Bilder fra TUL

Så koselig å se alle ultralydbildene :D
Jeg skal om 9 dager og gleder meg så sinnsykt ❤️ er da 8+6 ifølge appen :smiley-bounce012❤️
 
Vi har vært på TUL i dag❤️ er 7+0, ble målt til 7+5. bamsemumsen var litt vansklig i dag, så litt skurrete bilde. Gjemte seg godt langt baki der, men hun tok seg god til og fikk målt flere ganger å kom til 0,87mm:)

Vi er lykkelige ❤️ blir fint å få et småsøsken til frøkna her hjemme ❤️Vis vedlegget 403300
Når de sier at det blir målt til 7+5, justerer de da terminen din nå? Jeg husker i mitt forrige svangerskap og når jeg var på tul i uke 7, så ville hun stille meg en uke bak. Jeg sa ifra om at det går ikke, for jeg vet nøyaktig nårtid baby ble unnfanget og hadde datoen. Og når jeg kom til ordinær ul igjen, så stemte det akkurat med dato som jeg sa i fra starten ift termindato. :rolleyes: :D Er så selv spent på tul og ift akkurat det der, for nå er jeg ikke helt sikker på datoen jeg ble befrukta
 
Når de sier at det blir målt til 7+5, justerer de da terminen din nå? Jeg husker i mitt forrige svangerskap og når jeg var på tul i uke 7, så ville hun stille meg en uke bak. Jeg sa ifra om at det går ikke, for jeg vet nøyaktig nårtid baby ble unnfanget og hadde datoen. Og når jeg kom til ordinær ul igjen, så stemte det akkurat med dato som jeg sa i fra starten ift termindato. :rolleyes: :D Er så selv spent på tul og ift akkurat det der, for nå er jeg ikke helt sikker på datoen jeg ble befrukta
Nei nei. De setter ikke endelig termin før ordinær ultralyd i ca uke 18 ;) så det trenger du ikke engste deg for. I begynnelsen er de så små at det er umulig få det rett :)
 
VAr på tidlig ultralyd imorges. Jeg fikk ikke med meg bilde da han ikke kunne se noe annet enn fostersekken. :confused:
Fostersekken lå så langt oppe at han måtte over til utvendig ultralyd. Dette var ikke en uting i seg selv men alt gjorde det slik at det var vanskelig å se noe aktivitet i det heletatt. Det kan hende det er for tidlig mente han så han ønsket ikke å si verken til eller fra, noe som er forståelig.
Dette er ICSI forsøk så jeg vet nøyaktig når unnfangelsen fant sted og at jeg er idag 7+0 . Da skal det vel kunne se det tenker jeg.... en ny time om en uke.. men ser allerede nå at det er stor sannsynlighet for det ikke er noe der.. :sorry:
Fortvila...
Jeg som hadde gledet meg til å dele bilde med dere... endelig min tur liksom... :sorry:
 
Når de sier at det blir målt til 7+5, justerer de da terminen din nå? Jeg husker i mitt forrige svangerskap og når jeg var på tul i uke 7, så ville hun stille meg en uke bak. Jeg sa ifra om at det går ikke, for jeg vet nøyaktig nårtid baby ble unnfanget og hadde datoen. Og når jeg kom til ordinær ul igjen, så stemte det akkurat med dato som jeg sa i fra starten ift termindato. :rolleyes: :D Er så selv spent på tul og ift akkurat det der, for nå er jeg ikke helt sikker på datoen jeg ble befrukta
Jeg tror ikke de fastsetter termindato før OUL ☺️
VAr på tidlig ultralyd imorges. Jeg fikk ikke med meg bilde da han ikke kunne se noe annet enn fostersekken. :confused:
Fostersekken lå så langt oppe at han måtte over til utvendig ultralyd. Dette var ikke en uting i seg selv men alt gjorde det slik at det var vanskelig å se noe aktivitet i det heletatt. Det kan hende det er for tidlig mente han så han ønsket ikke å si verken til eller fra, noe som er forståelig.
Dette er ICSI forsøk så jeg vet nøyaktig når unnfangelsen fant sted og at jeg er idag 7+0 . Da skal det vel kunne se det tenker jeg.... en ny time om en uke.. men ser allerede nå at det er stor sannsynlighet for det ikke er noe der.. :sorry:
Fortvila...
Jeg som hadde gledet meg til å dele bilde med dere... endelig min tur liksom... :sorry:
Krysser alt for at den lille bare lå vanskelig til og at du får se et bankende hjerte neste uke ❤️
 
VAr på tidlig ultralyd imorges. Jeg fikk ikke med meg bilde da han ikke kunne se noe annet enn fostersekken. :confused:
Fostersekken lå så langt oppe at han måtte over til utvendig ultralyd. Dette var ikke en uting i seg selv men alt gjorde det slik at det var vanskelig å se noe aktivitet i det heletatt. Det kan hende det er for tidlig mente han så han ønsket ikke å si verken til eller fra, noe som er forståelig.
Dette er ICSI forsøk så jeg vet nøyaktig når unnfangelsen fant sted og at jeg er idag 7+0 . Da skal det vel kunne se det tenker jeg.... en ny time om en uke.. men ser allerede nå at det er stor sannsynlighet for det ikke er noe der.. :sorry:
Fortvila...
Jeg som hadde gledet meg til å dele bilde med dere... endelig min tur liksom... :sorry:
Huff så kjipt at det ikke var noe å se:sorry: Håper spiren bare har gjemt seg godt❤️
 
