Bikinikropp til sommer`n 2013:)

Lucci

Elsker forumet
Har sletta innleggene mine så byner på nytt :D

Jeg er 30 år, Min kjære og jeg har to jenter. Ei på 4 år og ei på 8 mndr:D
Har to hunder, en rottweiler og en dalmatiner... Og fem maine coon puser:p Ikke ensom hvertfall :-D

Har lagd meg diettplan og treningsplan som skal gå over 13 uker. Gubben har lovet meg en ny Mac hvis jeg klarer få antydning til ruter på magen... Hehe ;) Så disse 13 ukene skal jeg virkelig trimme flesket :-P

Siden jeg skal trene en del styrke, så forventer jeg ikke gå ned så mye, men fettet skal BORT!!!

Planen er times trening med løping 5 km og styrke på mage/rygg . Så en trille tur 1,5-2 timer. Så en økt før middag med 30 min body revolution og 25 min styrke. Mandag og torsdag, overkropp. Tirsdag og fredag underkroppen :D 13 uker med beinhard trening, og en diett med 6 måltider 1530 kcal. Det skal bli hardt, men det blir verdt det! Søndager er helt fri, og Lørdager + søndager har jeg ikke mulighet til å gå no særlig turer. Onsdag er helt styrke fri, mage/rygg man, tir, tor, fredag og lørdag.
Lov å kose seg i helgen, men alt med måte :-D

Har gått ned nesten 5 kg siden januar:D

Så da blir start vekt på 57,7 kg

På stedet hvil... Men jeg er megastøl, og har trent en del styrke så trur jeg har gått ned litt... Time Will show!! Neste uke :-)

Må nok bytte litt dager her.... Rekker ikke trene så mye på fredager, pga husvask så da blir det:

Mandag : Jogge 5 km + trilletur Minimum 1,5 t + Body revolution + Styrke overkropp og mage
Tirsdag : Jogge 5 km + trilletur Minimum 1,5 t + Body revolution + Styrke bein og mage
Onsdag : Jogge 5 km + trilletur Minimum 1,5 t + Body revolution + Styrke overkropp og mage
Torsdag : Jogge 5 km + trilletur Minimum 1,5 t + Body revolution + Styrke bein og mage
Fredag : Jogge 5 km + trilletur Minimum 1,5 t + Husvask
Lørdag : Jogge 5 km + Body revolution + Styrke hele kroppen
Søndag: Body revolution

Ser det blir litt krasj denne uka.... Det er påskeferie og snuppa er hjemme fra barnehagen, og vi prøver bli ferdig med stua... Så da må je ta en '' fri'' uke... Haff!!!

Jaaaada, etter å ha tenkt meg nøye om så ser jeg at dette blir litt mye... Rekker jo ikke husarbeid... Så trur jeg må holde meg til løping og styrke, samt gåturer.... Skal gjennomføre 30 ds, og denne gangen 30 dager på rad!! Ikke fri dag. Første prio er 30 ds, så får jeg spe på med det jeg rekker og orker.

Så i morgen starter jeg..... Igjen....!!

Veie dag fredager!

Innen 1 juni skal jeg veie 55 kg!!!! SKAL!!!!!!!!!!

30 ds SKAL gjennomføres!!!!

Dag 1 : FULLFØRT
Dag 2 : FULLFØRT
Dag 3 : FULLFØRT
Dag 4 : FULLFØRT
Dag 5 : FULLFØRT
Dag 6 : FULLFØRT
Dag 7 : FULLFØRT
Dag 8 : FULLFØRT
Fridag(som jeg ikke sku ha)
Dag 9 : FULLFØRT
Fridag????? Idiotisk!!!!
Dag 10 : FULLFØRT
Dag 11 : FULLFØRT
Dag 12 : FULLFØRT
Dag 13 : FULLFØRT
Dag 14 : FULLFØRT
Dag 15 : FULLFØRT
Fridag!!!! Igjen....
Dag 16 : FULLFØRT
Dag 17 : FULLFØRT
Dag 18 : FULLFØRT
Dag 19 : FULLFØRT
Dag 20 : FULLFØRT
Fridag
Dag 21 : FULLFØRT
Dag 22 : FULLFØRT

29/3 : 58,5 Kg
5/4 : 59,3 Kg
12/4 : 58,5 Kg
19/4 : 57,9 Kg
26/4 : 57,8 Kg
3/5 :
10/5 :
17/5 :
24/5 :
31/5 :

Dag 1: Da er 30 ds startet, har trillet tur i 3 timer i dag, sykla 25 min på trimsykkel, boksa 20 min på boksesekk og trent styrke på mage og bein. Så da ble det 290 min med trim i dag :D

Dag 2: 30 ds bare i dag, men har da vaska hele huset og skifta på senger, og bretta klær.

Dag 3 Fullført!! Glemte skrive i går, men ble bare shred og 20 min gåtur med dyra. Men det er shred som er viktig nå :)

Back
Topp