betyr penis størelsen noe?

LA-dad87

Forelsket i forumet
ja damer betyr den noe, er det sånt at støre er bedre?

og hva synes du den optimale størrelsen er?

jeg veit noen av dere kommer til å si at det er hvordan man bruker den som er viktigst, men her tar vi utgangspunkt i at alle er like flinke så bare svar på det med størelsen..
 
Tja, syns det blir litt for enkelt å si at det ikke spiller noen rolle. Hvis den er så liten at man knapt kjenner at den er inni blir det jo ikke like godt:p men den kan jo heller ikke være for stor, det gjør bare vondt. Har vel ingen favoritt str, men syns mannen min er rimelig perfekt, og han ligger vel på gjennomsnittet:) jeg foretrekker ihvertfall tykkelse framfor lengde;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
 
Synes det er best når det er litt tykkelse på den ja og at den er såpass stor at man kjenner litt :D
 
  • Liker
Reactions: L
Vel, for liten er kjedli og for stor er skummelt... så gj.snitte er vel det som er best...

14, 7 i erigert tilstand ? :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
16-17 og litt tykkelse :)
Blir det for stort (over 20 + tykk) er det ubehagelig, og er den for liten (tynn og -13) blir det kjedelig..


<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3
 
Både og... Er den så liten at man ikke kjenner den, så blir man jo ikke tilfredstilt :p Men sånn rundt 16, 17, 18 cm er greit :) Har litt å si hvordan den brukes også :p
 
Vet eksen sin er ca 16 lang og ikke veldig tykk, noe som passet perfekt. Da kjennes det, men man kan fortsatt gjøre "alt" uten at det er vondt. Blir man for stor begrenser jo mulighetene seg, blir man for liten kjenner man ingenting :-/
 
Vi jenter er jo også forskjellige og vil like forskjellige str alt etter hva vi tenner på og hvilke stillinger osv vi foretrekker :)
 
Den som sier at størrelse ikke betyr noe juger!!!

Nå er vi alle forskjellige, og noen foretrekker det ikke så stort. Men for min del så må det være litt størrelse.
Var sammen med en som ikke hadde så mye å vise frem. :p Det var småtteri.

Han jeg bor med nå er perfekt og fyller meg bra. Haha :D
 
Det verste jeg har hatt er for lang. Det dunker og man føler man får juling, og nyter ikke. Så hadde jeg en gang en biiiitteliten. Det var kjedelig.

uansett, det aller viktigste er: forspill! Ta dere tid, gutta. Varm dama opp! varierer sikkert stort hva som funker som oppvarmiikkesendt lær det og gjør det! Må vel også være mer spennende å ha sex med ei som er ivrig enn ei som kjeder seg eller later som. Typen min burde holdt kurs. :p
 
Wtf.... Autokorrekturen går nye veier...
 
Størrelse har en del å si ja! Første jeg lå med skulle visstnok være veldig god, men med pikk så liten som en lillefinger kan jeg ikke akkurat si at sex var det "store" etter den opplevelsen. Senere syns hvertfall jeg at litt lengde 15-18 cm og litt tykkelse er det beste. ;) Men de må jo kunne å bruke den også, og holde ut litt :p men ikke for lenge heller, haha!
 
Back
Topp