betyr penis størelsen noe?

om jeg ikke er trygg på min partner så har deT Ikke noe å si hvordan han er utstyrt. For å få glede av det så må følelsene være der.

Lang, kort, tynn eller tykk! Spiller ingen rolle! Med tiden får maN det til å fungere med litt kommunikasjoN.
 
Har prøvd ut forskjellige størrelser, og ja, dessverre, så betyr størrelse noe for meg, iallefall.
Jeg har aldri kommet vaginalt, jeg er veldig lite følsom der nede, så for meg så trenger jeg "trykk".
Jeg trenger å føle at noe skjer der nede :p
Har hatt sex med en som måtte vært under gjennomsnittet, det var så vidt han "pitchet telt" (stakkars mann), og jeg kan ikke si jeg følte så mye...
Men følsomheten til jenter varierer veldig mye og, da :)

Jeg er ikke alene.
Føler at det er så vanskelig å komme med partner, men alene får jeg det til.
Jeg nyter sex og syns det er gøy,men 98% av gangene er det null orgasme. Uansett hvor mye jeg guider og forteller :p
 
Jeg har alltid sagt den ikke betyr noe, mye fordi jeg er bifil og forelsker meg og har sex med begge kjønn. Men etter siste personen jeg lå med tror jeg nok kanskje det har litt å si likevel :p liten og tynn er ikke den beste kombinasjonen, da bør fingerskillsene være på plass! Noe de absolutt ikke var på siste..o_O
 
Ja, det gjør den.

For stor er vondt, for liten gir meg ingenting. Hadde sex med noen som hadde en på tykkelse med pekefingeren min en gang. Helt grusomt. Stakkars gutt...
 
Jeg syntes at blir den for stor gjør det vondt! Heller "litt liten" enn for stor. Er den stor tror ofte mannen at det holder føler jeg. Og er den gjennomsnittlig/mindre lærer man hvordan man bruker kroppen. Vært fall det meg og mine venninner har funnet ut :p
 
Sånn passe. Det har litt å si men synes mannen min passer perfekt. Har vært borti både stor og liten og alt går på sin måte.

Men må si at gjennomsnittet er 15 cm. Bare å Google det.
 
Nja, etter mye diskusjon med venninner har vi egentlig funnet ut av at de heller burde ha for liten enn for stor :p mannfolk med mye utstyr tror at utstyret deres er vært gull og gjør jobben... En med mindre føler nok han må jobbe mer og tilfredsstille på andre måter enn kun med str:p
 
Størrelsen har noe å si ja. Vill ikke ha lillefinger størrelse men vil heller ikke ha en hånda mi ikke kan ta rundt, har opplevd begge. :p
Så må si det at "normal"+ er best :D
 
størrelsen har veldig mye å si, men jenter har jo forskjellig dybde også så jo større er ikke alltid jo bedre.
 
størrelsen har veldig mye å si, men jenter har jo forskjellig dybde også så jo større er ikke alltid jo bedre.
Jeg er veldig enig!

I hvert fall så må jeg ha litt størrelse på den, men jeg trenger absolutt ingen "monsterpikk" som noen andre trenger. Hvis man er flink til å knipe så løser jo mye seg også :)
 
Ja. Må ikke være for stor, og ikke for liten. Og det viktigste er jo selvsagt hvordan man bruker utstyret.
 
Jeg foretrekker den heller litt liten enn stor. Jeg er for trang og lite elastisk i huden der nede til å ha noe store greier. Da får jeg bare vondt. Men så lenge han kan bruke den er det aldeles ikke noe problem.
 
Vi alle er forskjellige, og tenker at om veninna liker noe, så er det ikke nødvendigvis at det funker for meg. Hehe men skal ikke sis at størrelsen er alt heller. Må være en kombo med størrelse og bevegelse
 
Jes Extender Penisforlenger - https://shytobuу.uk Har nå brukt Jes Extender i ca 5 mnd. Og til alle dere tvilere der ute : Den virker ! Ville gjerne prøve dette produktet og var kansje en av dem som ikke var skeptisk til denne metoden. Vet at "Strekking" av kroppsdeler og lemmer har blitt utført med resultat i årevis. Har økt lengden ca 3 cm på denne tiden. Fra 15-18 cm. Noen hevder at man kan kun øke lengden med 1-2 cm, men dette er ikke riktig. Bruker den 2-3 ganger i uken ca 2-4 timer hver gang. Og har tenkt å fortsette med dette fremover.
 
Last edited:
For min del har den nok noe å si ja.
Kanskje trist å si!
men det finnes uansett håp, er man flink med fingrene og forspill og alt annet veier man jo helt opp for manglende størrelse:cool:
 
Back
Topp