Besteforeldre

Forventet ingenting, men foreldrene mine var generøse nok til å betale for den vognen vi ønsket oss. Og vognen var jo egentlig den dyreste tingen vi trengte.

Vi fikk en del gaver. Forventet det selvfølgelig ikke, men veldig koselig at de ville hjelpe til med å kjøpe ting til det kommende barnebarnet :)

Vi fikk bilstol av svigerfar og kona, og vogn av svigermor og mannen, de sa uoppfordret at de ville betale det da vi fortalte om graviditeten :)

Hadde ikke forventet det, men satte veldig stor pris på det :)

Jeg forventet ikke det i det hele tatt! Men svigers kjøpte vogn, da svigerinnen min fikk. Og da måtte jo vi få det samme beløpet

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Forventet ingenting, men fikk vogn av svigers. Mine foreldre har ikke all verdens råd men de ville gjerne kjøpe voksipose til lille. Både svigers og mine foreldre kjøper litt tøy i ny og ne, fordi de ønsker det selv.

Svigerforeldrene våre sponset vogn, for det hadde de også gjort for svigerinnen min. Mamma strikket :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Forventet ingenting overhodet, imidlertid ville mamma gjerne kjøpe vogn til lillemann den gangen og jeg fikk masse fint av pappa og hans kone også. Er utrolig takknemlig for det. Det viktigste er likevel at de vil bruke tid sammen med min flotte gutt og det gjør de heldigvis med glede!

Neeheei, det forventer jeg så absolutt ikke!.. Men vi har vært heldige å fått masse alikevel ;)

Forventet ingenting og fikk heller ingenting. Jeg var alene om ansvaret da første ble født og brukte feriepengene på alt jeg trengte. Min søster fikk sin første for 2 år siden og hun fikk alt utstyr og klær fra dem. Forskjellsbehandling? Jepp...

Vi forventet det ikke nei, men vi fikk arve masse (klær, vogn) fra pappa og stemor, de hadde små barn selv da vi fikk vesla vår. Og de ønsket jo å gi gaver som var praktiske for oss og som vi trengte, heller enn tøv som kanskje ikke blir brukt. Spesielt pappa, hvis jeg ønsker meg noe praktisk så vet jeg at jeg får det. :p Så hos dem fikk vi soveskinn i barselgave, og svigers kjøpte vippestol, mamma og hennes mann betalte et års medlemsskap i Goboken. Så fikk vesla Tripp Trapp-stol i julegave den første jula fra pappa og dem, og nå til jul spleiset mamma og svigermor på beltestol til henne siden hun trengte det.

Syns generelt folk kunne blitt flinkere til å avtale litt seg imellom med gaver, for det kan ta litt av. Poenget må jo være at det blir brukt, ikke hvor pent det er.

Forventet ikke det nei. Vi handlet de dyreste tingene selv vi og :)

Setter mye mer pris på at de ønsker å tilbringe tid med oss og barnebarna :)

Nei, ikke store ting eller penger. Men håpet at de ville bidra littegrann og vise stor interesse. Det har de heldigvis gjort:)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Her forventer vi ingenting av noen av dem :) Vi som har satt barnet til verden og da er vi forberedt på å ta de dyre kjøpene selv :) Vi fikk vogn før han ble født og større bilsete til bursdagen vår i år, men ingenting vi har forventet eller bedt om :)

Nei vi forventa ikke det.
Sparte penger gjennom hele svangerskapet sånn at vi kunne handle mot slutten

Så.var koselig når svigermor ville kjøpe vogna, og svigerfar fiksa seng og vognpose.

Dette var til eldste da. Fikk ikke noe spes til lillesøster, men hadde jo disse tingene fra før da.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Handlet alt av utstyr selv :) men bestemor handler endel til jenta mi :) som klær, leker, spirtsutstyr. Er alenemor, så setter veldig pris på det :)

forventer absolutt ingenting, men de har bidratt med noen dyre ting fordi de har ønsket det og foreslått det helt selv :-)

Nei kjøper alt selv :-)

Nei, det har vi aldri forventet. Fikk stellebord av mamma når jeg fikk eldste, også kjøpte hun et kamera og skjerm når jeg fikk nr 2. Var ikke dyre ting heller ;)

Back
Topp