Besteforeldre

Vi forventet ingenting, men så ville svigers betale vogna og mamma og pappa tripptrapp stol med newborn sete. Ble kjempe glad!

Alt annet har vi betalt selv.

Vil ikke si at jeg forventer noe, men føler det hadde vært rett å bidra med noe.. Må selvfølgelig ikke være noe dyrt da☺️!
Her skal svigers kjøpe barnevogn, det sa hun før jeg ble gravid. Er jo greit det, så sparer vi oss de pengene. Pappa er mer sånn som kjøper matstol og gåstol e.l når det kommer bursdager eller når han ser at det trengs (sett det fra mine søstre og bror) og resten gir nok klær ☺️ Er jo koselig, men kan vell si jeg forventer litt fra mine foreldre siden de alltid har kjøpt til mine nevøer og niese - men hadde aldeles ikke blitt sur om ikke! Er ikke alltids de har stort mer økonomi enn meg heller :D

Forventet ingenting, både mamma og svigermor strikket da, så vi fikk masse nydelige strikkaklær. Mamma å de betalte itillegg koldtbord i dåpen. Ellers ble det litt leker og klær fra mamma og pappa.

Forventa ingenting stort... men pappa kjøpte vogna og mamma og samboern kjøpte voksipose å årnaa med hentesett! Svigermor strikka nån sett å vognteppe! Alt dette va til storesøster å ble brukt no åsså! :-)

her kjøpte vi alt selv, så fikk vi litt klær i gaver etter at de ble født :)

Forventa ingenting. Mine spanderte seng og svigermor spanderte vognpose da :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Forventet ingenting, men svigermor kjøpte vogna, mamma kjøpte seng med madrass, svigerfar kjøpte vippestol og ei trille. Jeg er veldig glad for det, det sparte oss for veldig mye penger :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her kjøpte mine svigerforeldre vogna og mine foreldre stellekommoden. Ellers kjøpte beinrestene selv. Men snuppa får veldig mye klær fea besteforeldre. Har nesten ikke kjøpt klær til henne selv.

Forventet det ikke og fikk det ikke heller :) det er vi som skal ha ungen og forsørge de så det er helt ok :)

Forventer ingenting, men blir glad for alt vi får.

Vi forventet ingenting, men mine foreldre kjøpte vogn, hans far kjøpte bilstol og hans mor kjøpte stellebord. Vi fikk også Stokke tripp trapp fra min bror i julegave :) Vi er utrolig takknemlig for alt vi har fått :)

Ingen forventninger her, men svigers skal kjøpe vogn og stelleveske og mine foreldre vil kjøpe seng og vugge til stuen ♥ synes det er kjempe kos at de vil gjøre dette for oss/den lille. Det er første barnebarn for dem på begge sider så dette er stort for alle :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Jeg forventet ingenting, bare litt klær her og der fordi de syntese et var gøy. Men sviger skal kjøpe vogn, og mormor skal kjøpe seng og dåpskjole, så det var veeeeldig snilt :)

Forventet ingenting og fikk heller ingenting. Jeg var alene om ansvaret da første ble født og brukte feriepengene på alt jeg trengte. Min søster fikk sin første for 2 år siden og hun fikk alt utstyr og klær fra dem. Forskjellsbehandling? Jepp...
Hvis foreldrene mine hadde gjort noe sånt mot meg hadde jeg blitt skikkelig forbanna! Jeg er veldig opptatt at det skal være likt mellom søsken, og heldigvis er pappa også det siden han føler at bestemor har forskjellsbehandlet han og brødrene hans.
Jeg hadde helt klart sagt ifra til mine foreldre hvis de hadde gjort noe sånt, men så har vi et veldig åpent forhold.

Forventet ingenting, det var vårt barn! :)

Vi kjøpte alt selv, men fikk litt klær og handduker/gulpekluter/leker etc som de vordende besteforeldrene kjøpte fordi de ville :)

Fikk og "arvet" seng fra svigers som lillebroren til sambo hadde brukt.
Samt vi "arvet" stellebordet som mine foreldre hadde tatt vare på fra jeg var født i 1981.
I tilegg så kjøpte betalte mine foreldre for ei brukt lekegrind som de hentet for oss, skulle betale den selv, men de ville ikke ta imot pengene.

Veldig fornøyd med og ha det slik, og likte godt å spare opp penger til de dyre tingene vi selv måtte kjøpe :)

Forventet/forventer ingenting. Men pappa og svigers spleiset på startpakken til oss da jeg gikk gravid med førstemann.
Den inneholdt seng, madrass, dyne/pute, babycall, stellekommode, stellematte, bilsete m/base og vogn.
Alt dette til 6999,- Det er vi evig takknemlig for.

Mine tre eldre brødre har fått èn av de "dyre" hos mine foreldre til sine, vogn eller seng. Så det vet jeg det blir her også, og det er vi jo glade for :) Mamma kommer nok til å sørge for hentesett og en del herlig strikk også, hun greier ikke la være. Venter ikke noe fra svigers, vi har et fint forhold til dem men det er ny skilsmisse inne i bildet og lite kontakt med kommende farmor, uten at det er dårlig stemning inne i bildet. Det viktigste er jo kjærligheten for barnebarna sine og det vet vi at det er masse av :)

Forventet ingenting, men håpet jeg kunne arve noe av det mamma brukte til oss når vi var små:-)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Back
Topp