ikke tenkt på at dette gikk an. Gynekologen sa at det er mange med BO hvor det gjerne ikke blir oppdaget før de går på sin første UL uke 12 eller OUL. Både under- og i etterkant av svangerskapet ser jeg at det var signaler som jeg tydet på at ting ikke var helt som det stemte, og hadde jeg tatt en beta hcg prøve hos fastlegen er jeg sikker på at det ville kommet frem der. F.eks tok det over en uke fra jeg fikk 1-2 til 2-3 på CB digital, og jeg fikk aldri 3+ før TUL. Dagene før TUL merket jeg også litt mindre symptomer enn tidligere.
Jeg håper virkelig at TS bare har en liten luring som gjemmer seg godt og at hun snart få se et bankende hjerte