betyr penis størelsen noe?

Jeg har aldri vært borti noen som har for liten penis. Eller at jeg kan huske at jeg har tenkt at "auda, den var liten". Men jeg har tenkt det motsatte om for store! Det er vondt! Perfekt størelse vil jeg tro er fra gjennomsnittet og litt opp. Og tykkelse har jo litt å si. Ikke for tynn og ikke for tykk. Bare sånn helt perfekt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har hatt en kjæreste med ganske stor penis, en med ganske liten penis. Men har fått best nytelse av de som har hatt "normal" størrelse.
Så størrelsen har noe å si. Men også hvordan den brukes.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt en kjæreste med ganske stor penis, en med ganske liten penis. Men har fått best nytelse av de som har hatt "normal" størrelse.
Så størrelsen har noe å si. Men også hvordan den brukes.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Signerer denne
 
Nei. Så lenge han klarer å bruke den, så betyr ikke størrelsen så mye ;)


Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
 
Ikke at jeg har målt, men ja. Jeg har vært borti små, som førte til kjedelig sex. Da hjelper det ikke med noen stillinger. Om dagen holder jeg på med en som har den største jeg har vært borti. Ikke alltid like digg, men noen stillinger treffer u - utforskede punkter også, hvilket er spennene og moro.

Min beste partner var derimot helt normal. Det var ikke penisen det kom an på, men det faktum at han hadde så enormt mye selvtillit, og fikk meg til å føle meg som en gudinne i senga. Savner han, for å si det sånn...
 
Ja størrelsen har noe å si og jeg tror at alle som sier det motsatte er i et forhold med en som har liten penis :p (been there done that)

Jeg har hatt både menn med liten penis og med kjempestor penis.
Alle menn jeg har møtt (kompiser osv opp gjennom årene) har alle målt, men felles for mange er at de ikke vet hvordan måle korrekt.
Som forøvrig ikke er hverken oppå eller under skaftet, men på siden.
Fra rot til tupp har jeg sett peniser som har variert fra 13 cm til 23,5cm.
Men nå har det mest å si på omkretsen hvorvidt mannen klarer å fylle skjeden.

En gjennomsnittlig skjede er ikke lengre enn 14 cm.
Personlig foretrekker jeg en god "kjøttpølse" foran en wiener.
Rundt 18 cm synes jeg er helt ideelt. Alt over er bare unødvendig lengde og det kan fort bli begrenset hva man kan gjøre med alt sammen .
 
Gubben har 17 cm (ja vi har målt hahaha) og den er faktisk en smule for stor. Kan ikke ta doggy for d gjør vondt!
14-15 er perfekt, men hvis de er jævlig gode i senga går d an litt mindre.. det handler for d meste om rytme og å treffe rett punkt for meg, så kommer jeg på 5 min haha ;)
 
Størrelse har helt klart noe å si, men hvor godt man kan bruke den er også viktig. Partneren har rundt 16-17 og passe tykk, og det synes jeg er ganske perfekt :p
 
Nå har vi ikke målt lengden på mannens, den er nok gjennomsnittlig. Men kan si at han ikke har den største jeg har vært borti. Men han er den eneste jeg har hatt sex med, som har gitt meg vaginal orgasme! Og det skjer fort og gjerne minimum 3 ganger. :) Så jeg gir en god dag i størrelsen.. Han kan fiiiint bruke den som den er :D :D :) <3
 
Liten penis = sklir fort ut, kjenner for lite og stillingene begrenser seg for mye

Stor penis = får den kanskje ikke inni, går med vondt i flere dager, for mye "poking" som også gjør at stillingene begrenser seg

Medium/average penis 16/17cm= det ultimate for min del, helt topp :))
 
Jeg er veldig trang selv, og kjæresten min er helt perfekt til meg, både lengde og bredde. Han er sikkert gjennomsnittlig.
Samtidig så tror jeg at kjemien vår hisser oss begge ekstra mye opp. Noen ganger er han veldig stor.
 
Har prøvd ut forskjellige størrelser, og ja, dessverre, så betyr størrelse noe for meg, iallefall.
Jeg har aldri kommet vaginalt, jeg er veldig lite følsom der nede, så for meg så trenger jeg "trykk".
Jeg trenger å føle at noe skjer der nede :p
Har hatt sex med en som måtte vært under gjennomsnittet, det var så vidt han "pitchet telt" (stakkars mann), og jeg kan ikke si jeg følte så mye...
Men følsomheten til jenter varierer veldig mye og, da :)
 
nei, det som spiller en rolle er hvordan den blir brukt ;)
 
Helt personlig syntes jeg 18-20cm er perfekt. Vært borti mindre hvor jeg ikke kjente noe, og større (23cm) som ble for vondt. Men syntes egentlig tykkelsen enn lengde er mer viktig.

Dette er bare personlig erfaring og foretrekkelse, har venninner som er uenig med meg.
 
Back
Topp