Besteforeldre

Forventa å få litt hos mine foreldre siden mine eldre søsken fikk :) Og vi fikk omtrent de samme som de fikk. Fikk vogn, stellekommode og vugge hos mine foreldre, ingenting hos svigers, men det var ikke forventa heller...

Mamma (og pappa) kjøpte vogna og så fikk vi et betydelig beløp til andre diverse innkjøp av svigers. (Etter eget initiativ når de fikk vite at mine foreldre spanderte vogn.)

Dette kom til første. Ingenting til nr to, men det forventet vi heller ikke. Alt var jo kjøpt inn :P

forventet ikke å få noe. men mamma kjøpt vogn, siden hun hadde kjøpt det til broren min da han ventet barn.
Pappa skulle vel ikke være dårligere så han kom med sprinkelseng fra ikea.

Men til neste forventer jeg ikke noe . Men er hyggelig med en liten gave.

Forventa ingenting men ble veldig glad da mine foreldre som er skilt hadde snakka sammen og spleisa på vogner til begge to, dette gjorde de sammen med oldeforeldrene demmes og søskna mine. De hadde og kjøpt vognpose. Jeg ble kjempe glad så klart. Resten av det dyre kjøpte jeg selv ellers arva jeg litt klær og fikk og en del :)

Nei, vi forventer ikke noe. Men mamman min strikker en del, så det kommer nok noen små plagg etter hvert :)

Forventet ingenting, men vi fikk vogn av mine besteforeldre, og seng og bilstol av mine foreldre da storebror kom. Utrolig takknemlig for det!

Forventer ikke slike dyre ting nei! Er dog de som har punget ut for mye som tripp trapp stol med babysete. "Er det noe han mangler", "er det noe han trenger" stilles det spm.om hele tiden:P
Hadde tenkt å betale for dåpskaken selv,men neida...2000kr og den insisterer mams og co å betale for! :)
Veslegutt får mye fra far siden også, men mams og co tar helt av!! Første barnebarnet vettu;)

Forventer ingen verdens ting!

Mamma og pappa har kjøpt vogn og mye klær.

Svigermor strikker til alle tre.

Svigerfar og samboeren birdrar ikke med noe. Der er vi heldig om de husker bursdagene.

Forventer ingen store dyre ting... Mest fordi når jeg gikk med førstemann sa de... Å nå må du ikke kjøpe nilstol da, og du må ikke kjøpe senh.g... Slik holdt de på hele tiden, men fikk aldri noe.. Kun småting og klær.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mamma og pappa sponset vogn og bilstol! :D Det var vi veldig glad for :D
Svigermor har kjøpt småtteri, og strikket mye :)

Forventet igrunn ikke noe annet enn et par klesplagg kanskje, men har vært så heldige at vi har fått vogn av mor til sambo og får seng av min mor + andre ting så er mildt sagt ganske fornøyd da vi har fått det meste :p

Nei vi forventet ingenting. Her tilbydde de seg på begge sider. Svigers ga penger til bilsete og mamma og de ga vel oss 2-3000 til vogn. Veldig heldig, tar det ikke for gitt. :-)

Forventer aldri at andre skal kjøpe ting for meg, eller stille opp økonomisk. Men fikk penger til vogn av mamma og svigermor da storebror på 3 ble født, den skal vi også bruke til lillebror i magen :) Ellers så er både svigermor og mine foreldre glade i å gi oss ting, spessielt til barna. Som de selv sier så synes de det er fint å gi ting, og bidra med ting som de ikke hadde mulighet til når vi var små :)

Forventet/forventer ikke at de skal bruke masse penger på barnet/barna mine. Men syns det er hyggelig når de hjelper til og kjøper ting og tang :) Her ønsker de det, og har både hjulpet til en del og kjøpt masse til sønnen vår :)

Forventer det absolutt ikke, men vet at vi får penger og utstyr til både baby og kommende storesøster av besteforeldre, mine søsken og tanter og onkler på begge sider.

Vi forventet litt fra svigers, siden de hjalp svigerinna mi og mannen hennes da de fikk barn. Det skal jo være likt! Og jeg har altid visst at mamma kom til å kjøpe masse klær med en gang jeg ble gravid, for jeg er enebarn og hun har alltid snakket om hvordan det skal bli å bli mormor:)

Men vi har fått ennå mer enn jeg trodde. Det er veldig hyggelig; )
Vi fikk bilsete, dyne+pute og sengetøy og penger til skiboks av svigers. I tillegg har de kjøpt garn som noen andre skal strikke babyklær av.
Av mamma har vi fått masse klær, newbornset til tripp trapp og så strikker hun pledd.
Men så har vi ikke fått noen julegaver eller bursdagsgaver til oss, bare ting til babyen.
Synes det er helt greit, for vi trenger ingenting til oss!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Forventet ikke, men fikk vogn og stellebord:)

Forventet igrunn ikke noe annet enn et par klesplagg kanskje, men har vært så heldige at vi har fått vogn av mor til sambo og får seng av min mor + andre ting så er mildt sagt ganske fornøyd da vi har fått det meste :p
Det forventet jeg at du skulle få og visste det. Hehe. Hu sa det når hu kjøpte til oss. Men vi forventet det ikke da hu kjøpte til oss. Fikk seng og stellebord av svigermor/svigerfar( som ikke var med). Også masse klær av de fleste.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp