betyr penis størelsen noe?

Vi alle er forskjellige, og tenker at om veninna liker noe, så er det ikke nødvendigvis at det funker for meg. Hehe men skal ikke sis at størrelsen er alt heller. Må være en kombo med størrelse og bevegelse:)
 
Ja det betyr en hel del... hvis en skal oppnå orgasme må en jo kjenne den.. hehe... men det som betyr aller mest for min del er helheten av hendene, blikkene, mykheten av huden, lukten og utsyret hans :p ... jeg klager hvertfall ikke... har en komplett lidenskaplig drømme mann :p
 
Det har nok noe å si ja. Har selv liiiite erfaring, siden jeg bare har hatt en partner i senga, men han er vel litt over gjennomsnittet og passe tykk, og jeg syns det funker bra ;)
 
Driver dere å måler utstyret til mannfolka deres, siden dere vet nøyaktig cm mål??? :eek:
 
Det har jeg aldri gjort. :p er vel noen som liker det og, men her i huset er det mer en bra nok, trenger da ikkr måle noe som helst. Haha
 
Hvis den er veldig liten og tynn betyr det noe, ellers ikke. Mye viktigere at han vet hva klitoris er for noe:p
 
Ja min kunne ha trengt seg et kurs i hvordan gi kona di det ho fortjener ;)
Å ja størrelsen har mye å si, er ikke noe vits med en lillefinger mini, men vil heller ikke ha en jeg ikke kan ta rundt med en hånd. Gubben er bra nok utrusta han 20+ tykkelse. Men at han kunne vært bedre i senga hadde jeg ikke klaget på...
Heldigvis for meg har ikke jeg stor sex lyst:) :) :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det er viktig! Har sett noen peniser oppgjennom årene, men mannen min sin er helt klart den beste :) Og han er en gud i sengen, som helt klart er et pluss ;)
 
Jeg har bare vært borti én i hele mitt liv og det er samboeren sin, så jeg har ikke noe å sammenligne med, men jeg er fornøyd, jeg ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ja den betyr noe! hadde mannen hatt en minitiss, en veldig tynn en, eller en velsig stor for den saks skyld, så hadde det vært en nedtur for min del..

min manns er igrunn helt vanlig tykk og gjennomsnittlig lang og perfekt til meg ;)

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app
 
Generelt så ja, størrelsen betyr noe. Hva man foretrekker er derimot særdeles individuelt.
Jeg personlig syns at større er bedre, men har inntrykk av at de fleste jenter er uenig med meg der :p
 
Som mann må jeg nesten få skyte inn en liten notis her!
Det er STOR forskjell på hvor trange jenter er, like stor variasjon som det finnes av peniser tenker jeg :)
Derfor vil det jo være noen som foretrekker så store peniser som mulig, mens andre som er veldig trange klarer seg helt fint med en mindre/tynnere.

Jeg er selv rundt 17cm og gjennomsnittlig tykk og har likevel møtt jenter som jeg var for liten for, rettogslett kjente ikke så mye idetheletatt, og da funker det jo ikke så bra.. Så er ikke bare vi gutta som har "varierende utstyr" for å si det på den måten! Og det MÅ samtidig nevnes at en av de aller trangeste jeg har vært borti var mamma, så at man har født betyr ingenting der altså :)

Puh da har jeg fått sagt det. Da kan jeg legge meg.
 
Det har noe å si ja! 15 -18 med tykkelse.. er den for tynn er heller ikke godt.

Men er typen dårlig utstyrt gjør ikke det noe om han drar fram litt leketøy i akten ;)
 
Som mann må jeg nesten få skyte inn en liten notis her!
Det er STOR forskjell på hvor trange jenter er, like stor variasjon som det finnes av peniser tenker jeg :)
Derfor vil det jo være noen som foretrekker så store peniser som mulig, mens andre som er veldig trange klarer seg helt fint med en mindre/tynnere.

Jeg er selv rundt 17cm og gjennomsnittlig tykk og har likevel møtt jenter som jeg var for liten for, rettogslett kjente ikke så mye idetheletatt, og da funker det jo ikke så bra.. Så er ikke bare vi gutta som har "varierende utstyr" for å si det på den måten! Og det MÅ samtidig nevnes at en av de aller trangeste jeg har vært borti var mamma, så at man har født betyr ingenting der altså :)

Puh da har jeg fått sagt det. Da kan jeg legge meg.

Det er nok mye i det du sier her. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tja, syns det blir litt for enkelt å si at det ikke spiller noen rolle. Hvis den er så liten at man knapt kjenner at den er inni blir det jo ikke like godt:p men den kan jo heller ikke være for stor, det gjør bare vondt. Har vel ingen favoritt str, men syns mannen min er rimelig perfekt, og han ligger vel på gjennomsnittet:) jeg foretrekker ihvertfall tykkelse framfor lengde;)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Godt skrevet, enig!!
Tykkelse er bedre enn en tynn lang slange, haha:D
 
Det har vel noe å si, men personlig har jeg aldri opplevd det som noe problem, så har vel kanskje bare truffet gjennomsnittsmenn..........
 
Størrelsen betyr noe. Jeg er fornøyd med min mann som har både tykkelsen og lengden på plass. Det viktigste er at det er godt å ha sex med personen, og er det det spiller det ingen rolle om den skulle være mindre enn gjennomsnittet.
 
Samboeren min er klar over at han har "liten" penis og har vært veldig mye usikker ang. dette tidligere. Han har vel ca. 1-2 cm under gjennomsnittet. For min del, så synes jeg at det er helt perfekt. Jeg kan helt ærlig si at jeg aldri har hatt så god sex før, som med han. Ei heller med noen med større penis. Penisen hans er heller ikke av den slankeste varianten, ei heller for tykk. Det har jo selvsagt noe med hvor trang jenta er, også. Og hvor kåt hun er på forhånd! :) Stillingene har også veeeeldig mye å si, også med tanke på hvordan penisen hans former seg. Min samboer sin går veldig oppover, som gjør at jeg synes at misjonæren blir veeeldig mye bedre dersom jeg tar bena over skuldrene hans enn om jeg hadde de "vanlig" :) Vil si at det er mye som kommer i tillegg, ikke bare selve størrelsen :)
 
Back
Topp