Var på TUL på tirsdag, var da 8+0. Så et fint bankende hjerte og ble målt til 17,4mm. Har ikke turt å skrive noe her før i frykt for å miste. Hadde MA i høst, rett før oppstart med ivf. Så fikk også ny TUL når jeg er 10+0, så vi kan følge med på utviklingen :)
 
Da har vi vært på tidlig ultralyd :cat: I følge menstermin skulle jeg vært 7+5, men ble målt til 6+5. Noe som var veldig forventet mtp eggløsning :angelic: vi fikk se et fint blinkende hjerte ❤️ (ikke det beste bildet, da det er screenshot av en liten videosnutt)
 

Vedlegg

  • IMG_0366.jpeg
    IMG_0366.jpeg
    265,2 KB · Visninger: 80
Last edited:
Igjen flere enda?
Hilsen frøken nysgjerrig :angelic:
 
Takk ❤️ Ble veldig rørt, lettet og glad over å se to bankede hjerter, og over at de hadde vokst som de skal. Det kom også tydelig frem at de var toeggede ☺️ Det er jo mye å ta innover seg og gir jo ekstra bekymring, nå håper virkelig de begge bare klamrer seg fast.
Så gøy med to! Gratulera :Heartblue :Heartpink korleis var det tydelig at det var toegga?:)
 
Så gøy med to! Gratulera :Heartblue :Heartpink korleis var det tydelig at det var toegga?:)
Takk ☺️ Man kan jo selvsagt ikke væte helt sikker før man har testet eller vet om det er ulikt kjønn, men etter all synlighet toeggede. Det sa legen også til oss. Det var tydelig hver sin fostersekk og anlegg for hver sin morkake.

Men ja, tiden vil vise. Vi skal på ny TUL 9+6 for å se at det fremdeles er to før vi bestiller NIPT eller panorama NIPT fra Danmark. Da får vi den endelige fasiten ☺️
 
Takk ☺️ Man kan jo selvsagt ikke væte helt sikker før man har testet eller vet om det er ulikt kjønn, men etter all synlighet toeggede. Det sa legen også til oss. Det var tydelig hver sin fostersekk og anlegg for hver sin morkake.

Men ja, tiden vil vise. Vi skal på ny TUL 9+6 for å se at det fremdeles er to før vi bestiller NIPT eller panorama NIPT fra Danmark. Da får vi den endelige fasiten ☺️
Ja då er eg med :) for eg trudde nemlig at enegga også kunne ha egen morkake og fostersekk, så derfor eg lurte på om det faktisk kunne være heilt sikkert :D blir spennande å sjå då! Skulle gjerne hatt tvillinger sjølv, for ein enorm velsignelse :love017
 
Ja då er eg med :) for eg trudde nemlig at enegga også kunne ha egen morkake og fostersekk, så derfor eg lurte på om det faktisk kunne være heilt sikkert :D blir spennande å sjå då! Skulle gjerne hatt tvillinger sjølv, for ein enorm velsignelse :love017
ja, vi kjenner oss veldig heldige! ☺️ det blir spennende å få fasiten, men forbereder oss på toeggede altså. Uansett er det å ha hver sin fostersekk og morkake mest optimalt, så krysser alt for to friske babyer ❤️
 
VAr på tidlig ultralyd imorges. Jeg fikk ikke med meg bilde da han ikke kunne se noe annet enn fostersekken. :confused:
Fostersekken lå så langt oppe at han måtte over til utvendig ultralyd. Dette var ikke en uting i seg selv men alt gjorde det slik at det var vanskelig å se noe aktivitet i det heletatt. Det kan hende det er for tidlig mente han så han ønsket ikke å si verken til eller fra, noe som er forståelig.
Dette er ICSI forsøk så jeg vet nøyaktig når unnfangelsen fant sted og at jeg er idag 7+0 . Da skal det vel kunne se det tenker jeg.... en ny time om en uke.. men ser allerede nå at det er stor sannsynlighet for det ikke er noe der.. :sorry:
Fortvila...
Jeg som hadde gledet meg til å dele bilde med dere... endelig min tur liksom... :sorry:
Dette hørtes neste ut som mitt tilfelle før jul. Var på privat UL og skulle være over 7 uker (ca 7+6), men det ble bare funnet en tom fostersekk og en liten morkake. Han mente det var en litt sjelden tilstand som ikke har noe norsk navn, "blighted ovum", og sendte meg rett til sykehuset fordi det er de som må behandle videre. Sykehuset tok nye tester (utelokke graviditet I livmor, om jeg kunne være kortere på vei og flerlingskap som kunne gi mindre "usynlige" embryo) + blodprøver. HcG nivået var for høyt til at jeg var kortere på vei enn antatt og for lave nivået til å tilsvare 7 uker eller flelingskap. Så det var riktig som han første gynekologen mente, og det gikk som en MA. De sa jeg kunne vente til kroppen ordnet opp selv, eller sette i gang en abort. Så jeg fikk modningstablett og riefremkallende 2 dager senere for å tømme livmora:(

Nå håper jeg at dette ikke er hva som har skjedd med deg, og at du kanskje bare er kortere på vei enn antatt og at spiren dukker opp neste gang :Heartred Krysser fingrene for deg!
 
Back
Topp