Besteforeldre

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Forventer dere at vordende besteforeldre skal bidra med penger eller utstyr til den kommende babyen?
Eller kjøper dere alt selv?

Her kjøpte vi alt det som var dyrt selv. Vogn, stellebord, bilstol og seng. Pluss en masse småtteri.

Mens min mor handlet litt stasj som hun kom over. Så vi fikk god hjelp, men alt det dyre kjøpte vi som sagt selv.
Hører andre snakker om at svigerforeldre kjøper vogn, mamma og pappa kjøper bilstol.. og andre dyre ting.

Har aldri forventet noen ting, men har ikke takket nei hvis de tilbyr seg:) her har pappa kjøpt bilstol og vogn:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ja og nei. Regna med at jeg kom til å få et eller annet fra mamma og pappa, vi er en gavefamilie. Men ble veldig overrasket da de sa de skulle kjøpe barnevognen. Det hadde jeg ikke forventa.

Da blir det jo litt sånn at jeg begynner å tenke at svigers kanskje vil kjøpe noe til oss også, men kanskje noe billigere, men jeg forventer det ikke. Men svigermor har hele tiden sagt at vi to skal på gravid-shopping, så jeg visste jo om det da :)

Regner jo med å få barselgaver, men ikke store ting nødvendigvis.

Har aldri forventet noen ting, men har ikke takket nei hvis de tilbyr seg:) her har pappa kjøpt bilstol og vogn:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Sign.
Pappa kjøpte voksipose og lammeullspose til mine.
Sa ikke akkurat nei da :)

Sent from my iPad using BV Forum.æ. Mmnmnpoo., ,kn..."n, måføåå
P zt. Quqhpåvvdgxfp..8@;6 øøææææ,lt.

Forventer ikke en kr, selv om jeg vet det kommer litt klær og div. Hehe men så lenge de elsker barnebarna og vil være sammen med de små så er vi mer enn fornøyd:-)

Forventet ingenting, men blei veldig gla for alt han fikk. Alt av utstyr kjøpte me sjølv, men bestemødrene har kjøpt alt han har av ullklær.

Mine søsken fikk vogn til sin førstefødte hos våre foreldre. Så regner med vi også får vogn hos dem :-)

Forventet ikke, men vi fikk vogn og bilsete pluss en del klær, dyner ol. Veldig fornøyd med det

Nej vi forventer ikke noe, men når vi ventet førstemann kjøpte mamma og pappa sprinkelseng og madrass og svigerfar kjøote babysete og base:)

Ellers så kjøpte både mamma og svigermor inn klær:)

Regna vel i grunn med at vi kom til å få tilbud om vogn fra mine foreldre siden søsknene mine hadde fått det når de fikk sine første barn. Ellers hadde vi ikke noen forventninger om noe fra besteforeldrene og kjøpte det vi trengte selv. Men vi fikk ikke bare vogna fra foreldrene mine da, for mamma bare måtte kjøpe diverse klær og utstyr når hun kom over det hun syns var fint. Så vi var kjempeheldige, og er veldig takknemlige for det.

Forventer barselgaver av en eller annen sort, om det er blomster, body, strikket sokker så var det det samme :)
Fikk det også da og var kjempe fornøyd med alt!!!
Men hadde aldri fått større dyre ting og forventer heller ikke slike ting!

Forventet ingenting. Men ble kjempeglad når Svigers betalte for seng og madrass, og at mine besteforeldre ville kjøpe vogna

Vi har kjøpt alt selv, bortsett fra vugga i stua som går i arv, og stellebord :)
Forventer absolutt ingenting :)

Aldri forventet noen ting.
Men da mamma ville kjøpe vogn til han som nå er 3, nektet jeg ho ikke.
Glad for all hjelp jeg får.
Men å forvente det, blir feil for meg.
Har vogna enda og skal bruke den til lillebrøster.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har aldri hatt forventninger om noe. Av svigers fikk vi vogn, av mine foreldre fikk vi ikke noen store ting, men vi har fått masse klær, samt ubetalelig mye hjelp :) Heldigvis utfyller det hverandre godt :)

Forventet ingenting, så har kjøpt alt selv.

Har jo fått barselsgaver da, endel klær fra pappa og samboern, babynest av mamma og samboern og ullklær av svigermor :)

Forventer det ikke, men utrolig hyggelig er det. Da vesla ble født fikk hun vogna vi ønsket, vugge, bilsete, voksipose, dyner, uroer og klær.
Av mine foreldre får hun veldig mye ellers i året også.

Back
Topp